Τεχνολογία

Μπολόνια: Kατέσχεσαν 11 εκατ. ευρώ από influencers και ψηφιακούς δημιουργούς

Μπολόνια: Kατέσχεσαν 11 εκατ. ευρώ από influencers και ψηφιακούς δημιουργούς

Πηγή Φωτογραφίας: freepik.com//Pile of 3D Popular Social Media Logos

Τα έσοδα προήλθαν από αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα

Η Δίωξη Οικονομικού Εγκλήματος της Μπολόνια κατέσχεσε 11.000.000 ευρώ από γνωστούς influencers και ψηφιακούς δημιουργούς που δραστηριοποιούνται σε ιστότοπους και πλατφόρμες όπως το OnlyFans και το Escort Advisor.

Πρόκειται για τέσσερις influencers της Μπολόνια, τους οποίους ακολουθούν 50 εκατομμύρια followers, και πέντε ψηφιακούς δημιουργούς, οι οποίοι δεν είχαν δηλώσει αυτά τα εισοδήματα στην εφορία, η οποία σε διάφορες περιπτώσεις φαίνεται να μην γνώριζε την ύπαρξή τους.

Τα έσοδα προήλθαν από αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και από συνεργασίες που ξεκίνησαν με εταιρείες. Οι έλεγχοι της ιταλικής φορολογικής αστυνομίας είχαν ξεκινήσει από τα τέλη του 2022.

Σε γενικές γραμμές, εξηγεί η φορολογική αστυνομία, οι influencers αποδείχθηκαν σε μεγάλο βαθμό συνεργάσιμοι, τηρώντας αμέσως τα πορίσματα και καταβάλλοντας τα οφειλόμενα ποσά στο Δημόσιο- μόνο σε λίγες περιπτώσεις, επιφυλάχθηκαν να προβούν σε περαιτέρω έρευνες, πριν συνεχίσουν τη διαδικασία ενώπιον των οικονομικών υπηρεσιών.

Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε μετά από έκθεση των Codacons. Αυτή κοινοποιήθηκε από την ίδια ένωση καταναλωτών που, στο πλαίσιο του «Πρωτοκόλλου για την προστασία της νόμιμης οικονομίας και των βιομηχανικών περιοχών». Eίχε υποβάλει «σειρά καταγγελιών στις Αρχές, επισημαίνοντας τις δραστηριότητες γνωστών επιρροών και διασημοτήτων (μεταξύ των οποίων οι Fedez, Chiara Ferragni, Wanda Nara, Asia Valente, κ.λπ. ), οι οποίοι δημοσιεύουν φωτογραφίες και περιεχόμενο που αναφέρονται σε πολυτελή ξενοδοχεία, θέρετρα, spa, ή σαφείς αναφορές σε εμπορικά σήματα ή προϊόντα στις ιστοσελίδες τους χωρίς να ενημερώνουν τους ακολούθους τους για το διαφημιστικό περιεχόμενο του μηνύματος.

Η ένωση καταναλωτών ζητά από τις Αρχές να προβούν σε φορολογική αξιολόγηση προκειμένου να εξακριβώσουν εάν ο πλούτος των influencers μπορεί να είναι αποτέλεσμα της χορήγησης δώρων, διαφημιστικών δραστηριοτήτων και προώθησης τοποθεσιών, προϊόντων και καταναλωτικών αγαθών, ξεκινώντας έρευνα σχετικά με τη συνάφεια των πράξεων αυτών, αν συνιστούν εισόδημα και, ως εκ τούτου, τις επιπτώσεις στις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Πηγή: RaiNews

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments