Nέα της αγοράς

CrowdStrike: Συνεχίζεται η κόντρα με την Delta Air Lines

CrowdStrike: Συνεχίζεται η κόντρα με την Delta Air Lines

Πηγή Φωτογραφίας: datatechvibe.com

Η CrowdStrike αναρωτιέται γιατί η Delta απέρριψε τη δωρεάν επιτόπια βοήθεια

Το ανεξάρτητο επενδυτικό fund CapitalG της Alphabet, μητρικής εταιρείας της Google, μείωσε το μερίδιο που κατείχε στην εταιρεία κυβερνοασφάλειας CrowdStrike σύμφωνα με κανονιστική κατάθεση της Παρασκευής, πολύ πριν από την παγκόσμια διακοπή λειτουργίας τον περασμένο μήνα που προκλήθηκε από μια ενημέρωση λογισμικού.

Το αμοιβαίο κεφάλαιο μείωσε το μερίδιό του σε 427.895 μετοχές κατηγορίας Α από 855.789. Η αλλαγή στις συμμετοχές είναι από τις 30 Ιουνίου. Η παγκόσμια διακοπή στις 19 Ιουλίου μετά από μια ενημέρωση λογισμικού από την CrowdStrike είχε «ακρωτηριάσει» τα συστήματα υπολογιστών παγκοσμίως, επηρεάζοντας τομείς που κυμαίνονται από την υγειονομική περίθαλψη και τις τράπεζες μέχρι την αεροπορία.

Οι μετοχές της CrowdStrike έχουν χάσει σχεδόν το 35% της αξίας τους από τη διακοπή, καθώς οι επενδυτές επανεξετάζουν τη στρατηγική ασφαλείας τους και οι ρυθμιστικές αρχές συζητούν εάν είναι ασφαλές να υπάρχει πολύπλοκο και κρίσιμο λογισμικό στα χέρια μεγάλων εταιρειών.

Μέτοχοι της CrowdStrike μήνυσαν την εταιρεία την περασμένη Τετάρτη για παραπλανητικές και ψευδείς διαβεβαιώσεις σχετικά με το λογισμικό της που προκάλεσε την παγκόσμια διακοπή λειτουργίας. Επιπλέον, ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής Delta Airlines δήλωσε στο CNBC ότι η διακοπή κόστισε στην αεροπορική εταιρεία 500 εκατομμύρια δολάρια και ότι σχεδιάζει να λάβει νομικά μέτρα για να λάβει αποζημίωση από την εταιρεία κυβερνοασφάλειας αλλά και τη Microsoft.

Από την πλευρά της η CrowdStrike επανέλαβε τη συγγνώμη της προς τον αμερικανικό αερομεταφορέα, αλλά μέσω επιστολής του νομικού της εκπροσώπου της δήλωσε ότι είναι «πολύ απογοητευμένη από την πρόταση της Delta ότι η CrowdStrike ενήργησε ανάρμοστα και απορρίπτει κατηγορηματικά κάθε ισχυρισμό ότι ήταν βαριά αμέλεια ή ανάρμοστη συμπεριφορά».

Μέσα σε λίγες ώρες από το περιστατικό διακοπής, η CrowdStrike προσέγγισε τη Delta για να προσφέρει βοήθεια. «Επιπλέον, ο Διευθύνων Σύμβουλος της CrowdStrike επικοινώνησε προσωπικά με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Delta για να προσφέρει επιτόπου βοήθεια, αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση», ανέφερε η επιστολή.

Η Delta δήλωσε σε επιτροπή της αμερικανικής Γερουσίας την περασμένη εβδομάδα μέσω επιστολής στην οποία είχε πρόσβαση το Reuters ότι η ελαττωματική ενημέρωση του CrowdStrike «επηρέασε περισσότερους από τους μισούς υπολογιστές της Delta, συμπεριλαμβανομένων πολλών σταθμών εργασίας σε κάθε αεροδρόμιο του δικτύου της εταιρείας».

Η επιστολή προσέθεσε «το πολύπλοκο σύστημα πληροφορικής της Delta που διανέμει και συγχρονίζει όλα τα δεδομένα μας, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων που τροφοδοτούν το λογισμικό παρακολούθησης και πύλης του πληρώματος μας, απαιτούσε χειροκίνητη ανάκτηση».

Από την πλευρά της η CrowdStrike, στη δική της επιστολή, αναφέρει ότι η Delta καλείται να απαντήσει «γιατί οι ανταγωνιστές της Delta, που αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις, αποκατέστησαν όλες τις λειτουργίες πολύ πιο γρήγορα» και «γιατί η Delta απέρριψε τη δωρεάν επιτόπια βοήθεια από επαγγελματίες της CrowdStrike που βοήθησαν πολλούς άλλους πελάτες να αποκαταστήσουν τις λειτουργίες πολύ πιο γρήγορα».

Eκπρόσωπος του CrowdStrike δήλωσε στο Reuters ότι «η δημόσια τοποθέτηση σχετικά με πιθανή άδικη αγωγή κατά της CrowdStrike ως επί μακρόν συνεργάτη δεν είναι εποικοδομητική για κανένα μέρος. Ελπίζουμε ότι η Delta θα συμφωνήσει να συνεργαστεί για την εξεύρεση λύσης».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments