Οικονομία

Κ. Σκρέκας: «Προστατεύουμε τον καταναλωτή από πλασματικές εκπτώσεις»

Κ. Σκρέκας: «Προστατεύουμε τον καταναλωτή από πλασματικές εκπτώσεις»

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου)//Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι συνεχίζονται οι έλεγχοι σε όλες τις εταιρείες, για να διασφαλιστεί ότι τηρούν τα νέα μέτρα της κυβέρνησης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι συνεχίζονται οι έλεγχοι σε όλες τις εταιρείες, για να διασφαλιστεί ότι τηρούν τα νέα μέτρα της κυβέρνησης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή, ανέλυσε τα μέτρα της Κυβέρνησης για να διασφαλιστεί το καταναλωτικό κοινό από παραπλανητικές εκπτώσεις. Παράλληλα, τόνισε ότι συνεχίζονται οι έλεγχοι σε όλες τις εταιρείες, για να διασφαλιστεί ότι τηρούν τα νέα μέτρα της κυβέρνησης.

«Έχουν αρχίσει να αποδίδουν τα μέτρα, δεν έχουν φτάσει εκεί που θα θέλαμε. Συνεχίζονται οι έλεγχοι. Θέλουμε να δούμε τις τιμές στα σούπερ μάρκετ να αποκλιμακώνονται», είπε ο κ. Σκρέκας. «Υποχρεώσαμε δίπλα στις ετικέτες που αναγράφεται η τιμή, να υπάρχει και η τιμή ανά γραμμάριο ή ανά κιλό» πρόσθεσε.

Βασικοί άξονες των μέτρων της Κυβέρνησης είναι αρχικά να προστατευτούν οι καταναλωτές από πλασματικές εκπτώσεις και να επιλυθούν δομικές στρεβλώσεις. Υπάρχουν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες ώστε να διασφαλιστεί πως τα προϊόντα που φτάνουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα έχουν μειωμένες τιμές. Πρόοδος γίνεται και στο βρεφικό γάλα, καθώς, όπως είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ανάπτυξης «Βάλαμε πλαφόν. Βάλαμε περιθώριο κέρδους 7% στις εταιρείες. Υπάρχουν γάλατα που μείωσαν την τιμή τους 30%. Επιβάλαμεn πρόστιμα σε δύο εταιρείες βρεφικού γάλατος».

Ακόμα, ο κ. Σκρέκας αναφέρθηκε στην πλατφόρμα e-Καταναλωτής, η οποία έχει αναβαθμιστεί και πλέον οι καταναλωτές μπορούν να βρίσκουν τα προϊόντα που θέλουν φθηνότερα, συγκρίνοντας τις τιμές από όλα τα σούπερ μάρκετ κοντά τους εύκολα και γρήγορα από το κινητό. «Δεν χρειάζεται κάποιος να γυρνάει στα σούπερ μάρκετ για να βρει τα φθηνότερα προϊόντα και να χαλάει χρόνο και βενζίνη. Μπορεί πριν βγει από το σπίτι του να βρει όλα τα προϊόντα» δήλωσε ο υπουργός.

Μόνιμη μείωση τιμής

Όπως ανέφερε ο κ. Σκρέκας, κάθε εταιρεία πρέπει να μειώσει την τιμή του προϊόντος 5% για τουλάχιστον έξι μήνες. Εάν κάποιος κάνει ανατίμηση στα προϊόντα του απαγορεύεται για 3 μήνες να κάνει προωθητικές ενέργειες. Αυτό βέβαια θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της εταιρείας, επομένως η πίεση για μείωση των τιμών είναι μεγάλη.

Αναφερόμενος στο Πάσχα και το σαρακοστιανό καλάθι, ο υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε πως αυτό θα ισχύει μέχρι το Σάββατο του Λαζάρου, ενώ μετά θα μπει σε ισχύ το πασχαλινό καλάθι.

Τέλος, ο κ. Σκρέκας ανέφερε πως βασικός λόγος που πολλά νοικοκυριά δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν βασικά προϊόντα, εκτός από τις αυξημένες τιμές, είναι και το εισόδημά τους, επομένως βασικός στόχος της Κυβέρνησης γίνεται και η αύξηση του εισοδήματος των νοικοκυριών.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments