Nέα της αγοράς

Gucci: Πού οφείλεται η πτώση της μετοχής του

Gucci: Πού οφείλεται η πτώση της μετοχής του

Πηγή Φωτογραφίας: GUCCI.GR

Τι πήγε λάθος;

Πτώση σημείωσαν οι μετοχές της Kering SA μετά την προειδοποίηση του γαλλικού ομίλου ειδών πολυτελείας ότι οι πωλήσεις της Gucci, του μεγαλύτερου εμπορικού της σήματος, μειώθηκαν κατά περίπου 20% το πρώτο τρίμηνο.

Η μετοχή έπεσε έως και 14% στις πρώτες συναλλαγές στο Παρίσι, αφαιρώντας περισσότερα από 7 δισεκατομμύρια ευρώ (7,6 δισεκατομμύρια δολάρια) από την αγοραία αξία της.

To Bloomberg αναφέρει πως η πτώση των πωλήσεων της Gucci, λόγω της μεγαλύτερης από την αναμενόμενη υποχώρησης πωλήσεων στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, διευρύνει το χάσμα μεταξύ της εταιρείας και των ισχυρότερων ανταγωνιστών της.

Η υποχώρηση Ο όμιλος μόδας προσπαθεί να αναζωογονήσει την Gucci, την ιταλική ετικέτα που αντιπροσωπεύει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της, χωρίς όμως επιτυχία.

Υπό τον έλεγχο του δισεκατομμυριούχου François-Henri Pinault, η Kering αγωνίζεται να συμβαδίσει με αντιπάλους όπως η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE και η Hermes International SCA, καθώς οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας έχουν παγώσει το τελευταίο έτος, ιδίως στην Κίνα. Το ευρύτερο χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων της LVMH και οι μεγάλες λίστες αναμονής για τσάντες της Hermes έχουν καταστήσει τις εταιρείες αυτές πιο ανθεκτικές.

«Η Gucci αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα ειδικά για την εταιρεία εδώ και μερικά τρίμηνα, αλλά αυτή η ενημέρωση θα εγείρει περαιτέρω ανησυχίες σχετικά με την κατάσταση των καταναλωτικών δαπανών και την οικονομία της Κίνας», έγραψαν οι αναλυτές της Vital Knowledge σε σημείωμα προς τους πελάτες τους.

Συνολικά, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Kering, στην οποία ανήκουν επίσης brands όπως η Yves Saint Laurent και η Balenciaga, αναμένεται να είναι επίσης μειωμένες κατά περίπου 10% για την περίοδο, δήλωσε η εταιρεία.

Νέος σχεδιαστής Οι πωλήσεις της Gucci μειώθηκαν τους τελευταίους μήνες του περασμένου έτους, καθώς η εταιρεία αγωνίστηκε να προσελκύσει πιο εύπορους αγοραστές στις ακριβές ζώνες Double G και τις παντόφλες Princetown.

Ο Sabato De Sarno ορίστηκε ως νέος σχεδιαστής της μάρκας πέρυσι για να αλλάξει το κλίμα και παρουσίασε την πρώτη του συλλογή τον Σεπτέμβριο στο Μιλάνο, η οποία έδειχνε μια πιο κομψή και μινιμαλιστική αισθητική σε σύγκριση με τις φανταχτερές εμφανίσεις του προκατόχου του, Alessandro Michele.

Τα πρώτα ready-to-wear προϊόντα από την τελευταία συλλογή «Ancora» συναντούν ιδιαίτερα ευνοϊκή υποδοχή στα κοινά-στόχος της Ασίας, σύμφωνα με την Kering, η οποία αναμένει ότι θα ενισχυθεί σημαντικά η διαθεσιμότητά τους τους επόμενους μήνες.

Έκδηλη ανησυχία Η απροσδόκητη ανακοίνωση της Kering είναι ένα «μάλλον ανησυχητικό μήνυμα για τον τομέα των ειδών πολυτελείας», επισήμανσε στο Bloomberg ο Thomas Chauvet, αναλυτής της Citigroup.

Η μεγαλύτερη μάρκα της υποφέρει από το γεγονός ότι «βρίσκεται εν μέσω μιας μεγάλης μετάβασης στο σχεδιασμό και τη διαχείριση, με αδύναμες επιδόσεις των μεταφερόμενων ειδών και περιορισμένη διείσδυση από τα πρώτα προϊόντα της νέας συλλογής, η οποία είχε παραδοθεί μόνο στο ένα τρίτο του δικτύου καταστημάτων από τα μέσα Φεβρουαρίου», πρόσθεσε.

Αν και η Kering αγωνίζεται με θέματα που αφορούν ειδικά την Gucci, οι επενδυτές σε ορισμένες άλλες εταιρείες μόδας τρόμαξαν από την προειδοποίησή της. Οι μετοχές της Prada SpA σημείωσαν πτώση έως και 11% στο Χονγκ Κονγκ.

Με την ανάκαμψη στην Κίνα να αργεί, οι εταιρείες πολυτελών ειδών εξαρτώνται όλο και περισσότερο από τις ΗΠΑ. Αυτά είναι άσχημα νέα για την Gucci, η οποία είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένη στην ασιατική αγορά. Η εταιρεία σκοπεύει να ανακοινώσει τα τριμηνιαία έσοδα στις 23 Απριλίου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments