Είδη πολυτελείας: Από την Gucci μέχρι τη Chanel επενδύουν δισεκατομμύρια σε φυσικά καταστήματα
Από την Gucci μέχρι τη Chanel οι μάρκες πολυτελείας στοιχηματίζουν δισεκατομμύρια στις πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα έναντι των διαδικτυακών αγορών.
Και, παρόλο που οι κενοί εμπορικοί χώροι έχουν αυξηθεί μετά την πανδημία, τα εμβληματικά brands επενδύουν πολλά πιστεύοντας ότι η εμπειρία τους στις ζωντανές πωλήσεις θα προσελκύσει τους αγοραστές για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η Kering, στην οποία ανήκουν οι Gucci και Saint Laurent, διέθεσε πρόσφατα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε ένα κτήριο στη Via Montenapoleone του Μιλάνου, λίγο μετά την αγορά που πραγματοποίησε τον Ιανουάριο στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, έναντι 1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Το Business Insider έγραψε ότι οι επενδύσεις της Kering αποτελούν μέρος μιας επιλεκτικής στρατηγικής σε σχέση με τα ακίνητα, που αποσκοπεί στο να εξασφαλίσει τοποθεσίες-φιλέτα τον όμιλο των brands δερμάτινων ειδών, κοσμημάτων και μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Balenciaga και Alexander McQueen.
Το ακίνητο στο Μιλάνο, που αποκτήθηκε από την Blackstone Property Partners Europe, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στη Via Montenapoleone —ένας εμβληματικός εμπορικός δρόμος για τις μάρκες πολυτελείας— και περιλαμβάνει περισσότερα από 5.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικού χώρου.
Η Journal ανέφερε ότι άλλες εταιρείες πολυτελείας, όπως η Chanel και η LVMH, εξετάζουν παρόμοιες επενδύσεις στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και στα Ηλύσια Πεδία στο Παρίσι.
Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί από την πανδημία και έπειτα, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 244,2 δισεκατομμύρια δολάρια ή 43% το 2020 σε σχέση με το προηγούμενο έτος και με όλο και περισσότερα καταστήματα λιανικής να βάζουν οριστικά λουκέτο, οι μάρκες πολυτελείας τολμούν να ανοίξουν νέα καταστήματα όπου θα εξυπηρετούν τους πελάτες τους διά ζώσης.
Υπενθυμίζεται, δε, ότι το Forbes ανέφερε τον Οκτώβριο πως οι βιτρίνες πολυτελών καταστημάτων αντιπροσώπευαν το 38% των εγκαινίων νέων καταστημάτων και το 40% των μισθώσεων λιανικής τον περασμένο χρόνο.
Επίσης, οι ευρωπαϊκές μάρκες πολυτελείας έχουν τοποθετήσει 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε ακίνητα από τις αρχές του 2023. Σημειώνεται, δε, ότι το αστρονομικό αυτό ποσό δεν αποτελεί περισσότερο από το 9% των ετήσιων πωλήσεών τους πέρσι.
Και δεν φαίνεται ότι θα σταματήσουν σύντομα. Όταν οι δαπάνες πολυτελείας σημείωσαν ανοδική πορεία στα τέλη του 2022, οι αναλυτές τόνισαν ότι οι υπερπλούσιοι στρέφουν το βλέμμα τους σε εμβληματικούς οίκους πολυτελείας όπως ο Dior και ο Louis Vuitton, ακόμη και σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fashionista (@fashionista_com)
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας