H φάση του 40MAP θα περιλάβει την περαιτέρω επέκταση του κτιρίου του κεντρικού τερματικού σταθμού με την κατασκευή περιπτέρων εξυπηρέτησης επιβατών, την επέκταση των χώρων εστίασης και λιανικής πώλησης, την κατασκευή της νέας επέκτασης στάθμευσης αεροσκαφών, τροχοδρόμων και λωρίδων ταξί, χώρους εξοπλισμού υποστήριξης εδάφους, νέα γέφυρα εξυπηρέτησης επιβατών και νέα γέφυρα ταξί. «Με βάση τις τρέχουσες προβλέψεις κίνησης, αυτή η φάση εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030 και αναμένεται να απαιτηθούν κεφαλαιουχικές δαπάνες άνω των 700 εκατ. ευρώ σε τιμές του 2022», αναφέρεται στο Ενημερωτικό Δελτίο.
Τέλος, η τρίτη φάση επέκτασης του αερολιμένα θα ενεργοποιηθεί μόλις το αεροδρόμιο υπερβεί τους 36 εκατ. επιβάτες σε 12μηνη βάση. Αυτή η φάση θα αυξήσει τη χωρητικότητα του αεροδρομίου σε 50 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως και θα περιλάβει την ανάπτυξη ενός δεύτερου τερματικού σταθμού και τη συνέχιση της ανάπτυξης του νέου σταθμού στάθμευσης αεροσκαφών, νέων τροχοδρόμων και νέων λωρίδων ταξί, νέας γέφυρας ταξί, νέων προσβάσεων και κυκλοφοριακών δρόμων, καθώς και την ολοκλήρωση του νέου πολυώροφου πάρκινγκ. Αυτή η φάση εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2045.