Χαρδαλιάς: Ξεκινά από σήμερα η πιλοτική εφαρμογή των ψηφιακών ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών
Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου)//Χαρδαλιάς: Ξεκινά από σήμερα η πιλοτική εφαρμογή των ψηφιακών ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών
Στην πιλοτική εφαρμογή κλεισίματος ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών του Κεντρικού Τομέα Αθηνών αποκλειστικά και μόνο ψηφιακά προχωρά από σήμερα η Περιφέρεια Αττικής, όπως είχε προαναγγείλει ο Περιφερειάρχης κ. Νίκος Χαρδαλιάς, προκειμένου να παταχθεί πλήρως το φαινόμενο της διαφθοράς στις σχετικές υπηρεσίες.
Στο πλαίσιο αυτό, οι πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν αιτήσεις για τις παρακάτω διαδικασίες, θα πρέπει να κλείνουν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Αττικής: https://patt.attica.gov.gr/appointments/.
Οι διαδικασίες περιλαμβάνουν: – τη μεταβίβαση οχήματος ΙΧ, – την ανανέωση άδειας οδήγησης, – την αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου, – τη χορήγηση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας, κλοπής ή αλλοίωσης, – τη χορήγηση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας και – την άρση παρακράτησης κυριότητας οχήματος
Τα βασικά πλεονεκτήματα της εφαρμογής των ψηφιακών ραντεβού περιλαμβάνουν την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας και του χρόνου αναμονής των ενδιαφερόμενων, την εξάλειψη της τυχόν παράκαμψης προτεραιότητας, και τον καλύτερο προγραμματισμό τόσο για τους πολίτες όσο και για την υπηρεσία.
Η καθολική εφαρμογή του συστήματος ψηφιακών ραντεβού σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Αττικής, προγραμματίζεται για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του προγράμματος, έως και την Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024 θα εξυπηρετούνται και οι πολίτες που δεν έχουν κλείσει ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας, προκειμένου να υπάρχει ο χρόνος ενημέρωσης του κοινού για τη μετάβαση στην αμιγώς ηλεκτρονική μορφή.
Ωστόσο από σήμερα, 22 Ιουλίου 2024, η καταβολή των τελών αδείας και μεταβίβασης οχημάτων θα πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω κωδικού πληρωμής RF/QR, τον οποίο οι πολίτες μπορούν να εξοφλήσουν σε οποιαδήποτε τράπεζα ή πάροχο υπηρεσιών πληρωμών στην Ελλάδα, μέσω web/mobile banking. Αυτό το μέτρο στοχεύει στην αντιμετώπιση και αποτροπή της εμφάνισης πλαστών ή παραποιημένων παράβολων και αποδεικτικών πληρωμής.
«Είμαστε συνεπείς στις δεσμεύσεις μας για νοικοκύρεμα και ψηφιοποίηση της Διεύθυνσης Μεταφορών. Πατάσσουμε τα φαινόμενα διαφθοράς, τις αδιαφανείς διαδικασίες και τα «φακελάκια» που καταγράφονταν επί χρόνια στη Διεύθυνση. Η χρήση των υπηρεσιών θα γίνεται πλέον μόνο ψηφιακά, κάτι που όχι μόνο διευκολύνει τους πολίτες αλλά και εγγυάται διαφάνεια και αποτελεσματικότητα. Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε ότι κάθε πολίτης θα έχει ισότιμη και δίκαιη πρόσβαση στις υπηρεσίες μας, χωρίς τις καθυστερήσεις και τις ταλαιπωρίες του παρελθόντος. Η νέα ψηφιακή εποχή που εγκαινιάζουμε εξασφαλίζει ότι όλες οι διαδικασίες θα γίνονται με αξιοπιστία και ασφάλεια, δίνοντας τέλος σε κάθε μορφή κατάχρησης ή εκμετάλλευσης. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας, φέρνοντας την Περιφέρεια Αττικής στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής διακυβέρνησης. Αυτό το σημαντικό βήμα προς την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας, αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Περιφέρειας. Καλούμε όλους τους πολίτες να αγκαλιάσουν τις επερχόμενες αλλαγές και να αξιοποιήσουν τις νέες δυνατότητες που προσφέρει. Μαζί, δημιουργούμε μια Περιφέρεια πιο σύγχρονη, πιο φιλική προς τον πολίτη και πιο διαφανή από ποτέ».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας