Από την άλλη και η Richemont, μητρική εταιρεία της Cartier, ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι οι πωλήσεις στην ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο αυξήθηκαν κατά 25% το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου.
Όπως σημειώνει το CNBC, «οι καταναλωτές στην Κίνα ήταν απρόθυμοι να ξοδέψουν τα τελευταία χρόνια λόγω της αβεβαιότητας για το μελλοντικό εισόδημα και της ευρείας επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης».
Συνολικά, περίπου τα μισά από τα κορυφαία εμπορικά σήματα και αρκετά εξειδικευμένα εμπορικά σήματα, έχουν ανακάμψει στα επίπεδα πωλήσεων του 2021, αναφέρει έκθεση της Bain & Company, χωρίς να κοινοποιεί συγκεκριμένα ονόματα.
Σχετικά άρθρα:
-
➤ Netflix: Όλες οι σειρές και οι ταινίες που δεν πρέπει να χάσετε τον Φεβρουάριο
-
➤ 10 λειτουργίες στα Google Maps που θα σου κάνουν πιο εύκολη την ζωή -Πώς θα τις ενεργοποιήσεις
-
➤ Πώς το αμερικάνικο Single Malt αλλάζει την επενδυτική προοπτική για το ουίσκι
-
➤ Ποια είναι πολυτιμότερη μάρκα του κόσμου και ποια της Ευρώπης – Τι δείχνουν τα στοιχεία
-
➤ Οι θεωρίες του TikTok για το πορσελάνινο μακιγιάζ στο σόου του Margiela
-
➤ Γιατί η μουσική, το πιάνο και το τραγούδι βελτιώνουν την υγεία του εγκεφάλου