Nέα της αγοράς

Lamda Malls: Με φωτοβολταϊκά και χώρους πρασίνου τα εμπορικά κέντρα Mall, Golden, Cosmos και εκπτωτικό χωριό

Lamda Malls: Με φωτοβολταϊκά και χώρους πρασίνου τα εμπορικά κέντρα Mall, Golden, Cosmos και εκπτωτικό χωριό

Πηγή Φωτογραφίας: Οδυσσέας Αθανασίου, Διευθύνων Σύμβουλος Lamda Development

Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται επενδύσεις τουλάχιστον 25 – 30 εκατομμυρίων ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση όλων των εμπορικών κέντρων της Lamda Malls, θυγατρικής της Lamda Development.

Εργασίες για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων αλλά και δημιουργίας περισσότερων χώρων πρασίνου υλοποιούνται ήδη στο «The Mall Athens», ενώ τη σκυτάλη παίρνουν και το Golden Hall, Mediterranean Cosmos και Designer Outlet Athens.

Φυσικά με «πράσινες» προδιαγραφές θα χτιστούν και τα άλλα δύο μεγάλα εμπορικά κέντρα του Ελληνικού, το «The Ellinikon Mall» και το «Riviera Galleria».

Απώτερος στόχος των παρεμβάσεων είναι η μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος και της κατανάλωσης ενέργειας.

Δράσεις οι οποίες αποτυπώνονται και στα στοιχεία για το ESG της Lamda Malls, προκειμένου να προσελκύσει επενδυτές κατά την εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Η είσοδος στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Όπως έχει κάνει γνωστό και ο CEO της Lamda Development κ. Οδυσσέας Αθανασίου, η Lamda Malls ετοιμάζεται για την είσοδο της στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Πρόκειται για τη νέα νομική οντότητα του ομίλου της Lamda Development, η οποία περιλαμβάνει υπό τη σκέπη της τα προαναφερόμενα εμπορικά κέντρα.

Σύμφωνα με τα όσα είπε τελευταία ο κ. Αθανασίου η εισαγωγή των μετοχών της Lamda Malls θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες της αγοράς.

Οι 25 εκατομμύρια επισκέπτες

To 2023 υπήρξε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για τα εμπορικά κέντρα της Lamda με ένα νέο ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) που αγγίζει τα 81 εκατ. ευρώ και ήταν αυξημένη κατά 18% έναντι του 2022.

Επιπλέον, παρουσιάζουν ρεκόρ πωλήσεων, όχι μόνο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αλλά στην περίπτωση των Golden Hall, Mediterranean Cosmos και Designer Outlet Athens από την έναρξη λειτουργίας τους.

Μια ματιά μόνο στους δείκτες της επισκεψιμότητας-25 εκατομμύρια επισκέψεις για το 2023 (+17% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά)- προτιμούν και εμπιστεύονται τα εμπορικά κέντρα της Lamda για τις αγορές και τη διασκέδασή τους.

To 2023, εγκαινιάστηκαν περισσότερα από 50 καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενδυναμώνοντας ακόμη πιο πολύ το brand portfolio των κέντρων και την ηγετική τους θέση στο fashion retail.

Δεν είναι όμως μόνο τα νούμερα που ξεχωρίζουν. Η βιωσιμότητα, το οικολογικό αποτύπωμα, αλλά και οι δράσεις που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος έρχονται σε πρώτο πλάνο.

Η ανακαίνιση στο «The Mall Athens»

Σχετικά με το «The Mall Athens», προχωρούν με ταχείς ρυθμούς οι εργασίες κτιριακής ανανέωσης και ενεργειακής αναβάθμισης.

Έχει ήδη ολοκληρωθεί η καθαίρεση του οβάλ κτιρίου στην είσοδο και του πρώην Bowling στον 3ο όροφο αλλά και η δημιουργία χώρων πρασίνου στους εξωτερικούς χώρους. Περισσότερο πράσινο, λιγότερη κατανάλωση ενέργειας, περισσότεροι ανοιχτοί χώροι, είναι τα χαρακτηριστικά του νέου αναβαθμισμένου πράσινου σχεδιασμού του.

Ανάμεσα σε όσα γίνονται είναι η εγκατάσταση φωτοβολταικών στην οροφή του κτιρίου, η αντικατάσταση των συστημάτων κλιματισμού και λαμπτήρων καθώς και η δημιουργία μεγάλων χώρων πράσινου τόσο εντός όσο και εκτός του κτηρίου. Τον Ιούνιο 2024 θα παραδοθεί και η νέα «πράσινη» πλατεία του, με στόχο να αποτελέσει ένα χώρο αναψυχής τόσο για τους επισκέπτες του Εμπορικού Κέντρου, όσο και για όλους τους κατοίκους των γειτονικών περιοχών.

Φωτοβολταϊκά

Για το 2024 έχει δρομολογηθεί η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων σε όλα τα εμπορικά κέντρα της LAMDA , με στόχο την ενεργειακή αναβάθμιση και την περαιτέρω μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Το ήδη επιτυχημένο μοντέλο των υφιστάμενων εμπορικών κέντρων της Lamda έχει ήδη θέσει τις βάσεις για μια νέα σελίδα, με τη δημιουργία νέας γενιάς εμπορικών προορισμών που θα υπερβαίνουν και αυτά το concept του κλασικού retail καθώς δημιουργούν ξεχωριστές εμπειρίες που περιλαμβάνουν αγορές, υπηρεσίες, διασκέδαση, πολιτισμό, γαστρονομία και πλήθος δραστηριοτήτων για όλες τις ηλικίες.

Κάτι το οποίο, όπως υπόσχεται και η εταιρεία, θα φανεί σύντομα και στο Ελληνικό με τη δημιουργία του The Ellinikon Mall και του Riviera Galleria.

ΠΗΓΗ/Χρήστος Κολώνας/ot.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments