H εταιρεία Crowdstrike ζητά «βαθιά συγγνώμη» από όλο τον πλανήτη για το ψηφιακό χάος που προκάλεσε
Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//H εταιρεία Crowdstrike ζητά «βαθιά συγγνώμη» από όλο τον πλανήτη για το ψηφιακό χάος που προκάλεσε
Το αφεντικό της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Crowdstrike ζητά συγγνώμη για το χάος που προκάλεσε η ελαττωματική ενημέρωση του λογισμικού σε ηλεκτρονικά συστήματα.
Ο CEO της Crowdstrike , Tζορτζ Kούρτζ απολογήθηκε δημόσια για την αναστάτωση που προκάλεσε η ενημέρωση του λογισμικού της εταιρείας σε συνέντευξή του στο αμερικανικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο NBC News.
«Λυπούμαστε βαθύτατα για τον αντίκτυπο που προκαλέσαμε στους πελάτες, στους ταξιδιώτες, σε οποιονδήποτε επηρεάστηκε από αυτό, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών μας», είπε ο Κούρτζ.
Σφάλμα σε ενημέρωση λογισμικού προκάλεσε το χάος σε ηλεκτρονικά συστήματα
Στη συνέντευξή του, ο επικεφαλής της Crowdstrike επανέλαβε ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από ένα σφάλμα στην ενημερωμένη έκδοσης που έπληξε τα λειτουργικά συστήματα της Microsoft.
«Γνωρίζουμε ποιο είναι το πρόβλημα … και έχουμε επιλύσει το πρόβλημα», λέει.
Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να επανέλθουν όλα σε λειτουργία για τους χρήστες, ρωτήθηκε, απαντώντας: «Μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος για ορισμένα συστήματα που απλώς δεν αποκαθίστανται αυτόματα, αλλά είναι αποστολή μας… να διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης θα έχει ανακάμψει πλήρως», σημείωσε.
EXCLUSIVE: CrowdStrike founder and CEO @George_Kurtz speaks on TODAY about the major computer outages worldwide that started earlier today: “We’re deeply sorry for the impact that we’ve caused to customers, to travelers, to anyone affected by this.” pic.twitter.com/fWz6KhgrcZ
— TODAY (@TODAYshow) July 19, 2024
Το σχόλιο σας