Αν κοιτάξετε προσεκτικά, θα παρατηρήσετε ότι οι λωρίδες του υφάσματος έχουν ατέλειες, τετράγωνα μπαλώματα ακανόνιστου σχήματος που δείχνουν ένα προηγούμενο σκίσιμο. Ο Awartani έχει καταρρίψει αυτά τα έργα, μια τεχνική που συγκεντρώνει τις υπάρχουσες κλωστές ενός κουρελιασμένου υφάσματος αντί να εισάγει ένα νέο, ή ξένο, κομμάτι υφάσματος. Κάθε δάκρυ, και κατ’ επέκταση επισκευή, αντιπροσωπεύει «ιστορικούς και πολιτιστικούς χώρους που έχουν καταστραφεί στον αραβικό κόσμο κατά τη διάρκεια πολέμου και από τρομοκρατικές ενέργειες», σύμφωνα με το κείμενο του τοίχου.
Στο Contemporary Showcase της Μπιενάλε της Βενετίας, οι καλλιτέχνες αποτυπώνουν τους queer
Οι πρώτες πολλές αίθουσες του Arsenale είναι το πιο δυνατό τμήμα αυτής της έκθεσης - θριαμβευτικές και κομψές στις παρουσιάσεις μνημειακών έργων που έχουν παρουσία και αγγίζουν τις κληρονομιές της αποικιοκρατίας και τις συνέπειες της και τις τρέχουσες πραγματικότητες σήμερα, την παραξενιά σε διευρυμένη μορφή, την κακοφωνία της νεωτερικότητας και πολλά άλλα. Αν και το Giardini δεν είναι τόσο τέλειο, υπάρχουν και εκεί εξαιρετικά έργα.