Μητσοτάκης: Στόχος η σύγκλιση με τους μισθούς της Ευρώπης
Πηγή Φωτογραφίας: [368445] ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ "ΗΛΙΟΣ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ" (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)
Στόχος είναι να μπορέσουμε να συγκλίνουμε με τους υπόλοιπους μισθούς της Ευρώπης, αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης, τόνισε τη Δευτέρα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του στη βιομηχανία μπαχαρικών Ήλιος.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενους για την τέταρτη αύξηση του κατώτατου μισθού τα τελευταία χρόνια, αλλά και για την αύξηση του μέσου μισθού ενώ παράλληλα ενημερώθηκε για την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας, η οποία διευρύνθηκε την 1η Ιανουαρίου ώστε να περιλάβει, μεταξύ άλλων, επιχειρήσεις που υπάγονται στον κλάδο της βιομηχανίας.
«Από σήμερα αυξάνεται ο κατώτατος μισθός στα 830 ευρώ, αν αναλογιστείτε, τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει αυξηθεί πάνω από 26%… Ο κατώτατος μισθός έχει αυξηθεί περισσότερο από τον πληθωρισμό» επισήμανε. «Έχουμε σημαντική διαφορά ακόμα» αναγνώρισε πάντως σε ό,τι αφορά τη σύγκλιση με τους υπόλοιπους ευρωπαϊκούς μισθούς.
Όπως ανέφερε ωστόσο ο κ. Μητσοτάκης, «ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις δεν αμείβουν με τον κατώτερο μισθό,αλλά δίνουν κάτι παραπάνω».
Όπως σημείωσε ο πρωθυπουργός, το σημαντικό είναι και οι επιχειρήσεις να αντέχουν την αύξηση. «Πιστεύουμε ότι αυτή την αύξηση την αντέχουν οι επιχειρήσεις, γιατί έχουμε μειώσει και φόρους και εισφορές, έχουμε στηρίξει συνολικά τις επιχειρήσεις».
«Το δεύτερο που πρέπει να προσέξουμε είναι να μην τροφοδοτήσει η αύξηση ένα νέο κύμα ανατιμήσεων» δήλωσε.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στην εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας σημειώνοντας πως η κυβέρνηση πιστεύει στο μέτρο, γιατί έτσι καταγράφεται πλήρως ο χρόνος εργασίας. «Για μας είναι η τελική και απόλυτη εγγύηση ότι καταγράφεται πλήρως ο χρόνος εργασίας, κάτι το οποίο πρέπει να επιθυμεί και η ίδια η επιχείρηση και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Και βέβαια, να επιμείνω και πόσο σημαντικό είναι αυτό το οποίο εσείς έχετε πετύχει και είναι το brand, δηλαδή είναι η ταυτότητα της εταιρείας, η ταυτότητα του προϊόντος, η οποία πια δίνει στον καταναλωτή εχέγγυα ποιότητας και καλής σχέσης τιμής-ποιότητας, γιατί τελικά αυτό ψάχνει ο καταναλωτής σήμερα. Αν επιλέξει ένα επώνυμο προϊόν, θέλει μια καλή σχέση τιμής και ποιότητας», συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας