Επέκταση στις ηλεκτρικές οικιακές μικροσυσκευές πραγματοποιεί η αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός
Πηγή Φωτογραφίας: ( EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ ), Επέκταση στις ηλεκτρικές οικιακές μικροσυσκευές πραγματοποιεί η αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός
Επέκταση στις ηλεκτρικές οικιακές μικροσυσκευές πραγματοποιεί η αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός, θυγατρική του Ομίλου ΟΤΕ, εν μέσω ευρύτερων ανακατατάξεων που παρατηρούνται στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών συσκευών. Η επέκταση μάλιστα γίνεται μετά από μια χρονιά (2023) όπου ο τζίρος των ηλεκτρικών κι ηλεκτρονικών ειδών κινείται ανοδικά, τόσο σε αξία όσο και σε όγκο, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι το 2023 θα επιτύχει ρεκόρ 15ετίας.
Τι περιλαμβάνει η νέα προϊοντική κατηγορία
Ειδικότερα, στο ηλεκτρονικό κατάστημα Germanos.gr μπορεί να βρει πλέον κανείς από καφετιέρες, τοστιέρες, μίξερ και πολυκόφτες έως έξυπνες ζυγαριές, πιστολάκια για τα μαλλιά, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες και αποτριχωτικές ή ξυριστικές μηχανές. Τη νέα προϊοντική γκάμα της αλυσίδας συμπληρώνουν και ηλεκτρικές σκούπες – ρομπότ και μη – καθώς και συστήματα σιδερώματος κάθε είδους, αλλά και αφυγραντήρες, αερόθερμα και θερμοπομποί.
Δεδομένης της έκτασης των καταστημάτων του δικτύου Γερμανός, τα προϊόντα δεν αναμένεται να είναι διαθέσιμα σε όλα τα φυσικά σημεία. Ωστόσο η εταιρεία ήδη από το 2022 προχωρά σε ανανέωση του δικτύου των καταστημάτων της, εγκαινιάζοντας τα πρώτα έξι concept stores σε Κερατσίνι, Κρανίδι, Εμπορικό Κέντρο Smart Park, Αμαλιάδα, Αλεξανδρούπολη και Άρτα.
Από το καλοκαίρι του 2023 μάλιστα, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της, είχε επισημάνει ότι επόμενοι στόχοι αποτελούν η σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου μέσω μιας omnichannel εμπειρίας, η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της με νέα experiential stores και η είσοδος σε νέες προϊοντικές κατηγορίες.
Τα μεγέθη της Γερμανός
Να θυμίσουμε ότι ο κύκλος εργασιών της Γερμανός ανήλθε το 2022 για το οποίο και υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σε 388.324 ευρώ από 386.302 ευρώ το 2021, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 0,5% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά. Σημειωτέον ότι το 2021 είχε σημειώσει αύξηση της τάξης του 42,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα έσοδα από την πώληση εμπορευμάτων έφτασαν το 2022 τις 209.523 ευρώ από τις 206.122 ευρώ του 2021, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 1,6%. Ωστόσο τα έσοδα από υπηρεσίες μειώθηκαν οριακά κατά 0,5% φτάνοντας τα 178.034 ευρώ από 178.971 ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη προ χρηματοοικονομικών και επενδυτικών δραστηριοτήτων, αποσβέσεων και απομειώσεων ανήλθαν σε 24.478 ευρώ από 36.180 ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρονιά, καταγράφοντας πτώση της τάξης του 32,3% ενώ ως περιθώριο επί του κύκλου εργασιών, μειώθηκαν κατά 3,1 μονάδες το 2022 σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η αγορά των μικροσυσκευών
Η κίνηση θα μπορούσε να θεωρηθεί πολλά υποσχόμενη αν σκεφτεί κανείς ότι η αγορά των ηλεκτρικών κι ηλεκτρονικών ειδών κινείται ανοδικά και αποτελεί, όπως απέδειξε η πρόσφατη εξαγορά της Κωτσόβολος από την ΔΕΗ, πόλο έλξης ισχυρών επενδυτών.
Για του λόγου το αληθές, στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2023 η αξία της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών οικιακών συσκευών διαμορφώθηκε σε 2,27 δισ. ευρώ, ενισχυμένη κατά 16% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK. Η αύξηση, μάλιστα, δεν ήταν μόνο πληθωριστική, καθώς καταγράφηκε και αύξηση 5,6% του όγκου πωλήσεων χάρη στην έντονη οικοδομική δραστηριότητα, στην αυξημένη τουριστική κίνηση και στο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή» που έτρεξε πέρυσι. Παρότι δε, κλιματιστικά και μεγάλες οικιακές συσκευές κέρδισαν την μερίδα του λέοντος της αύξησης των πωλήσεων και ο τομέας των μικρών οικιακών συσκευών παρουσίασε αύξηση της τάξης του 20,3%.
Πηγή: insider.gr//Νίκη Παπάζογλου
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας