Nέα της αγοράς

Walmart: Το νέο όπλο της για την προσέλκυση της Gen Z

Walmart: Το νέο όπλο της για την προσέλκυση της Gen Z

Πηγή Φωτογραφίας: /thesocialgrabber.com

Οι νεότεροι καταναλωτές βρίσκονται στο επίκεντρο καθώς επισκέπτονται όλο και περισσότερο τη γνωστή αλυσίδα

Οι νέοι της Gen Z αποδεικνύονται πρόθυμοι καταναλωτές και η Walmart στοχεύει στην πελατεία τους επαναλανσάροντας μια επωνυμία ιδιωτικής ετικέτας για να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της και να διαθέσει προϊόντα σε νεότερους πελάτες, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη.

Η Walmart θα επαναλανσάρει την 30χρονη σειρά μόδας ιδιωτικής ετικέτας «No Boundaries» τον Ιούλιο, προσφέροντας προϊόντα δημοφιλή στη Gen Z, που συμπεριλαμβάνει υπερμεγέθη μπλουζάκια και φαρδιά τζιν, δήλωσε σε συνέδριο η Ντενίς Ινκαντέλα, εκτελεστική αντιπρόεδρος μόδας της Walmart U.S.

Η μάρκα αντιπροσωπεύει πωλήσεις 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη Walmart ετησίως.

Η γκάμα των 130 ειδών θα περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και σουτιέν φυτικής προέλευσης, των οποίων τα μαξιλαράκια στήριξης είναι κατασκευασμένα από 75% ζαχαροκάλαμο, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος της Walmart.

Πρόσθεσε ότι το 80% των προϊόντων θα κοστολογούνται κάτω από $15, αλλά θα περιλαμβάνουν επίσης προϊόντα με τιμή $5, όπως εμπριμέ μπλουζάκια, φορέματα-πουκαμίσες και κοντά σορτς.

Διαφήμιση μέσω TikTok, Roblox και Instagram

«Κυνηγάμε αυτήν την αγορά-στόχο Gen Z, με θέρμη», δήλωσε η Ινκαντέλα στο συνέδριο CommerceNext στη Νέα Υόρκη, προσθέτοντας ότι η κυκλοφορία θα υποστηριχθεί από μεγάλη προώθηση μάρκετινγκ στο TikTok, το Roblox και το Instagram. Η Ινκαντέλα σημείωσε ότι 80 εκατομμύρια χρήστες Gen Z χρησιμοποιούν το Roblox για περίπου δύο ώρες κάθε μέρα, καθιστώντας το μια καλή ευκαιρία να συνδεθούν με αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Ο βασικός πελάτης της Walmart είναι συνήθως μεγαλύτερος από τη Gen Z, αυτοί που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, αλλά λέει ότι προσελκύει όλο και περισσότερο πιο νέες δημογραφικές ομάδες πελατών λόγω της μεγάλης τους προσέλευσης στα παντοπωλεία. Οι αγοραστές έχουν επικεντρωθεί στα τρόφιμα και τα απαραίτητα τα τελευταία δύο χρόνια λόγω του υψηλού πληθωρισμού και των επιτοκίων, οδηγώντας τις ετήσιες πωλήσεις της Walmart σε νέα ρεκόρ.

Καθώς περισσότεροι πελάτες Gen Z έρχονται για να αγοράσουν σαμπουάν και μπανάνες στη Walmart, αυτο δίνει στην εταιρεία περισσότερες ευκαιρίες να πλασάρει και άλλα προϊόντα, δήλωσε η εκπρόσωπος της Walmart.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments