Γιώργος Προκοπίου: Πούλησε 4 LNG Carriers έναντι $477,5 εκατ.
Πηγή Φωτογραφίας: 7ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΛΦΩΝ / ΤΡΙΤΗ ΗΜΕΡΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI) // ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ, Η ΔΙΑΝΟΜΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ
Η China Development Bank Financial Leasing (CDB Leasing) συνεχίζει να προσθέτει χωρητικότητα υγροποιημένου φυσικού αερίου στο στόλο της μετά από συμφωνία πώλησης και επαναμίσθωσης με την Dynagas LNG Partners.
Η εισηγμένη στις ΗΠΑ, με την υποστήριξη του Γιώργου Προκοπίου, πλοιοκτήτρια εταιρεία πούλησε τέσσερα πλοία στον εισηγμένο στο Χονγκ Κονγκ εκμισθωτή έναντι συνολικού τιμήματος 477,5 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με κανονιστική κατάθεση.
Η κινεζική CDB Leasing επιβεβαιώνει τη συμφωνία πώλησης και επαναμίσθωσης δύο πλοίων της Awilco LNG
Πρόκειται για τα πλοία Clean Energy (149.700 κ.μ.), Ob River (και τα δύο ναυπηγήθηκαν το 2007), Amur River (ναυπηγήθηκε το 2008) και Arctic Aurora (155.000 κ.μ.) (ναυπηγήθηκε το 2013).
Τα τρία πρώτα πλοία είναι όλα ατμοκίνητα, ενώ το τέταρτο πλοίο διαθέτει σύστημα πρόωσης με τριπλό ντιζελο-ηλεκτρικό σύστημα (TFDE).
Η Dynagas LNG Partners συμφώνησε να πάρει πίσω τα τέσσερα πλοία με μισθώσεις μεταξύ πέντε και 10 ετών, σύμφωνα με την CDB Leasing.
Ο Κινέζος εκμισθωτής δήλωσε ότι το ποσοστό μίσθωσης αποτελείται από το κεφάλαιο της μίσθωσης και τους τόκους μίσθωσης, εκ των οποίων το κεφάλαιο της μίσθωσης θα είναι το ίδιο ποσό που πλήρωσε για τα πλοία – 477,5 εκατ. δολάρια. Το συνολικό ποσό των τόκων χρηματοδοτικής μίσθωσης αναμένεται να είναι περίπου 130 εκατ. δολάρια.
Η CDB Leasing δήλωσε ότι το κεφάλαιο μίσθωσης και οι τόκοι μίσθωσης θα καταβάλλονται από τους μισθωτές μέσω τριμηνιαίων δόσεων κατά τη διάρκεια της περιόδου μίσθωσης.
Η Dynagas LNG Partners έχει την επιλογή να αγοράσει πίσω τα πλοία έναντι συνολικού ποσού 95 εκατ. δολαρίων στο τέλος της περιόδου μίσθωσης, δήλωσε η CDB Leasing.
Στις αρχές του περασμένου Ιανουαρίου με μια εντυπωσιακή κίνηση, πούλησε τις δύο υπερσύγχρονες πλωτές μονάδες αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRUs) στην Energos Infrastructure.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ναυτιλιακών εταιρειών, η συναλλαγή αυτή θα αποφέρει στον Έλληνα εφοπλιστή έσοδα περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Τα δύο πλοία, που ναυπηγήθηκαν το 2021, είναι μακροχρόνια ναυλωμένα στη Γερμανία για να καλύψουν περίπου το 25% των απωλειών της χώρας σε φυσικό αέριο μετά τις κυρώσεις που επιβλήθηκαν στη Ρωσία λόγω του πολέμου της στην Ουκρανία.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας