Πολιτική

Ο Μητσοτάκης βάζει στο κάδρο τα “λεφτόδενδρα” Κασσελάκη

Ο Μητσοτάκης βάζει στο κάδρο τα “λεφτόδενδρα” Κασσελάκη

Πηγή Φωτογραφίας: ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ / 3η ΗΜΕΡΑ (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

Μηνύματα κατά της αποχής.

Τα βασικά μηνύματα της ΝΔ για την τελευταία προεκλογική εβδομάδα περιέχει το νέο σποτ της καμπάνιας που ξεκίνησε να προβάλλεται από χθες, φανερώνοντας και τις δύο βασικές στοχεύσεις της Πειραιώς για να αυξήσει την συσπείρωση, καθώς στο εκλογικό επιτελείο πιστεύουν ότι όλα θα κριθούν στη συμμετοχή.

Η πρώτη αφορά τους ψηφοφόρους της παράταξης ώστε να υπάρξει κινητοποίηση της κομματικής βάσης για να πάνε στην κάλπη της 9ης Ιουνίου και η δεύτερη με την προσέγγιση των ψηφοφόρων που προέρχονται από την διεύρυνση των τελευταίων ετών, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας και επαναφέροντας το σύνθημα «Μένουμε Ευρώπη», το οποίο ήταν ο πυρήνας αυτής της διεύρυνσης. Η επιλογή να γίνει το γύρισμα στο Ζάππειο και η αναφορά του Πρωθυπουργού στον Κωνσταντίνο Καραμανλή, οποίος «υπέγραψε την είσοδο της Ελλάδας στην Ευρώπη», απευθύνεται στον πυρήνα του κόμματος και κυρίως σε όσους νεοδημοκράτες φλερτάρουν με την αποχή.

Ο κ. Μητσοτάκης, βάζοντας κάθε μέρα ακόμα πιο έντονα το διακύβευμα της σταθερότητας για την χώρα την επομένη των ευρωεκλογών, παρομοιάζει το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ με έναν συνδυασμό του προγράμματος Θεσσαλονίκης και της αντίληψης «λεφτά υπάρχουν» για να επισημάνει τους κινδύνους που υπάρχουν. Με το βλέμμα στραμμένο στους ψηφοφόρους που στήριξαν τη ΝΔ στο πλαίσιο του αντι-ΣΥΡΙΖΑ μετώπου και του κινήματος «Μένουμε Ευρώπη», το οποίο εξέφρασε στις εκλογές του 2019 θυμίζει «την εποχή διχασμού και δημαγωγίας που ζήσαμε» για να καταλήξει ότι «αντισταθήκαμε και μείναμε Ευρώπη».

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments