Σε αγώνα δρόμου βρίσκονται οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ώστε στα τέλη Απριλίου να κατατεθεί στην Κομισιόν το διπλό αίτημα για την καταβολή της τέταρτης δόσης επιχορηγήσεων ύψους 1 δισ. ευρώ και δανείων ύψους 2,3 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Από τα συνολικά 20 ορόσημα και στόχους για την υποβολή της τέταρτης δόσης επιχορηγήσεων που προβλέπει το σχέδιο Ελλάδα 2.0, τρία είναι αυτά που προκαλούν το μεγαλύτερο «πονοκέφαλο» στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Το πρώτο κρίσιμο ορόσημο αφορά τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), καθώς μέχρι την υποβολή του αιτήματος της τέταρτης δόσης θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ανάθεση και των τριών τμημάτων του διαγωνισμού. «Αγκάθι» στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο για το οποίο εκκρεμεί η ανάδειξη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε προσωρινό ανάδοχο από προτιμητέος επενδυτής που είναι σήμερα. Πρόσφατα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ζήτησε την επέκταση των εγγυητικών επιστολών μέχρι τις 7 Μαΐου.
Το δεύτερο ορόσημο έχει να κάνει με τις αστικές αναπλάσεις και συγκεκριμένα με την ανάθεση του έργου για τον πεζόδρομο των 12 χιλιομέτρων στην Αθηναϊκή Ριβιέρα. Στον διαγωνισμό που τρέχει η μονάδα Ωρίμανσης Έργων του ΤΑΙΠΕΔ (PPF) έχουν κατατεθεί δύο πρόσφορες. Εκκρεμεί η ανάδειξη του αναδόχου του έργου που σύμφωνα με πληροφορίες θα πραγματοποιηθεί τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου. Στο ίδιο ορόσημο περιλαμβάνονται και τα έργα διαμόρφωσης χώρων πρασίνου και οδοποιίας στον Βοτανικό.