Ποια θρυλική μάρκα αυτοκινήτου επιστρέφει στις αγορές;
Πηγή Φωτογραφίας: The Volga was redolent of espionage and officialdom – especially in black. Fortunately, this example enjoys a rather more civilised life in Cambridge
Πρόσφορο φαίνεται πως είναι πλέον το έδαφος για την αναβίωση μιας θρυλικής μάρκας που εδώ και χρόνια είχε απομακρυνθεί από τα αυτοκινητικά δρώμενα.
Μια μάρκα αυτοκινήτου που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πάλαι πότε κραταιή Σοβιετική Ένωση ετοιμάζεται να επιστρέψει στη ζωή, αναπτερώνοντας την ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία που επλήγη από τις μαζικές αποχωρήσεις εταιρειών μετά την εισβολή της χώρας στην Ουκρανία.
Τον δρόμο προς της επιστροφής φαίνεται πως παίρνει η πολυτελής μάρκα Volga που είχε γίνει γνωστή στον αυτοκινητικό κόσμο για τα μεγάλα σεντάν της. Αυτά έτυχαν μεγάλης δημοφιλίας από την ελίτ της κομμουνιστικής πολιτικής και επιχειρηματικής ζωής της Σοβιετικής Ένωσης και παρέμειναν στη ζωή έως το 2010.
Την αναβίωση της Volga της GAZ (Gorkovsky Avtomobilny Zavod) γνωστοποίησε ο Υπουργός Βιομηχανίας και Εμπορίου, Denis Manturov, υποστηρίζοντας ότι τα πρώτα μοντέλα θα παραχθούν μέσα στο καλοκαίρι του 2024 και, όπως συνέβη και κατά τον πρότερο βίο της μάρκας, θα προορίζονται για κυβερνητικούς αξιωματούχους, διατιθέμενα στην τιμή των 2.500.000 ρουβλίων, δηλαδή 26.000 ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Σημειώνεται, βέβαια, ότι οι Ρώσοι δεν είναι σε θέση να παράγουν μόνοι τους τα νέα τους μοντέλα. Ως εκ τούτου αναζητούν σύμμαχο για την παροχή της απαραίτητης τεχνικής υποστήριξης αλλά και των εξαρτημάτων που χρειάζονται για την κατασκευή των αυτοκινήτων τους, τα οποία, λόγω των διεθνών οικονομικών κυρώσεων, δεν εισάγονται πλέον στη Ρωσία.
Οι οριακές σχέσεις Ρωσίας και Δύσης, μάλιστα, συνηγορούν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία με την οποία θα συνεργαστεί η Volga θα είναι από την Κίνα.
Σημειώνεται ότι το περασμένο έτος είχε διαρρεύσει ένα έγγραφο όπου γινόταν λόγος για για απευθείας συζητήσεις του προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας Vladimir Putin με ανώτατο στέλεχος της Porsche SE, της εταιρείας χαρτοφυλακίου στην οποία ανήκει το 31,4% του ομίλου VW. Πρόκειται, ωστόσο, για ένα σενάριο που διέψευσε εκπρόσωπος Τύπου του VW Group.
Υπενθυμίζεται ότι το περασμένο διάστημα αναβίωσε ένα ακόμη ρωσικό brand. Πρόκειται για τη Moskvich που αξιοποιεί τα μοντέλα της κινεζικής JAC.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας