EDITOR'S PICK

Οι Κινέζοι κάνουν ξανά… στροφή στα είδη πολυτελείας

Οι Κινέζοι κάνουν ξανά… στροφή στα είδη πολυτελείας

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay,Η κινεζική αγορά πολυτελείας ανακάμπτει το τελευταίο διάστημα και οι κολοσσοί που δραστηριοποιούνται στην ασιατική ήπειρο φαίνεται να ατενίζουν το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία.

Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν πως οι πωλήσεις πολυτελών ειδών στην Κίνα ανακάμπτουν, και ενώ δεν έχουν επιστρέψει ακόμη στα επίπεδα του 2021

Η κινεζική αγορά πολυτελείας ανακάμπτει το τελευταίο διάστημα και οι κολοσσοί που δραστηριοποιούνται στην ασιατική ήπειρο φαίνεται να ατενίζουν το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία.

Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν πως οι πωλήσεις πολυτελών ειδών στην Κίνα ανακάμπτουν, και ενώ δεν έχουν επιστρέψει ακόμη στα επίπεδα του 2021, οι αναλυτές του κλάδου και οι οικονομικές ανακοινώσεις των μεγάλων εμπορικών σημάτων μιλούν για νέες ευκαιρίες ανάπτυξης σε σχέση με τις προ-πανδημικές τάσεις.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

Οι Κινέζοι κάνουν ξανά… στροφή στα είδη πολυτελείας

Ο όμιλος LVMH ήταν ο τελευταίος γίγαντας της… πολυτέλειας που ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του 2023 την Πέμπτη (25/1). Σ’ αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η μόδα και τα δερμάτινα είδη σημείωσαν αύξηση άνω του 30% στην Κίνα τον περασμένο Δεκέμβριο.

«Σχετικά με το μέγεθος των καταστημάτων στην Κίνα, υπάρχουν διπλάσιοι Κινέζοι πελάτες από ό,τι το 2019», δήλωσε ο μεγιστάνας Bernard Arnault, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH, o οποίος συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πλουσιότερους ανθρώπους του πλανήτη. «Αυτό σημαίνει ότι η εγχώρια αγορά στην Κίνα έχει αυξηθεί σημαντικά, επομένως πρέπει να το ανταποκριθούμε», συμπλήρωσε.

Η LVMH ελέγχει περίπου 60 θυγατρικές που διαχειρίζονται 75 επώνυμες μάρκες.

Εκτός από τις Louis Vuitton και Moët Hennessy, το χαρτοφυλάκιο της LVMH περιλαμβάνει τις: Tiffany & Co., Christian Dior, Fendi, Givenchy, Marc Jacobs, Stella McCartney, Loewe, Loro Piana, Kenzo, Celine, Sephora, Princess Yachts, TAG Heuer και Bulgari.

«Οι αγορές πολυτελών ειδών στην ηπειρωτική Κίνα αντιπροσώπευαν περίπου το 16% της παγκόσμιας αγοράς πέρυσι και αναμένεται να φτάσουν τουλάχιστον το 20% το 2030», δήλωσε στο CNBC η Weiwei Xing της εταιρείας Bain & Company που εξειδικεύεται σε θέματα στρατηγικής, μάρκετινγκ, οργάνωσης, λειτουργίας και πληροφορικής. «Οι μάρκες πολυτελείας στρέφονται όλο και περισσότερο σε διαδικτυακά κανάλια για να εξασφαλίσουν την αφοσίωση των πελατών τους», πρόσθεσε.

Από την άλλη και η Richemont, μητρική εταιρεία της Cartier, ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι οι πωλήσεις στην ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο αυξήθηκαν κατά 25% το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου.

Όπως σημειώνει το CNBC, «οι καταναλωτές στην Κίνα ήταν απρόθυμοι να ξοδέψουν τα τελευταία χρόνια λόγω της αβεβαιότητας για το μελλοντικό εισόδημα και της ευρείας επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης».

Συνολικά, περίπου τα μισά από τα κορυφαία εμπορικά σήματα και αρκετά εξειδικευμένα εμπορικά σήματα, έχουν ανακάμψει στα επίπεδα πωλήσεων του 2021, αναφέρει έκθεση της Bain & Company, χωρίς να κοινοποιεί συγκεκριμένα ονόματα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments