Nέα της αγοράς

Focus Bari: 2 στους 3 συμβουλεύονται online κριτικές πριν προβούν σε αγορά

Focus Bari: 2 στους 3 συμβουλεύονται online κριτικές πριν προβούν σε αγορά

Πηγή Φωτογραφίας: Κόσμος στα εμπορικά καταστήματα στον πεζόδορμο της οδού Ερμού στην Αθήνα, Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022. Με ανοιχτά μαγαζιά την Κυριακή συνεχίστηκε το τριήμερο προσφορών που είχε ξεκινήσει εδώ και μέρες με κορύφωση την Παρασκευή, όταν ήταν και η Black Friday. (ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)

Θετικές και αρνητικές εμπειρίες

Οι δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις online προτού αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ενώ επίσης δύο στους τρεις δηλώνουν ότι οι ίδιοι μπαίνουν να κάνουν αξιολόγηση μετά από μια εμπειρία τους με κάποιον οργανισμό, είτε όταν η εμπειρία ήταν εκπληκτική, είτε όταν ήταν πολύ κακή.

Θετικές και αρνητικές εμπειρίες Αναλυτικά, όπως προκύπτει από την έρευνα, οι τρεις στους τέσσερις Έλληνες δηλώνουν ότι είχαν μια εξαιρετική εμπειρία με κάποιον οργανισμό, ιδιωτικό ή δημόσιο μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, αλλά και τρεις στους πέντε είχαν μια απογοητευτική εμπειρία, όπου όχι μόνο δεν εξυπηρετήθηκαν, αλλά ταλαιπωρήθηκαν, θύμωσαν, με πρόθεση να εγκαταλείψουν τον συγκεκριμένο οργανισμό.

Όπως σημειώνεται, οι εμπειρίες των καταναλωτών καταγράφονται με δικά τους λόγια, και είτε θετικές, είτε αρνητικές, βοηθούν τους οργανισμούς να βελτιώνουν την διάδραση με τους πελάτες τους.

Τόσο θετικές, όσο και αρνητικές εμπειρίες πελατών βιώνονται από τους Έλληνες καταναλωτές σε μεγάλη ποικιλία κλάδων και οργανισμών.

Πώς χτίζεται και πώς καταστρέφεται μια καταναλωτική εμπειρία Επιπλέον, στο πλαίσιο της έρευνας οι ίδιοι οι καταναλωτές περιγράφουν τι χτίζει μια εκπληκτική εμπειρία αλλά και τι την γκρεμίζει, εστιάζοντας κυρίως στο κατά πόσον εξυπηρετούνται πραγματικά χωρίς να ταλαιπωρούνται, κατά πόσον οι εταιρίες αναγνωρίζουν και διορθώνουν τα λάθη τους και τηρούν τους ισχυρισμούς που προβάλλουν στις διαφημίσεις τους.

Όπως σημειώνεται στην έρευνα, το σημαντικότερο στοιχείο που μπορεί να κάνει μια εμπειρία πελάτη αξέχαστη – αλλά και ολέθρια – είναι η συμπεριφορά του προσωπικού, ο τρόπος, η ευγένεια και το αυθεντικό ενδιαφέρον.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments