Πολιτική

Μητσοτάκης από Κορωπί: Τα πρώτα 30 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν από σήμερα στην Αττική

Μητσοτάκης από Κορωπί: Τα πρώτα 30 νέα λεωφορεία κυκλοφορούν από σήμερα στην Αττική

Πηγή Φωτογραφίας: [371440] ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΗΣ / EUROKINISSI)

Πρόκειται για λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Συνολικά 950 νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αναμένονται στην Αττική το καλοκαίρι του 2025, όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από το Κορωπί όπου παρευρέθηκε τη Δευτέρα (26/8) το πρωί για να κάνει επιθεώρηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που ξεκινούν σήμερα στην Ανατολική Αττική.

«Σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Αν. Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, απολύτως προσβάσιμα σε ΑμεΑ, με κλιματισμό τα οποία αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Όπως είπε ο πρωθυπουργός η κυβέρνηση αυτή έχει επενδύσει συστηματικά στα ΜΜΜ και πρόσθεσε « δρομολογούνται πολλοί διαφορετικοί διαγωνισμοί προκειμένου να μπορούμε να καταλήξουμε σε αυτό το αποτέλεσμα. Αυτοί είναι σύνθετοι διαγωνισμοί, οι οποίοι θέλουν το χρόνο τους προκειμένου να υλοποιηθούν, αλλά πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών».

«Στόχος», είπε, «να αυξήσουμε τη συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων».

Ερωτηθείς  για θέματα που αφορούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη την οποία ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέπτεται αύριο Τρίτη, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ήδη στην πόλη κυκλοφορούν 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, περίπου το ένα τρίτο του συνολικού στόλου των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης. Πρόσθεσε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα δοθεί σε λειτουργία και το μετρό της Θεσσαλονίκης ενώ για το Fly Over ανέφερε ότι είναι ένα σύνθετο έργο το οποίο προχωρά με μεγάλη ταχύτητα.

«Η βούληση της κυβέρνησης να επενδύσει στα ΜΜΜ είναι δεδομένη και τα καινούρια λεωφορεία τα οποία ήδη κάνουν την εμφάνιση τους στους δρόμους της Αθήνας αποδεικνύουν ακριβώς αυτή τη βούληση και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι μόνο να αντικαταστήσουμε παλαιότερα λεωφορεία με νέα. Είναι προφανώς να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων έτσι ώστε οι συμπολίτες μας να εξυπηρετούνται καλύτερα.

»Μιλάμε πολλές φορές για τα ζητήματα που αφορούν το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Λεκανοπεδίου, η γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική επένδυση στα ΜΜΜ αφορά στα λεωφορεία και φυσικά όχι μόνο στην αντικαταστάση των λεωφορείων όπως σας είπα αλλά στη μεγαλύτερη συχνότητα, στη σωστή επιτήρηση των λεωφορειολωρίδων έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες που παίρνουν τα λεωφορεία ότι θα φτάσουν στην ώρα τους στον προορισμό τους. Όλα αυτά συγκροτούν ένα συνολικό σχέδιο παρεμβάσεων στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου που όπως βλέπετε η κυβέρνηση αυτή υλοποιεί βήμα – βήμα […]» υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Η μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η Γραμμή 4 του μετρό»

Για το κυκλοφοριακό στην Αττική ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι «μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί».

«Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία, αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο», επισήμανε.

Πρόσθεσε δε ότι η μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρό.

«Όπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του Λεκανοπεδίου. Διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο», κατέληξε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments