Nέα της αγοράς

Horeca 2024: Φέρνει μαζί της το «αποτύπωμα» εξέλιξης του επιχειρηματικού κόσμου

Horeca 2024: Φέρνει μαζί της το «αποτύπωμα» εξέλιξης του επιχειρηματικού κόσμου

Πηγή Φωτογραφίας: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ HORECA 2022 (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ / EUROKINISSI)

Η διοργάνωση θα αποτελέσει για μια ακόμα χρονιά τον τόπο συνάντησης και ενημέρωσης δυναμικών επιχειρηματιών.

Η Έκθεση Horeca 2024 φιλοξενεί φέτος εκατοντάδες επιχειρήσεις και επαγγελματίες, που θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν για τις τελευταίες τάσεις στο χώρο του επιχειρείν. Η διοργάνωση θα αποτελέσει για μια ακόμα χρονιά τον τόπο συνάντησης και ενημέρωσης δυναμικών επιχειρηματιών, που οραματίζονται, εξελίσσονται και ακολουθούν τις τάσεις της εποχής. Decision makers από όλη την Ελλάδα, από το χώρο του τουρισμού και της εστίασης, θα συναντήσουν εκθέτες, που εκπροσωπούν κορυφαία ελληνικά και παγκόσμια brands και παρουσιάζουν καινοτόμα προϊόντα, πρωτοπόρες λύσεις, σύγχρονες υπηρεσίες και τεχνολογίες, που συμβάλλουν στην αναβάθμιση και υγιή ανάπτυξη των επιχειρήσεων του κλάδου.

Τουλάχιστον 500 εκθέτες θα συναντήσουν από κοντά τους συνεργάτες τους, θα τους παρουσιάσουν τα νέα τους προϊόντα και τις custom λύσεις, που προσφέρουν, θα κάνουν networking και θα συστηθούν σε νέους επιχειρηματίες.Επιπλέον, θα διεξαχθούν συζητήσεις με κορυφαία στελέχη της αγοράς, cooking shows με βραβευμένους chefs από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πρωταθλήματα καφέ και cocktail, που θα συγκεντρώσουν κορυφαία ονόματα των coffee & bar industries, ημερίδες και συνέδρια που θα υποδεχτούν εκπροσώπους από global brands του hospitality.

Στόχος της έκθεσης HORECA, μέσα από το πλήθος των διάσημων πλέον εκδηλώσεων, που διοργανώνει (HORECA LAB, Gastronomy Lab, Beer & Spirits Show, Coffee Events, International Hospitality Forum), είναι να προσφέρει στους επιχειρηματίες τα απαραίτητα «εργαλεία», τη γνώση και ενημέρωση για να αντιμετωπίσουν με τον καλύτερο τρόπο τις σύγχρονες προκλήσεις, να αναβαθμιστούν και να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Ανάμεσα σε άλλες, θα παρουσιάσουν τα νέα προϊόντα και τις ιδέες τους οι εξής εταιρείες:

H Βίκος «συστήνει» την Pink Grapefruit στη HORECA

H εταιρεία δεσμεύεται για ανώτερη ποιότητα, παράδοση και καινοτομία και ενθαρρύνει όλους να αφεθούν σε έναν κόσμο όπου κάθε γουλιά λέει μια ιστορία κληρονομιάς και δεξιοτεχνίας. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον υποδέχεται επιχειρήσεις και επαγγελματίες του κλάδου. Με όραμα να αποτελεί τον 24/7 συνεργάτη επιλογής για τους πελάτες της, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν τις μοναδικές εμπειρίες και τις ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει το χαρτοφυλάκιό της.

Live Events από τα METRO Cash & Carry

Τα METRO Cash & Carry, η Νο1 αλυσίδα χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα εδώ και 48 χρόνια, δίνουν το «παρών» τους για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Έκθεση HORECA 2024, με ένα μοντέρνο, φιλικό και άνετο περίπτερο. Φέτος και για πρώτη φορά στο περίπτερο των METRO Cash & Carry σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο, θα πραγματοποιηθούν live events κατά τη διάρκεια της Έκθεσης. Η παρουσία της αλυσίδας θα είναι και φέτος ισχυρή «χτίζοντας» περαιτέρω τον ηγετικό της ρόλο ως τον One Stop Shop προορισμό για τους επαγγελματίες του κλάδου. Ο chef Πέτρος Συρίγος σήμερα, θα κάνει γρήγορες και δροσερές παρασκευές με προϊόντα ιχθυοπωλείου, ενώ την Κυριακή θα δημιουργήσει συνταγές με βάση το κρέας.

Ο γνωστός Pastry chef Κρίτων Πουλής, θα συστήσει γλυκές προτάσεις για πρωινό και επιδόρπιο, ενώ την Κυριακή οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να δουν μία πανδαισία παρασκευών μαύρης σοκολάτας και χωρίς γλουτένη. Καλεσμένος θα είναι και ο bar consultant Βασίλης Κυρίτσης, ο οποίος θα δημιουργήσει μοναδικά cocktails!

Στο περίπτερο θα βρίσκεται και η εξειδικευμένη ομάδα πωλήσεων των METRO Cash & Carry για να μιλήσει με τους ενδιαφερόμενους και να παρουσιάσει όλες τις καινοτόμες υπηρεσίες της αλυσίδας, τις εξατομικευμένες λύσεις με τους Συμβούλους Πωλήσεων, το εξειδικευμένο κωδικολόγιο που αριθμεί περισσότερους από 15.000 κωδικούς, αλλά και το πολύ-βραβευμένο e-shop, αποκλειστικά για επαγγελματίες.

Επιπλέον, τα METRO Cash & Carry πρόσφατα λάνσαραν τον ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων που απευθύνεται σε κάθε online πελάτη, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την αξία της συμβουλευτική υπηρεσίας της αλυσίδας προς τους επαγγελματίες πελάτες της.

Με νέα προϊόντα και νέες συνεργασίες η Beverage World

Με νέα προϊόντα και νέες συνεργασίες θα εμφανιστεί η Beverage World. Το χαρτοφυλάκιο της Beverage World βασίζεται σε καφέ, μπίρα, μηλίτη και ελληνικά αποστάγματα. Η Beverage World συμμετέχει και φέτος στην διεθνή έκθεση για τον Τουρισμό και τη Μαζική Εστίαση, HO.RE.CA. 2024, με νέα προϊόντα και ανανεωμένο portfolio.

Η εταιρεία για μία ακόμα χρονιά θα έχει παρουσία με 2 περίπτερα, όπου οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορούν να δοκιμάσουν τις πλούσιες επιλογές του χαρτοφυλακίου της σε καφέ, μπύρα, μηλίτη και ελληνικά αποστάγματα, αλλά και να γνωρίσουν από κοντά τις τελευταίες προσθήκες στην οικογένεια προϊόντων της Beverage World, οι οποίες αντικατοπτρίζουν την All Around the Clock δέσμευση της, δηλαδή γευστικές προτάσεις για όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης.

Η LAVAZZA έρχεται με νέα χαρμάνια

Το περίπτερο της LAVAZZA, θα αποτελέσει το επίκεντρο της προσοχής για όλους τους επαγγελματίες της καφεστίασης, και όχι μόνο. Το διεθνώς αναγνωρίσιμο ιταλικό brand καφέ θα προσφέρει στους επισκέπτες της έκθεσης την ευκαιρία να γνωρίσουν τρία νέα χαρμάνια. Αντλώντας έμπνευση από τρεις ιδιαίτερες πόλεις της Ιταλίας, το Μιλάνο, την Βενετία και την πρωτεύουσα της Ιταλίας, την Ρώμη, η σειρά “Tales of Italy” δημιουργήθηκε με σκοπό να ταξιδέψει τους λάτρεις του καφέ και να τους προσφέρει μια αυθεντικά ιταλική εμπειρία υπογραμμίζοντας την καταγωγή της LAVAZZA.

Τα 3 νέα blends της LAVAZZA, Galleria, Canal Grande και Trastevere εμπεριέχουν νότες από αποξηραμένα φρούτα, μέλι, κακάο, σιρόπι αμυγδάλου, κανέλα και σοκολάτα. Πέρα από τη νέα σειρά “Tales of Italy”, οι επισκέπτες της Ho.Re.Ca. θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και τα βιώσιμα χαρμάνια της σειράς “La Reserva de Tierra”.

Κάθε χαρμάνι από την συγκεκριμένη σειρά είναι συνώνυμο των αξιών της Lavazza για ποιότητα και βιωσιμότητα. Η συγκεκριμένη σειρά προέρχεται από κοινότητες που συμμετέχουν σε προγράμματα κοινωνικής υπευθυνότητας, τα οποία προωθεί και διαχειρίζεται το Ίδρυμα Lavazza, υποστηρίζοντας ενεργά τις τοπικές κοινότητες από όπου παράγεται η κάθε ποικιλία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments