Σκρέκας: Στόχος το αρνί στο Καλάθι του Πάσχα να πωλείται 10 ευρώ το κιλό ή και χαμηλότερα
Πηγή Φωτογραφίας: [366337] ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΩΣΤΑ ΣΚΡΕΚΑ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
Οι εντατικοί έλεγχοι και η εφαρμογή διαρθρωτικών μέτρων για να μπει τάξη στην αγορά συνεχίζονται αμείωτοι ώστε να αντιμετωπιστούν οι αθέμιτες πρακτικές που θολώνουν το κριτήριο του καταναλωτή», σημειώνει σε ανάρτησή του στο Facebook ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας σχετικά με όσα ανέφερε, μιλώντας σήμερα στον ΑΝΤ1 ενώ πρόσθεσε ότι: «Από την αρχή του 2023 έχουν διενεργηθεί περισσότεροι από 40.000 έλεγχοι και πλέον υπάρχει μεγαλύτερη συμμόρφωση των εταιρειών στη νομοθεσία για το περιθώριο κέρδους.
Το επόμενο διάστημα οι πολίτες θα έχουν στα χέρια τους τον αναβαθμισμένο e-katanalotis. Στην πλατφόρμα αυτή ο καταναλωτής μπορεί να συνθέσει από το σπίτι του τη δική του λίστα με τα προϊόντα και να κάνει σύγκριση τιμών αγοράζοντας από το σούπερ μάρκετ που μπορεί να τα προμηθευτεί φθηνότερα.
“Στόχος μας το αρνί να πωλείται 10 ευρώ το κιλό ή και χαμηλότερα”
Για το Πάσχα τόνισα ότι στόχος μας είναι το αρνί στο Καλάθι του Πάσχα να πωλείται 10 ευρώ το κιλό ή και χαμηλότερα ώστε να είναι γεμάτο το οικογενειακό τραπέζι. Αναλαμβάνουμε κάθε δυνατή πρωτοβουλία για την έμπρακτη στήριξη όλων των συμπολιτών μας».
Ερωτηθείς για τα νέα πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε εταιρείες για παραπλάνηση των καταναλωτών, είπε ότι συνεχίζονται αδιάκοπα οι έλεγχοι στην αγορά και τα πρόστιμα στους παραβάτες, προσθέτοντας ότι έχουν αποδώσει οι έλεγχοι και τα πρόστιμα καθώς όπως προκύπτει από τους ελέγχους υπάρχουν όλο και λιγότερες παραβάσεις.
«Επιβλήθηκαν πρόστιμα σε εταιρείες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και παραπλανητικές εκπτώσεις. Εμείς βάζουμε τάξη στην αγορά, δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτές αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, οι οποίες μπερδεύουν και θολώνουν το κριτήριο του καταναλωτή και τελικά κοστίζουν περισσότερα στην τσέπη του. Δεν είναι εύκολο για έναν καταναλωτή να παρακολουθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα τις τιμές. Εμείς συλλέγουμε ψηφιακά χιλιάδες τιμές και τις συγκρίνουμε. Μία από τις συνηθισμένες πρακτικές είναι η αύξηση των τιμών πριν από τις εκπτώσεις για να κατεβάσουν οι εταιρείες μετά τις τιμές. Οι έλεγχοι έχουν ξεπεράσει τις 40.000 και βλέπουμε ότι η αγορά σιγά-σιγά συμμορφώνεται. Πρέπει να προστατέψουμε τον καταναλωτή», είπε χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Ανάπτυξης.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας