SPOTLIGHTS

Λιανεμπόριο: Γιατί εταιρείες κολοσσοί χάνουν πελάτες σε Ευρώπη και Αμερική

Λιανεμπόριο: Γιατί εταιρείες κολοσσοί χάνουν πελάτες σε Ευρώπη και Αμερική

Πηγή Φωτογραφίας: freepik.com

Αναλυτές και επενδυτές έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με το ότι κολοσσοί των τροφίμων, της ομορφιάς και των οικιακών προϊόντων δεν μπορούν να κερδίσουν ξανά τους αγοραστές που αποξένωσαν όταν αύξησαν τις τιμές για περισσότερα από δύο χρόνια στον απόηχο της πανδημίας.

Κολοσσοί του λιανεμπορίου, όπως η Nestle, η Kraft Heinz και η Reckitt, είναι πιθανό να αναφέρουν ασθενή αύξηση πωλήσεων το δεύτερο τρίμηνο από την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν μάρκες που επιβράδυναν τις αυξήσεις τιμών, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen.

Αναλυτές και επενδυτές έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με το ότι κολοσσοί των τροφίμων, της ομορφιάς και των οικιακών προϊόντων δεν μπορούν να κερδίσουν ξανά τους αγοραστές που αποξένωσαν όταν αύξησαν τις τιμές για περισσότερα από δύο χρόνια στον απόηχο της πανδημίας.

Leerer Einkaufswagen im Supermarkt

Αύξηση τιμών

Ο πληθωρισμός πυροδότησε μια παγκόσμια κρίση κόστους ζωής, με τις αυξήσεις στη Βόρεια Αμερική να εξαπλώνονται στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο, σύμφωνα με τοReuters.

Η ικανότητα μείωσης των τιμών -ή διατήρησης τους υπό έλεγχο- καθορίζει ποιες εταιρείες αναφέρουν καλύτερες πωλήσεις, αυξάνουν το μερίδιο αγοράς και προστατεύουν τα περιθώρια κέρδους.

«Ο όγκος των πωλήσεων και η αύξηση των περιθωρίων κέρδους θα είναι οι βασικοί δείκτες απόδοσης αυτό το τρίμηνο, με την καινοτομία προϊόντων να αποτελεί επίσης προτεραιότητα», δήλωσε ο αναλυτής της Barclays, Warren Ackerman. Οι λιγότερο εύποροι καταναλωτές των ΗΠΑ παρέμειναν υπό πίεση, πρόσθεσε.

«Η Unilever και η Danone φαίνεται να έχουν δυναμική όγκου, αλλά παραμένουν ερωτήματα για τη Nestle», είπε ο Άκερμαν.

Η Nestle τον Απρίλιο, έχασε τις εκτιμήσεις αύξησης των βιολογικών πωλήσεων πρώτου τριμήνου, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων στον κόσμο συνέχισε να αυξάνει τις τιμές και ως εκ τούτου πούλησε λιγότερα προϊόντα, ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική.

Οι πωλήσεις σε καταστήματα στην Ευρώπη σε εταιρείες όπως η Reckitt, Kellogg και P&G εκτιμάται ότι έχουν μειωθεί σε όρους δολαρίου σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen που ανέλυσε η Barclays.

Οι Reckitt, Nestle και Henkel αναμένεται να αναφέρουν χαμηλότερες πωλήσεις καταστημάτων στις ΗΠΑ για το τρίμηνο και μικρότερο μερίδιο αγοράς σε διάφορες κατηγορίες, δείχνουν τα στοιχεία.

Η PepsiCo ανακοίνωσε χαμηλότερα έσοδα τριμήνου την περασμένη εβδομάδα, καθώς μια σειρά από αυξήσεις τιμών και ο ανταγωνισμός από μάρκες ιδιωτικών ετικετών επιβράδυνε τις πωλήσεις των σνακ και των αναψυκτικών της κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη μεγαλύτερη αγορά της.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments