Nέα της αγοράς

Colgate-Palmolive και Sleed διευρύνουν τη συνεργασία τους

Colgate-Palmolive και Sleed διευρύνουν τη συνεργασία τους

Πηγή Φωτογραφίας: Prabha Narasimhan will take over the position effective September 1, 2022. Outlook Business Team

Οι καμπάνιες έτρεξαν σε πολλά επίπεδα, ενεργοποιώντας κανάλια στα Social Media και επιστρατεύοντας influencers, ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε η Out Of Home διαφήμιση με δυναμική παρουσία.

Την digital επικοινωνία όλων των brands της Colgate-Palmolive αναλαμβάνει η δημιουργική ομάδα της Sleed, ύστερα από επιτυχημένες συνεργασίες ειδικού σκοπού. Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2023, με το localization της Global καμπάνιας του Soupline για την ελληνική αγορά. Η εκατέρωθεν εμπιστοσύνη που αναπτύχθηκε, οδήγησε σε σειρά επόμενων αναθέσεων – Ajax, Colgate Max White Ultra, Colgate Total, Palmolive.

Οι καμπάνιες έτρεξαν σε πολλά επίπεδα, ενεργοποιώντας κανάλια στα Social Media και επιστρατεύοντας influencers, ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε η Out Of Home διαφήμιση με δυναμική παρουσία. Σε όλες τις καμπάνιες εφαρμόστηκε στοχευμένη στρατηγική με συνεχή παραγωγή περιεχομένου, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τους στόχους και πλέον, οι 2 εταιρείες θέτουν τα θεμέλια μιας σταθερής συνεργασίας. Ο Γιάννης Παρασκάκης, Creative Business Unit Director της Sleed, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Colgate-Palmolive και η 360 creative ομάδα της Sleed προχωρούν μαζί, με όλα πλέον τα Brands της εταιρείας, κοιτώντας ευθέως τις προκλήσεις που φέρνει στην αγορά το 2024».

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments