Πώς ο Μητσοτάκης πολιορκεί τους 20ρηδες
Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο, Πώς ο Μητσοτάκης
Να προσεγγίσει το δύσκολο κοινό των 20ρηδων θέλει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην τελευταία στροφή προς τις κάλπες της 9ης Ιουνίου. Πρόκειται για ένα ακροατήριο που δεν διατηρεί στενούς δεσμούς με τα κόμματα και οι γαλάζιοι ανησυχούν για το ενδεχόμενο αυξημένων ποσοστών αποχής.
Να σημειωθεί εδώ πως στις τελευταίες εθνικές εκλογές η Νέα Δημοκρατία έχει καταφέρει να πάρει την πρωτιά και στις νεότερες ηλικίες, σε αντίθεση με την αναμέτρηση του 2019. Ωστόσο στο συγκεκριμένο ακροατήριο σύμφωνα με πρόσφατη μέτρηση της MRB για την πρόθεση ψήφου στις ευρωεκλογές προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ με τη Νέα Δημοκρατία να έρχεται τρίτη σε απόσταση αναπνοής από το ΠΑΣΟΚ. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι εντείνεται η προσπάθεια της κυβέρνησης να μιλήσει στην Generation Z και να αυξήσει τα ποσοστά της στο συγκεκριμένο ακροατήριο, στέλνοντας μήνυμα πως δεν υπάρχουν περιθώρια για ψήφο διαμαρτυρίας.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επικεντρώνεται σε μέτρα που αφορούν την αγορά εργασίας για να φέρει κοντά το συγκεκριμένο κοινό. Αναμένεται να δώσει σχετικά μηνύματα κατά την επίσκεψή του στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της ΔΥΠΑ.
Ιδιαίτερα, σήμερα το πρωί θα επισκεφθεί την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης για να προβάλει τα αποτελέσματα της κυβέρνησής του στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας μέσα από την ανάπτυξη και τα προγράμματα απασχόλησης του οργανισμού. Τον Απρίλιο, σύμφωνα με την Εργάνη, για πρώτη φορά από το 2011 οι άνεργοι έπεσαν κάτω από τις 900.000 και η ανεργία υποχώρησε κατά 8 μονάδες σε σχέση με το 2019. Οι νέες θέσεις εργασίας τον ίδιο μήνα ανήλθαν στις 132.352, σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση από το 2011. «Ο στόχος την πρώτη τετραετία ήταν να μειωθεί η ανεργία και τώρα στόχος μας είναι να αυξηθούν οι μισθοί συγκλίνοντας ακόμα περισσότερο με την Ευρώπη», όπως επαναλαμβάνει συχνά ο κ. Μητσοτάκης. Η δέσμευση που υπάρχει στο τραπέζι είναι μέχρι το τέλος της τετραετίας ο κατώτατος μισθός να ανέλθει στα 950 και ο μέσος μισθός στα 1500 ευρών. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι πλέον η πλειοψηφία των μισθωτών είναι στην κλίμακα μεταξύ 1000 και 3000 ευρώ, ενώ το 2019 οι περισσότεροι λάμβαναν μισθό έως 700 ευρώ.
Επίσης, το κυβερνών κόμμα επιδιώκει να φτάσει στις νεότερες ηλικίες και διά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως μέσω του Tik Tok. Με αυτόν τον τρόπο, ο στόχος του είναι να επικοινωνήσει με ένα κοινό που δεν παρακολουθεί συχνά πολιτικές εκπομπές, δεν ενδιαφέρεται για κομματικές ανακοινώσεις και δεν συμμετέχει σε πολιτικές συγκεντρώσεις. Έτσι, ο στόχος είναι να παρουσιαστούν οι βασικές θέσεις της Νέας Δημοκρατίας με έναν πιο σύγχρονο τρόπο μέσα από σύντομης διάρκειας βιντεάκια, τα οποία εικάζεται ότι θα ενδιαφέρουν περισσότερο το συγκεκριμένο, κοινωνικό και εκλογικό, ακροατήριο.
Σε συνέντευξη στο podcast «The Rest is Politics» ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε μεταξύ άλλων «έχω μια ζωή έξω από την πολιτική. Θα έχω μια ζωή μετά την πολιτική. Το TikTok μου έδωσε αυτή την ευκαιρία να δείξω αυτή την πλευρά της προσωπικότητάς μου». Παράλληλα επεσήμανε πως «μπορείς να επικοινωνήσεις μια σοβαρή πρωτοβουλία σε ένα βίντεο διάρκειας ενός λεπτού. Πρέπει να σεβαστώ το γεγονός ότι μπορεί η διάρκεια της προσεκτικής θέασης να είναι ένα λεπτό και όχι μία ώρα».
Καθώς πλησιάζουμε προς τις εκλογές, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αυξάνει τις επισκέψεις του και τις συνεντεύξεις του στα μέσα ενημέρωσης, προκειμένου να υπογραμμίσει τη σημασία της επερχόμενης μάχης. Χθες βρέθηκε στην Κέρκυρα και σήμερα το μεσημέρι θα απευθυνθεί σε πολίτες στο Παλαιό Φάληρο.
Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης προετοιμάζεται να επισκεφτεί δύο περιοχές που παραδοσιακά ήταν γνωστές ως “πράσινα κάστρα”, αλλά στις πρόσφατες εκλογές έγιναν γαλάζιες. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη θα επισκεφτεί την Αχαΐα και θα ακολουθήσει μια επίσκεψη στην Κρήτη, όπου αναμένεται να δώσει και μια διακαναλική συνέντευξη. Την επόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν οι τελευταίες προεκλογικές συγκεντρώσεις στη Θεσσαλονίκη και την Παρασκευή στην Αθήνα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας