Nέα της αγοράς

H&M: «Βουτιά» άνω του 13% στη μετοχή – «Θηλιά» τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου

H&M: «Βουτιά» άνω του 13% στη μετοχή – «Θηλιά» τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου

Πηγή Φωτογραφίας: FILE PHOTO: H&M logo is seen on a shop in Riga, Latvia January 30, 2020. REUTERS/Ints Kalnins

Η εταιρεία είπε επίσης ότι η κακοκαιρία είναι πιθανό να μειώσει τις πωλήσεις τον Ιούνιο, οι οποίες αναμένει να μειωθούν κατά 6% σε τοπικά νομίσματα, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους.

Η H&M ανέφερε μικρότερη από την αναμενόμενη αύξηση στα κέρδη του β’ τριμήνου, θέτοντας εν αμφιβόλω τις πωλήσεις του Ιουνίου και τον στόχο περιθωρίου κέρδους για ολόκληρο το έτος, με τη μετοχή σήμερα να «βουλιάζει» άνω του 13%.

Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ενδυμάτων στον κόσμο ανακοίνωσε ότι τα λειτουργικά κέρδη για την περίοδο Μαρτίου-Μαΐου ανήλθαν στα 7,1 δισ.σουηδικές κορώνες (672 εκατ. δολάρια), κάτω από τα 7,37 δισ.σουηδικές κορώνες που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με δημοσκόπηση της LSEG που επικαλείται το Reuters.

Το αποτέλεσμα του δεύτερου τριμήνου ήταν ωστόσο πάνω από τα 4,7 δισ.σουηδικές κορώνες που καταγράφηκαν την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η εταιρεία είπε επίσης ότι η κακοκαιρία είναι πιθανό να μειώσει τις πωλήσεις τον Ιούνιο, οι οποίες αναμένει να μειωθούν κατά 6% σε τοπικά νομίσματα, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους.

Σε μια περαιτέρω επιβάρυνση των μετοχών, ο διευθύνων σύμβουλος της H&M, Daniel Ervér, αμφισβήτησε την ικανότητα της εταιρείας να επιτύχει τον στόχο περιθωρίου κέρδους φέτος.

«Ο στόχος μας για λειτουργικό περιθώριο 10% για ολόκληρο το έτος 2024 παραμένει σε ισχύ», είπε. «Ωστόσο, οι συνθήκες για την επίτευξη αυτού του επιπέδου φέτος έχουν γίνει πιο δύσκολες καθώς εκτιμάται ότι οι εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος αγορών και τα έσοδα από πωλήσεις, θα έχουν μεγαλύτερο αρνητικό αντίκτυπο από ό,τι αναμέναμε το β’ εξάμηνο».

Ταυτόχρονα, συμπλήρωσε ότι ο κολοσσός ένδυσης συνεχίζει να επενδύει τόσο στις online υπηρεσίες της όσο και στα καταστήματα, αναβαθμίζοντας τις εμπειρίες που προσφέρει στους καταναλωτές ειδικά στο Παρίσι, το Μιλάνο, το Βερολίνο, τη Στοκχόλμη, το Αμβούργο και το Μόναχο, στα πρότυπα που ήδη εφαρμόζονται σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Τόκιο.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments