Η Prada «ξαναχτυπά»: Ανοίγει γιγαντιαίο κατάστημα 8.000 τ.μ. στο Χονγκ Κονγκ
Πηγή Φωτογραφίας: FILE PHOTO: A man walks past a closed Prada shop after partial lockdown measures were introduced amid the coronavirus disease (COVID-19) outbreak in Geneva, Switzerland, November 16, 2020. REUTERS/Denis Balibouse
Ένα κατάστημα 8.000 τετραγωνικών μέτρων στο K11 Musea, σε ένα πολυτελές εμπορικό κέντρο στην προκυμαία του λιμανιού του Χονγκ Κονγκ θα νοικιάσει η Prada.
Οι εργασίες κατασκευής του διώροφου καταστήματος της Prada στο Χονγκ Κονγκ θα ξεκινήσουν σύντομα και αναμένεται να ανοίξει στις αρχές του επόμενου έτους και το ενοίκιο είναι πιθανό να βασίζεται εν μέρει στις πωλήσεις του καταστήματος, σύμφωνα με το Bloomberg.
Αυτό θα είναι το πρώτο μεγάλο νέο κατάστημα της Prada στο Χονγκ Κονγκ εδώ και χρόνια. Ο όμιλος έκλεισε τη ναυαρχίδα του στο Causeway Bay το 2020, τερματίζοντας μία από τις πιο ακριβές μισθώσεις λιανικού εμπορίου της πόλης με μηνιαίο ενοίκιο 9 εκατ. δολάρια Χονγκ Κονγκ ή 1,2 εκατ. δολάρια ΗΠΑ. Η μάρκα, η οποία στο αποκορύφωμά της είχε εννέα καταστήματα στην πόλη, λειτουργεί πλέον έξι, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
Οι παγκόσμιες μάρκες πολυτελείας επιστρέφουν όλο και περισσότερο στις κεντρικές επιχειρηματικές περιοχές του Χονγκ Κονγκ, καθώς προσελκύονται από τις τιμές των ακινήτων που είναι πολύ χαμηλότερες από τα προ της πανδημίας επίπεδα. Στο Tsim Sha Tsui, όπου βρίσκεται το Musea, το μέσο ενοίκιο για τα καταστήματα σε μεγάλους εμπορικούς δρόμους εξακολουθεί να είναι 45% κάτω από το επίπεδο του 2019, σύμφωνα με μελέτες της Cushman & Wakefield.
Prada is renting a 8,000-square-foot store in a Hong Kong luxury shopping mall, the firm’s first major new outlet in the city in years https://t.co/CPhtyvyoeX
— Bloomberg (@business) July 28, 2024
Τα εμπορικά κέντρα υψηλών προδιαγραφών της πόλης έχουν επιταχύνει την προώθηση της πολυτέλειας για να προσθέσουν ελκυστικότητα για τις εύπορες τάξεις, των οποίων οι δαπάνες παραμένουν ισχυρές παρά τα χρόνια κοινωνικής αναταραχής και την επιβράδυνση της οικονομίας. Η New World συνεργάστηκε με τη Louis Vuitton για να φιλοξενήσει την πρώτη επίδειξη μόδας της μάρκας στο Χονγκ Κονγκ πέρυσι, με την εκδήλωση να πραγματοποιείται ακριβώς έξω από το Musea.
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Χονγκ Κονγκ παρείχαν κάποια σταθερότητα στις διεθνείς μάρκες ενάντια στην πτώση των πωλήσεων στη βασική αγορά τους, την ηπειρωτική Κίνα. Ο εμπορικός κόμβος παραμένει επίσης ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους τουρίστες της ηπειρωτικής χώρας.
Η Hongkong Land Holdings και οι ενοικιαστές της, συμπεριλαμβανομένων των Hermes International και Louis Vuitton, θα επενδύσουν 1 δισ. δολάρια για την αναβάθμιση της ναυαρχίδας της εταιρείας Landmark στο Central. Η Hysan Development αναβαθμίζει επίσης το Lee Gardens, μια ομάδα πολυτελών εμπορικών κέντρων στο Causeway Bay, με ενοικιαστές όπως η Hermes και η Chanel να επεκτείνουν τα καταστήματά τους.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας