Nέα της αγοράς

Xρυσός: Τρελές πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ

Xρυσός: Τρελές πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay//Η αλυσίδα λιανικής Costco πουλά περίπου 200 εκατ. δολάρια χρυσού και αργύρου κάθε μήνα

Η αλυσίδα λιανικής Costco πουλά περίπου 200 εκατ. δολάρια χρυσού και αργύρου κάθε μήνα

Οι ράβδοι χρυσού και τα ασημένια νομίσματα είχαν άλλο ένα τρίμηνο ισχυρών πωλήσεων για την Costco, σύμφωνα με το Business Insider.

Χρυσός: Διευρύνεται το λαθρεμπόριο στην Αφρική

Ενώ η εταιρεία δεν παρουσίασε ακριβή στοιχεία πωλήσεων για τα προϊόντα στην κλήση κερδών τρίτου τριμήνου την Πέμπτη, είπε ότι η κατηγορία ήταν κορυφαία σε πωλήσεις στο διαδίκτυο, μαζί με συσκευές, δωροκάρτες και ηλεκτρονικά εισιτήρια.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η εταιρεία πωλεί περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια χρυσού και αργύρου κάθε μήνα και ο πρώην CFO Richard Galanti δήλωσε ότι η προσφορά συνήθως εξαντλείται «μέσα σε λίγες ώρες».

Ένα μεγάλο μέρος της έκκλησής τους τόσο για επαγγελματίες όσο και για ερασιτέχνες συλλέκτες είναι το γεγονός ότι οι ράβδοι και τα νομίσματα πωλούνται με πολύ χαμηλή προσαύξηση στην τιμή spot του μετάλλου. (Τα ασημένια νομίσματα από το Νομισματοκοπείο των ΗΠΑ φέρνουν ένα μικρό ασφάλιστρο, καθώς υπάρχουν φορολογικά πλεονεκτήματα σε αυτά.)

Αλλά παρόλο που το κέρδος της Costco από τις πωλήσεις χρυσού και αργύρου είναι συγκριτικά χαμηλό, αυτά τα αντικείμενα υψηλής αξίας είναι ένα είδος «κώδικα εξαπάτησης» για την Costco που εξακολουθεί να προσπαθεί να αναπτύξει την επιχείρησή της ηλεκτρονικού εμπορίου.

O χρυσός γίνεται viral

Η δρομολόγηση εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων σε πωλήσεις μέσω Costco.com είναι ένας γρήγορος τρόπος για την εταιρεία να παρουσιάσει ισχυρή ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου με σχετικά χαμηλό κίνδυνο ή περίπλοκη επένδυση κεφαλαίου: απλά αγοράζουν μια παρτίδα χρυσού και πωλούν κάθε ουγγιά του στα μέλη.

Η στρατηγική αποδίδει επίσης – οι ψηφιακές πωλήσεις για το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 20,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, πριν ο χρυσός της Costco γίνει viral.

Και, δεδομένου ότι ο χρυσός και το ασήμι είναι αποκλειστικά μέλη, ο θόρυβος γύρω από τα μέταλλα είναι ένας άλλος τρόπος για να προσελκύσετε νέες εγγραφές. Σε τελική ανάλυση, τι είναι μια συνδρομή μέλους 60 $ σε ένα καλάθι αγορών χρυσού 4,000 $;

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments