Nέα της αγοράς

Αμερικανοί και Ιάπωνες «ανεβάζουν» τις πωλήσεις premium ρολογιών

Αμερικανοί και Ιάπωνες «ανεβάζουν» τις πωλήσεις premium ρολογιών

Πηγή Φωτογραφίας: PIXABAY

Σταθερή η μείωση των πωλήσεων σε Κίνα και Χονγκ Κονγκ για τα κορυφαία ελβετικά ρολόγια, με την ενίσχυση του ελβετικού φράγκου να αποτελεί έναν ανασταλτικό παράγοντα.

Σωτήριες για την ελβετική ωρολογοποιία αποδεικνύονται ΗΠΑ και Ιαπωνία, καθώς στήριξαν πωλήσεις και εξαγωγές, γεγονός που κατόρθωσε να αντισταθμίσει τη μειωμένη ζήτηση από Κίνα και Χονγκ Κονγκ.

Οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 1,6% σε αξία στα 2,2 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (2,6 δισεκατομμύρια δολάρια) τον Ιούλιο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, καθώς ο αριθμός των ρολογιών που εξήχθησαν κατά τη διάρκεια του μήνα παρέμεινε σταθερός σε περίπου 1,4 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με την Ομοσπονδία της Ελβετικής Βιομηχανίας Ρολογιών.

Οι αυξήσεις προήλθαν από την άνοδο κατά 11% των εξαγωγών προς τις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά, και την άνοδο 26% στην Ιαπωνία, η οποία ξεπέρασε την Κίνα ως τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τα ελβετικά ρολόγια. Τα κέρδη αντισταθμίστηκαν από τη συνεχιζόμενη πτώση των εξαγωγών προς την Κίνα και το Χονγκ, οι οποίες μειώθηκαν κατά 33% και 19% αντίστοιχα, καθώς η κάμψη των αξιών των ακινήτων συνεχίζει να κλονίζει το καταναλωτικό κλίμα.

Οι πιο πρόσφατοι αριθμοί δείχνουν την εκπληκτική ανθεκτικότητα της αγοράς των ΗΠΑ, η οποία ξεπέρασε την Κίνα ως ο κορυφαίος προορισμός για τα ελβετικά ρολόγια το 2021, καθώς και τη συνεχιζόμενη ισχύ της Ιαπωνίας ως κόμβος αγορών ρολογιών στην Ασία λόγω του αδύναμου νομίσματος της. Τα στοιχεία υπογραμμίζουν επίσης το βάθος και την επιμονή μιας επιβράδυνσης που οδήγησε στην Κίνα, η οποία κατακλύζει τη βιομηχανία και πλήττει τις κορυφαίες ελβετικές μάρκες ρολογιών.

Τον Ιούλιο, η Richemont ανέφερε μείωση 27% στις πωλήσεις της Κίνας για το β’ τρίμηνο μειώνοντας τις συνολικές πωλήσεις των εμπορικών σημάτων ρολογιών της, που περιλαμβάνουν τις Vacheron Constantin, Jaeger-LeCoultre και IWC, κατά 13%. Η Swatch Group, η οποία κατέχει τις Omega, Blancpain και Breguet, είπε επίσης εκείνο τον μήνα ότι οι πωλήσεις στην Κίνα σημείωσαν βουτιά 30% το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Η ζήτηση για ακριβά ρολόγια μειώθηκε μετά την απότομη άνοδο όταν έληξαν τα lockdown για τον Covid. Οι αγοραστές ρολογιών premium έχουν περιορίσει τις δαπάνες εν μέσω υψηλότερων επιτοκίων, κλονισμένης οικονομικής ανάπτυξης και γεωπολιτικών συγκρούσεων.

Στον κλάδο προκαλεί, επίσης, προβλήματα η συνεχής ενίσχυση του ελβετικού φράγκου, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση τιμών και φυσικά απομάκρυνση ορισμένων πελατών. Μετά από ένα άλλο ρεκόρ το 2023, οι ελβετικές εξαγωγές ρολογιών μειώθηκαν κατά 2,4% στο 7μηνο στα 15,2 δισεκατομμύρια φράγκα.

Τα ρολόγια που εξήχθησαν σε τιμές χονδρικής άνω των 3.000 φράγκων αυξήθηκαν κατά 5,4% σε αξία τον Ιούλιο, ενώ τα ρολόγια κάτω των 200 φράγκων, που περιλαμβάνουν τη δημοφιλή συνεργασία Omega MoonSwatch του Swatch Group, αυξήθηκαν σχεδόν 14%, υπογραμμίζοντας τις προκλήσεις για τα ελβετικά ρολόγια μεσαίας τιμής.

Οι εξαγωγές ρολογιών Omega του Ομίλου Swatch αυξήθηκαν κατά 7% τον Ιούλιο, ενώ οι εξαγωγές ρολογιών της μάρκας Swatch αυξήθηκαν κατά 27%, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, αρνούμενος να δώσει στοιχεία για άλλες μάρκες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments