H GM κόβει πάνω από 1.000 θέσεις εργασίας – Ποιους επηρεάζουν οι απολύσεις
Πηγή Φωτογραφίας: Bill Pugliano/cnn.com
Η General Motors προχωρά στην κατάργηση πάνω από 1.000 θέσεων εργασίας μηχανικών λογισμικού, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προχωρά στην εφαρμογή προγράμματος λιτότητας.
Περισσότερες από 600 από τις απολύσεις θα γίνουν στο Μίσιγκαν, δήλωσε πηγή την οποία επικαλείται το Bloomberg. Οι κινήσεις έρχονται δύο μήνες μετά την προαγωγή των πρώην στελεχών της Apple David Richardson και Baris Cetinok σε θέσεις ανώτερων αντιπροέδρων του ομίλου.
«Καθώς χτίζουμε το μέλλον της GM, πρέπει να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες μας προς όφελος της προκειμένου να κερδίσουμε σε ταχύτητα και αριστεία, να κάνουμε τολμηρές επιλογές και να δώσουμε προτεραιότητα στις επενδύσεις που θα έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο», ανέφερε η GM τη Δευτέρα σε μια ανακοίνωση με την οποία επιβεβαίωσε τις περικοπές, χωρίς να διευκρινίσει πόσοι άνθρωποι επηρεάζονται. Η GM αρνήθηκε να πει πόσο οι μειώσεις θα μειώσουν το συνολικό εργατικό δυναμικό της στον τομέα της μηχανικής λογισμικού.
Η GM έχει αναπτύξει λογισμικό εντός του αυτοκινήτου που λειτουργεί όλο και περισσότερο από τα βασικά συστήματα ενός οχήματος, από τη διαχείριση της μπαταρίας και τα χαρακτηριστικά οδήγησης μέχρι τις οθόνες εντός του οχήματος, ειδικά στα νεότερα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.
Προσλαμβάνει με ταχείς ρυθμούς υπαλλήλους στον τομέα της ανάπτυξης λογισμικού εδώ και αρκετά χρόνια, στο πλαίσιο της προώθησής της στα ηλεκτρικά οχήματα, τα αυτοκινούμενα αυτοκίνητα και τις υπηρεσίες που σχετίζονται με το λογισμικό. Η αυτοκινητοβιομηχανία ελπίζει ότι οι νέες υπηρεσίες, όπως η σύνδεση των πελατών με σταθμούς φόρτισης, το ψηφιακό περιεχόμενο και άλλες δραστηριότητες που δεν σχετίζονται με τα αυτοκίνητα, θα αποφέρουν μια μέρα δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα.
Η ώθηση σε νέο λογισμικό υπήρξε επίσης προβληματική για την GM. Η εταιρεία απαγόρευσε προσωρινά τις πωλήσεις του ηλεκτρικού SUV Chevrolet Blazer και αντιμετώπισε προβλήματα με το Cadillac Lyriq EV, ορισμένα από τα οποία συνδέονται με δυσλειτουργίες του λογισμικού.
Με το Blazer, η GM αντιμετώπισε αντιδράσεις από τους καταναλωτές κατασκευάζοντας το δικό της σύστημα infotainment εντός του οχήματος για να αντικαταστήσει το CarPlay της Apple. Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε προβλήματα με την οθόνη εσωτερικού περιεχομένου, μεταξύ άλλων τεχνολογικών σφαλμάτων.
Οι μετοχές της GM είχαν μικρή μεταβολή νωρίτερα στη Νέα Υόρκη.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας