Boeing: Έχουμε καταλήξει σε σχεδιαστική λύση για πρόβλημα εμφάνισης πάγου στο MAX 7
Πηγή Φωτογραφίας: FILE PHOTO: A Boeing 737 Max aircraft during a display at the Farnborough International Airshow, in Farnborough, Britain, July 20, 2022. REUTERS/Peter Cziborra
Ο επικεφαλής του τμήματος εμπορικών αεροσκαφών της Boeing είπε ότι η εταιρεία έχει καταλήξει στο σχεδιασμό για να αντιμετωπίσει ένα σύστημα προστασίας από τον πάγο που δημιουργείται στον κινητήρα, κάτι που καθυστέρησε σημαντικά την πιστοποίηση του 737 MAX 7 και πρότεινε ότι η επισκευή θα μπορούσε να ολοκληρωθεί μέχρι το επόμενο έτος.
Το πρόβλημα με το σύστημα προστασίας από πάγο θα μπορούσε να οδηγήσει σε υπερθέρμανσή του και ενδεχομένως να προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα. «Προχωράμε στη μηχανική επίλυση», δήλωσε η Στέφανι Πόουπ.
«Μακρύς ο δρόμος» για τα θέματα ασφαλείας της Boeing, λέει η αρμόδια αρχή των ΗΠΑ
Ερωτηθείσα εάν η αεροδιαστημική βιομηχανία θα πραγματοποιήσει μια δοκιμή πτήσης αργότερα φέτος και θα ολοκληρώσει τη διόρθωση στα μέσα του 2025, η Πόουπ δεν έκανε επίσημη πρόβλεψη, αλλά είπε ότι πίστευε ότι το χρονοδιάγραμμα ταυτίζεται με αυτή την εκτίμηση.
Η Boeing, υπό έλεγχο για το ιστορικό ασφάλειάς της μετά την έκρηξη στον αέρα ενός τμήματος καμπίνας σε ένα νέο MAX 9 της Alaska Airlines, τον Ιανουάριο απέσυρε αίτημα που υπέβαλε στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) πέρυσι ζητώντας εξαίρεση από ένα πρότυπο ασφάλειας για το MAX 7 για το θέμα, το οποίο ώθησε την πιθανή πιστοποίηση στο 2025 ή αργότερα.
Η γερουσιαστής Τάμι Ντάκγουορθ τον Ιανουάριο προέτρεψε την Boeing να εγκαταλείψει το αίτημα εξαίρεσης, λέγοντας ότι το πρόβλημα θα μπορούσε να «προκαλέσει το άκρο του κινητήρα να σπάσει και να πέσει. Αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει συντρίμμια που διεισδύουν στην άτρακτο, τα οποία θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τους επιβάτες στα καθίσματα του παραθύρου πίσω από το φτερό».
Η FAA, η οποία έχει επανειλημμένα αρνηθεί να εγκρίνει οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα, έχει πει ότι «θα εξετάσει διεξοδικά κάθε σχέδιο που υποβάλλει η Boeing».
Η Boeing είπε ότι δεν έχουν παρατηρηθεί περιστατικά ασφαλείας σε αεροπλάνα MAX 8 και MAX 9 σε υπηρεσία, λόγω υπερθέρμανσης στην είσοδο του κινητήρα.
Η εταιρεία εξέδωσε οδηγίες στις αεροπορικές εταιρείες τον Ιούνιο του 2023 να ακολουθούν τις καθιερωμένες διαδικασίες κατά τη χρήση του συστήματος προστασίας από πάγο του κινητήρα του MAX για την αντιμετώπιση πιθανής υπερθέρμανσης και η FAA τον Αύγουστο του 2023 εξουσιοδότησε την υπάρχουσα διαδικασία για την απενεργοποίηση του συστήματος αντιπάγου κινητήρα όταν δεν υπάρχει χρειάζεται περισσότερο.
Η Southwest Airlines, ο μεγαλύτερος αγοραστής του μοντέλου MAX 7, δήλωσε τον Ιανουάριο ότι δεν αναμένεται συνεχίσει να παραλαμβάνει αεροσκάφη αυτού του τύπου φέτος.
Η Boeing έχει πει ότι πρέπει πρώτα να κερδίσει την έγκριση από την FAA για το MAX 7 προτού μπορέσει να λάβουν τα μεγαλύτερα, καλύτερα σε πωλήσεις MAX 10 πιστοποίηση.
Πηγή: ot.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας