Πέτσας: Πολιτικό λάθος η πρόταση δυσπιστίας από ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ, ευκαιρία συσπείρωσης της Νέας Δημοκρατίας [vid]
Πηγή Φωτογραφίας: ΠΕΤΣΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΟΥ Ν/Σ ΤΟΥ ΥΠΟΙΚ "ΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022" / 3η ΗΜΕΡΑ (ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKNISSI)
Σε συνέντευξή του στο OPEN TV, ο κ. Πέτσας εκτίμησε ότι είναι πολιτικό λάθος του κ. Ανδρουλάκη και των κομμάτων του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ η κατάθεση πρότασης δυσπιστίας κατά της Κυβέρνησης. Υπογράμμισε πως έτσι στην τριήμερη συζήτηση θα δοθεί η ευκαιρία να αναδειχθεί το συνολικό κυβερνητικό έργο, γεγονός που θα συσπειρώσει τη Νέα Δημοκρατία.
Με αφορμή ερώτηση για την τραγωδία των Τεμπών, ο βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος υποστήριξε πως «υπήρχε μια σειρά από μύθους που καλλιεργήθηκαν ως προς την σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών. Το πόρισμα της εξεταστικής επιτροπής έριξε φως σε πτυχές της τραγωδίας και αποδόμησε κάποιες τέτοιους «μύθους». Για παράδειγμα, ένας μύθος που καλλιεργήθηκε είναι ότι δήθεν «αγνοούνται τρία βαγόνια», γιατί βρέθηκαν λαμαρίνες και όχι κοντέινερς. Ως προς την σύνθεση των βαγονιών της εμπορικής αμαξοστοιχίας, η απάντηση βρίσκεται στις σελίδες 37-38 του πορίσματος της «Επιτροπής Γεραπετρίτη», όπου τονίζεται πως η αμαξοστοιχία είχε δύο ηλεκτρικές μηχανές, είχε δεκατρία βαγόνια, τα τρία πρώτα εξ’ αυτών μετέφεραν λαμαρίνες…», σημείωσε ο κ. Πέτσας.
Αναφερόμενος, σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, στο έργο της εξεταστικής επιτροπής για την τραγωδία των Τεμπών, ο βουλευτής Ανατολικής Αττικής της Νέας Δημοκρατίας υπογράμμισε πως «η εξεταστική επιτροπή έχει ένα πόρισμα εκατοντάδων σελίδων. Είναι η πρώτη φορά που εξεταστική επιτροπή αποδίδει πολιτικές ευθύνες σε συγκεκριμένους πολιτικούς διαδοχικών κυβερνήσεων. Σε ό,τι αφορά τον κ. Κώστα Καραμανλή, μπορεί να διαβάσει κανείς τη σελίδα 516 του πορίσματος. Στη σελίδα αυτή γίνεται λόγος για την πολιτική ευθύνη του κ. Καραμανλή. Σε άλλες σελίδες γίνεται αναφορά στον κ. Σπίρτζη ή στον κ. Ρέππα για παράδειγμα. Η εξεταστική επιτροπή διαπίστωσε επτά παραβιάσεις του γενικού κανονισμού κυκλοφορίας. Αν δεν είχαν συμβεί αυτές οι επτά παραβιάσεις, δεν θα είχε γίνει το τραγικό δυστύχημα. Υπάρχουν λοιπόν μια σειρά από πράγματα, που έχουν διαπιστωθεί από την εξεταστική επιτροπή και τα οποία πρέπει όλοι να μελετήσουν νηφάλια. Είναι ψέμα ότι η εξεταστική επιτροπή αποδίδει ευθύνη μόνο στον σταθμάρχη, όπως συχνά λέγεται».
Ακόμη, αναφερθείς στους διαλόγους που δημοσιεύει η εφημερίδα «Το Βήμα της Κυριακής», ο κύριος Πέτσας επισήμανε πως «υπάρχουν δυο επίπεδα απάντησης. Το πρώτο είναι ότι όλο το υλικό έχει διαβιβαστεί στη δικαιοσύνη για να εξετάσει τους διαλόγους όπως αυτοί έγιναν στην πραγματικότητα. Από εκεί και πέρα, όταν κάποιος έχει πρόσβαση σε ένα υλικό, μπορεί να απομονώσει μια – δυο φράσεις, έναν τίτλο, ό,τι νομίζει εκείνος, και όχι τις χιλιάδες σελίδες που μπορεί να υπάρξουν από μια απομαγνητοφώνηση. Εγώ δεν ξέρω για ποιο λόγο το αξιολόγησε έτσι ή αλλιώς ένα μέσο. Αυτό που σίγουρα γνωρίζω είναι την ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, που λέει ότι διαβίβασε όλο το υλικό χωρίς να το εξετάσει και χωρίς να κάνει απομαγνητοφώνηση.
Και το άλλο που ξέρω είναι ότι, στις 4/3 του 2023, λίγες ημέρες μετά την τραγωδία των Τεμπών, η ΕΡΤ αποκάλυψε πως υπήρχαν διάλογοι, οι οποίοι, ενδεχομένως, να μην ήταν ανάμεσα στον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό της μοιραίας IC62 αμαξοστοιχίας, αλλά άλλον μηχανοδηγό. Ξέρω επίσης πως ένας αρχισυντάκτης και εσείς, οι δημοσιογράφοι, μπορείτε να αξιολογήσετε από έναν διάλογο με πολλές σελίδες κάποια συγκεκριμένα στοιχεία και να τα αναδείξετε. Άλλο αυτό και άλλο να αποδώσει κανείς στην Κυβέρνηση ότι «κατασκεύασε» το υλικό», είπε με νόημα ο κ. Στέλιος Πέτσας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας