Ειδικότερα, η χώρα μας διατήρησε την παντοδυναμία της σε διεθνές επίπεδο τόσο με βάση τον συνολικό αριθμό των πλοίων του στόλου της όσο και με βάση τη συνολική αξία. Η αξία του ελληνόκτητου στόλου διαμορφώθηκε στα 169,39 δισ. δολάρια μετά την Κίνα με 204 δισ. δολάρια που κατατάσσεται στην 2η θέση και την Ιαπωνία που με αξία στόλου 206,4 δισ. δολάρια κατέλαβε την κορυφή (1η θέση).
Με βάση τις αξίες των bulk carriers, tankers, containerships, LNG carriers και LPG carriers, τους τύπους των πλοίων που πρωταγωνιστούν στην ναυτιλιακή βιομηχανία, οι πρώτες αυτές τρεις χώρες κινούνται περίπου στα ίδια επίπεδα (176,3 δισ. δολάρια για την Κίνα, 172,2 δισ. δολάρια για την Ιαπωνία και 166,5 δισ. δολάρια για την Ελλάδα).