Πολιτική

Μητσοτάκης: Η Θεσσαλονίκη αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς – Θα έχει τα δύο πιο σύγχρονα νοσοκομεία στη χώρα

Μητσοτάκης: Η Θεσσαλονίκη αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς – Θα έχει τα δύο πιο σύγχρονα νοσοκομεία στη χώρα

Πηγή Φωτογραφίας: [371456] ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ "ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ERGA.GOV.GR" (ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε την πλατφόρμα που επιτρέπει σε κάθε πολίτη να έχει πρόσβαση και ενημέρωση για όλα τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην επικράτεια

Ο πρωθυπουργός στην αρχική του απεύθυνση, αναφέρθηκε στον Απόστολο Τζιτζικώστα «Αγαπητέ Επίτροπε», αποσπώντας το χειροκρότημα των παριστάμενων.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε αρχικά στη διπλή σύγκλιση, που ανέφερε πριν ο Άκης Σκέρτσος: Η πρώτη είναι η ταχύτατη σύγκλιση της Ελλάδας με την Ευρώπη σε όλους τους δείκτες. Αν συγκρίνουμε τις αποδόσεις της χώρας μας με Ιρλανδία και Πορτογαλία, υστερούμε και πρέπει να καλύψουμε το χαμένο έδαφος. Δεύτερη σύγκλιση είναι η περιφερειακή, για την οποία μιλάμε πολύ λιγότερο. Το αθηνοκεντρικό αναπτυξιακό μοντέλο έχει δημιουργήσει σημαντικές περιφερειακές ανισότητες. Το αναπτυξιακό σχέδιο πρέπει να λαμβάνει υπόψιν τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών. 

Όταν ανέλαβα, ρώτησα τον Άκη Σκέρτσο αν ξέρουμε πόσα έργα είναι σε εξέλιξη και μου είπε «όχι», για αυτό και έπρεπε να διορθώσουμε αυτό το έλλειμμα, είπε επίσης ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Το «erga.gov.gr» αφορά τα εξής:

  • Λογοδοσία: Δεν είναι στατικός σχεδιασμός, αφορά την ευθύνη όσων αναλαμβάνουν τα εν εξελίξει έργα
  • Προτεραιοποίηση: Πάνω από 100 δισ. ευρώ αν προσθέσουμε και τους πόρους του ΠΔΕ, αλλά είναι πάντα πεπερασμένοι οι πόροι. Προτεραιότητα σε διαβούλευση με την τοπική κοινωνία, δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα
  • Αποτελεσματικότητα: Θα πρέπει να υλοποιούμε αυτά για τα οποία δεσμευόμαστε, μέσα από βαριές διαδικασίες (έτσι επιβάλλει η ΕΕ και οι κανόνες διαφάνειας)

«Η Θεσσαλονίκη αλλάζει με πολύ γρήγορους ρυθμούς, καμία κυβέρνηση δεν έχει υλοποιήσει περισσότερα έργα για τη Θεσσαλονίκη». Έχουμε ξεφύγει από τις πρακτικές του παρελθόντος, αυτά που λέμε, τα υλοποιούμε εντός συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων Το πιο σύγχρονο αντικαρκινικό και παιδιατρικό νοσοκομείο στη χώρα εντός τετραετίας, ουδέποτε είχαμε τέτοιο έργο ανάταξης των κτιριακών υποδομών, σημαντικότατες αλλαγές μέσα σε 18-24 μήνες.

Στο βήμα ανέβηκε αρχικά ο Κώστας Γκιουλέκας, που εξαπέλυσε «πυρά» για τους μουσαμάδες (εννοώντας τον ΣΥΡΙΖΑ και τα έργα στο μετρό Θεσσαλονίκης), ενώ σήμερα – όπως τόνισε – οι Θεσσαλονικείς υφίστανται ταλαιπωρία για έργα που γίνονται. «Εσείς θα είστε Πρόεδρε, ο πρώτος που θα κόψει εισιτήριο για το Μετρό Θεσσαλονίκης», είπε ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης, αναφερόμενος στην ολοκλήρωση των έργων και στην παράδοση στην κυκλοφορία του συγκεκριμένου κομβικού έργου.

«Να σηκώσουμε πιο ψηλά τη Μακεδονία και τη Θράκη», είπε επίσης ο κος Γκιουλέκας, σημειώνοντας ότι αυτός είναι ο στόχος από την πρώτη ημέρα που «αναλάβαμε καθήκοντα».

Σκέρτσος: «Θεραπεύουμε το ελληνικό αναπτυξιακό παράδοξο» – Έχουμε το διπλάσιο σχέδιο Μάρσαλ για την υλοποίηση δημόσιων επενδύσεων

Τον λόγο έλαβε στη συνέχεια ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος. Αρχικά, αναφέρθηκε στους ιδιαίτερους δεσμούς του με την Θεσσαλονίκη: «Είναι η πόλη που με μεγάλωσε, με σπούδασε, με διαμόρφωσε, που μου θυμίζει την αποστολή μας: να κερδίσουμε τον χαμένο χρόνο, να πάει η Ελλάδα και κάθε Περιφέρεια μπροστά», είπε. Αναφερόμενος στο μεγάλο εθνικό στόχο έκανε λόγο για «διπλή σύγκλιση: η εθνική – η σύγκλιση με τα εισοδήματα της Ευρώπης – και η σύγκλιση των περιφερειών με την πρωτεύουσα». «Το σύστημά μας ήταν Αθηνοκεντρικό», είπε, παρουσιάζοντας και σχετικά γραφήματα, που δείχνουν την απόκλιση σε εισοδήματα των υπόλοιπων Περιφερειών με την Αθήνα. «Θεραπεύουμε το ελληνικό αναπτυξιακό παράδοξο», είπε συγκεκριμένα. «Σήμερα έχουμε 102 δισ. ευρώ μέσα από το σύνολο των κοινοτικών προγραμμάτων και μετά από σκληρή μάχη του πρωθυπουργού. Πρόκειται για το «διπλάσιο σχέδιο Μάρσαλ, το μεγαλύτερο σχέδιο δημοσίων επενδύσεων από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά», τόνισε.

«Στη νέα θητεία της κυβέρνησης, έχουμε πλέον ένα υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, για να γνωρίζουμε το πού και πώς κατευθύνονται οι πεπερασμένοι πόροι. Στόχος να συμφωνήσουμε σε μια διακριτή ταυτότητα σε κάθε περιφέρεια», τόνισε ο κος Σκέρτσος. 

Κοντογεώργης: 12+1 περιφερειακά σχέδια ανάπτυξης, να καταπολεμήσουμε ενδοπεριφερειακές και διαπεριφερειακές ανισότητες

Στο βήμα στη συνέχεια ανέβηκε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, Θανάσης Κοντογεώργης. «Συνοχή, σύγκλιση και ανταγωνιστικότητα» είναι ο στόχος, «να καταπολεμήσουμε ενδοπεριφερειακές και διαπεριφερειακές ανισότητες. «Έχουν γίνει βήματα, αλλά υπάρχει ακόμη δουλειά που πρέπει να γίνει», σημείωσε. Αναφέρεται στη νέα πλατφόρμα, όπου αναφέρεται πως θα υπάρχει αξιολόγηση ανά εξάμηνο, αναφερόμενος σε 12+1 περιφερειακά σχέδια για να προοωθηθεί η διαπεριφερειακή ανάπτυξη. «610 έργα σε εξέλιξη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», είπε ο κος Κοντογεώργης, που υπάρχουν και μέσα στην νέα πλατφόρμα και μπορεί να τα δει ο καθένας.

Παπαθανάσης: 57 δημόσια έργα από το Ταμείο Ανάκαμψης αφορούν την Κεντρική Μακεδονία

Σειρά είχε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκος Παπαθανάσης. Αναφέρεται στον καθοριστικό ρόλο της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που είναι μεταξύ άλλων διαμετακομιστικός κόμβος στην ΝΑ Ευρώπη. «Πλέον έχουμε τα εργαλεία σε ένα σημείο και μπορούμε να διαχειριζόμαστε τους πόρους χωρίς σπατάλη», σημείωσε, λέγοντας πως  σε σχέση με την εν λόγω Περιφέρεια «ως προς το ΕΣΠΑ έχουμε 1,5 δισ., ΤΑΑΜ 702 εκατ. ευρώ». «57 δημόσια έργα από το Ταμείο Ανάκαμψης αφορούν την Κεντρική Μακεδονία», είπε.

Για το ΕΣΠΑ 2021-27, ο κος Παπαθανάσης σημείωσε ότι «αυξήθηκε πολύ με απόφαση του πρωθυπουργού η χρηματοδότηση στις Περιφέρειες (στο 34% από 22%). Για πρώτη φορά, η Κεντρική Μακεδονία λαμβάνει το 20% του συνολικού προϋπολογισμού (το μεγαλύτερο από κάθε άλλη περιφέρεια), αναφερόμενος σε κομβικά έργα μεταφορών». Είπε επίσης πως σε εξέλιξη για την Κεντρική Μακεδονία είναι 12+1 έργα ΣΔΙΤ συνολικού προϋπολογισμού άνω των 2,5 δισ. ευρώ. Τα 3 είναι συμβασιοποιημένα, ενώ τα 9 είναι σε διαγωνιστική διαδικασία. «Κάθε ευρώ πρέπει να πηγαίνει στην κοινωνία και την οικονομία, στόχος να μειώνεται η ανεργία, αυτή είναι η εντολή από τον Κυριάκο Μητσοτάκη», είπε καταλήγοντας ο κος Παπαθανάσης.

Σταϊκούρας: Το 94,6% του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει ολοκληρωθεί – Το β’ εξάμηνο του 2025 θα γίνει η επέκταση στην Καλαμαριά

Στη συνέχεια, ανέβηκε στο βήμα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. «Ειλικρίνεια, συνέπεια, ευθύνη και ρεαλισμός θέλουμε να είναι οι λέξεις που χαρακτηρίζουν το έργο μας», είπε αρχικά. «Αναλαμβάνουμε το σύνολο της ευθύνης για τα λάθη που έχουν γίνει, αλλά και τα όσα έκαναν οι προηγούμενες διοικήσεις, γιατί το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να γίνει σε 18 μήνες», σημείωσε. «Με συστηματική προσπάθεια του κυρίου Ταχιάου, το Μετρό ολοκληρώνεται στους προσεχείς μήνες. Το 94,6% του έργου έχει ολοκληρωθεί, είμαστε στη διαδικασία της πιστοποίησης. Η επέκταση στην Καλαμαριά θα ολοκληρωθεί το β’ εξάμηνο του 2025, 89,4% το ποσοστό ολοκλήρωσης του συγκεκριμένου έργου.

Στη συνέχεια, ο κος Σταϊκούρας αναφέρθηκε στο σχέδιο για «επέκταση του μετρό πρωτίστως προς τη ΒΔ Θεσσαλονίκη», λέγοντας πως «θα συζητήσουμε μαζί σας για τις προτεραιότητες».

Για το FlyOver, είπε: «Ξέρω τη δυσπιστία σας, για τις δυσμενείς συνέπειες στην καθημερινότητα. Το έργο θα ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2027. Εσείς βλέπετε την αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος, 250 άτομα και 80 βαρέα μηχανήματα εργάζονται εκεί καθημερινά». 

«Αργήσαμε στο να συντονιστούμε», είπε ο κος Σταϊκούρας, αναφέροντας πως πλέον ο περιορισμός κυκλοφορίας για την περάτωση των έργων του FlyOVer μειώθηκε από το 40 στο 25%. Αναφέρθηκε και στη σύνδεση λιμένων με σιδηροδρομικές γραμμές, λέγοντας πως για το εν λόγω σχέδιο κατευθύνεται πάνω από 1 δισ. ευρώ.

Στη συνέχεια, αναφέρεται στις αστικές συγκοινωνίες, λέγοντας στην ενίσχυση του ΟΑΣΘ με ανθρώπινο κεφάλαιο. 261 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, πριν 1 χρόνο ήταν 18% λιγότερα, με τα λεωφορεία να αυξάνονται και να ανανεώνεται το 1/3 του στόλου.

Σκυλακάκης: Μετρό και ηλεκτρικά λεωφορεία θα επιτρέψουν στη Θεσσαλονίκη να κινούνται με βάση τον δικό μας αέρα και ήλιο

Στο βήμα ανέβηκε στη συνέχεια ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης. Αναφέρθηκε αρχικά στην κλιματική κρίση, που ήρθε νωρίτερα του αναμενόμενου, την πρόκληση της πράσινης ενεργειακής μετάβασης που απαιτεί τεράστιες επενδύσεις αλλά και στο γεωπολιτικό περιβάλλον, που μειώνει το εμπόριο και αυξάνει την ανάγκη για αμυντικές δαπάνες. «Τα χρήματα πιάνουν τόπο», είπε, συνδέοντας με τις ανωτέρω προκλήσεις τους πεπερασμένους πόρους. Σχεδόν το 100% της μετακίνησης στη Θεσσαλονίκη γίνεται με βενζίνη και πετρέλαιο, αναφέροντας τις επιπτώσεις στην υγεία, την οικονομία (εισαγωγή της καύσιμης ύλης) και το περιβάλλον. Με το Μετρό, 57% του ενεργειακού μίγματος από ΑΠΕ και θα πάει στο 80%, οι άνθρωποι με το μετρό και τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κινούνται με βάση τον εγχώριο αέρα και ήλιο.

Η χώρα γίνεται πιο αυτάρκης και πιο πράσινη. Ο Θεόδωρος Σκυλακάκης αναφέρεται στα περιαστικά δάση της Θεσσαλονίκης (Σέιχ Σου και δάσος στο δήμο Παύλου Μελά), ενώ προχωρούν οι αναπλάσεις ύψους 60 εκ. ευρώ σε Θεσσαλονίκη και όμορους δήμους. Ταυτόχρονα, προχωρεί η αναβάθμιση της περιβαλλοντικής στο πάρκο Παύλου Μελά, είπε. Προχωρά κανονικά η Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων σε Δυτικό και Ανατολικό Τομέα Θεσσαλονίκης. Επίσης, προχωρούν έργα στη διαχείριση αστικών λυμάτων. Η Θεσσαλονίκη έχει το σημαντικό πρόβλημα των μικροσωματιδίων, θα χρειαστεί πρόσθετη προσπάθεια για τα τζάκια της πόλης, στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ» θα έχουμε αυξημένα κίνητρα σε Θεσσαλονίκη και Γιάννενα για την εγκατάσταση αντλιών θερμότητας.

Θεοδωρικάκος: Πρωταγωνιστικός ρόλο στο νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας για τη Θεσσαλονίκη 

Στο βήμα ανέβηκε στη συνέχεια ο Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος. «Η αποφασιστική ενίσχυση της εθνικής βιομηχανίας, η ενίσχυση της έρευνας και καινοτομίας και η σύνδεση με την οικονομία, η προσέλκυση παραγωγικών, μεγάλων, ιδιωτικών επενδύσεων, είναι ο στόχος μας», είπε ειδικότερα. «Μόνο έτσι η ανάπτυξη θα είναι διατηρήσιμη, βιώσιμη, αν είναι πράσινη», είπε, ενώ στο επίκεντρο είναι και η περιφερειακή σύγκλιση.

«Πρωταγωνιστικός ρόλος Μακεδονίας και Θράκης, πρωτεύουσα του νέου παραγωγικού μοντέλου η Θεσσαλονίκη, το μεγαλύτερο βιομηχανικό πάρκο στη ΝΑ Ευρώπη έχει η Θεσσαλονίκη. Στο χώρο υλοποιούνται έργα 15,5 εκ. ευρώ, που χρηματοδοτούνται με 7,6 εκ. ευρώ από το υπουργείο Ανάπτυξης, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Παράλληλα, κατευθύνονται πόροι ύψους 1,5 εκ. ευρώ στα βιομηχανικά πάρκα Κιλκίς-Σερρών», είπε μεταξύ άλλων ο Τάκης Θεοδωρικάκος. 

Ξεχωριστό έργο το ThesIntech, ίδρυση τεχνολογικού πάρκου 4ης γενιάς στην Περαία. Είναι το μεγαλύτερο έργο που χρηματοδοτεί το υπ. Ανάπτυξης, 33 εκ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Έχει ήδη μπει ένα ποσό 10 εκ. ευρώ με το φάκελο για την αδειοδότηση να παραδίδεται στις 9 Αυγούστου. Στόχος να γίνει η ΚΥΑ αδειοδότησης του πάρκου.

Ένα άλλο πρόγραμμα του υπουργείου είναι η «Έξυπνη μεταποίηση», με στόχο την αναβάθμιση εταιριών. Τουλάχιστον 54 εταιρίες αναμένεται να συμμετέχουν από την Κεντρική Μακεδονία, σημείωσε ο Τάκης Θεοδωρικάκος.

Γεωργιάδης: Η Θεσσαλονίκη θα έχει τα 2 καλύτερα νοσοκομεία της χώρας 

Στο βήμα ανέβηκε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Αναφέρεται στην Αγορά Μοδιάνο, έργο που έτρεξε επί των ημερών του στο υπ. Ανάπτυξης, «σήμερα είναι κόσμημα, ενώ ήταν ένα χρέπι». Ως Μακεδόνας, επιτρέψτε μου να πω: «Δεν υπάρχει πολιτικός που να έχει φροντίσει περισσότερο τη Θεσσαλονίκη από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, από τα λόγια έχουμε περάσει στα έργα».

Σε σχέση με την υγεία, είπε: «14.842, υπηρετούν 1736 περισσότεροι άνθρωποι στα νοσοκομεία σε σχέση με το 2019 στην Κεντρική Μακεδονία». Αναφέρεται στην αύξηση πόρων σε νοσοκομεία στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και στη Θεσσαλονίκη σε σχέση με το 2019, λέγοντας πως η πραγματικότητα είναι πως σήμερα, έχουμε περισσότερους γιατρούς, νοσηλευτές, προσωπικό και περισσότερα χρήματα, δεν καταρρέουμε». 

Σε σχέση με επιμέρους νοσοκομεία τόνισε για το Νέο Θεαγένειο: «είναι ένα έργο 250 εκ. ευρώ, προχωράμε στο ΣΔΙΤ. Θα έχουμε το μεγαλύτερο ογκολογικό νοσοκομείο όλων των Βαλκανίων». Είπε επίσης για την πρόοδο έργων για το  «Παιδιατρικό Νοσοκομείο στη Δυτική Θεσσαλονίκη, θα είναι το μεγαλύτερο στην ανατ. Ευρώπη και θα είναι έτοιμο τα τέλη του 2027», είπε. «Η Θεσσαλονίκη θα έχει τα 2 καλύτερα νοσοκομεία της χώρας», τόνισε.

«Ως τον Δεκέμβριο του 2025, παραδίδουμε πλήρως ανακαινισμένα όλα τα νοσοκομεία στη Θεσσαλονίκη», είπε επίσης ο υπουργός Υγείας.

Μενδώνη: 150 εκ. ευρώ για τον Πολιτισμό σε Θεσσαλονίκη και Κεντρική Μακεδονία – Δείξαμε έμπρακτα το σεβασμό μας για το παρόν και το μέλλον της Θεσσαλονίκης

Στη συνέχεια, στο βήμα ανέβηκε η Υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη. «Ο πολιτισμός απαιτεί χρήματα». Υπάρχουν πόροι περισσότεροι από κάθε άλλη φορά για τον Πολιτισμό, που βέβαια ποτέ δεν είναι αρκετοί. Πρέπει να υπάρξει συνεκτικό σχέδιο, τα τελευταία χρόνια υλοποιούμε έργα και δράσεις ύψους 150 εκ. ευρώ για Θεσσαλονίκη και Κεντρική Μακεδονία. Από αυτά, τα 70 είναι από το ΕΣΠΑ. Η κυρία Μενδώνη αναφέρεται σε σωρεία έργων (Νέο Μουσείο Αιγών, Τύμβος Καστά, τείχη της Θεσσαλονίκης κ.α.) που πλέον αναδεικνύονται και ενισχύουν τον πολιτιστικό τουρισμό στην πόλη. Μεταξύ των έργων που τρέχουν, η ανάπλαση και ανάδειξη της Αρχαίας Αγοράς και τα βυζαντινά έργα που είναι υπό την αιγίδα της UNESCO (Αγία Σοφία, Ροτόντα κ.α.), με στόχο την ολοκλήρωση του φωτισμού τους μέχρι το 2025. «Μόλις εγκρίθηκαν οι μελέτες για την πυροπροστασία του Επταπυργίου και της κρύπτης του Αγίου Δημητρίου», είπε επίσης η κα Μενδώνη. «Η Θεσσαλονίκη έχει μια πρωτιά: διαθέτει εκτεταμένο αρχαιολογικό χώρο ενταγμένο στο κέλυφος του Μετρό. Δείξαμε έμπρακτα το σεβασμό μας για το παρόν και το μέλλον της Θεσσαλονίκης», τονίζοντας για την απόσπαση των αρχαιοτήτων του σταθμού Βενιζέλου.

Ο πρωθυπουργός δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εν λόγω εκδήλωση, που αφορά τη διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορεί κάθε πολίτης να έχει πρόσβαση και ενημέρωση για την πρόοδο των έργων που συντελούνται στην ελληνική επικράτεια, «ένα αυτονόητο και συνάμα τολμηρό βήμα λογοδοσίας και διαφάνειας, για να αποκτήσουμε όλοι τον έλεγχο των έργων που αλλάζουν τη ζωή, την καθημερινότητά μας», όπως έχει πει ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος.

Ο κ. Μητσοτάκης αναμένεται να επισημάνει ότι με τον τρόπο αυτό oι πολίτες μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο περίπου 6.000 έργα και παρεμβάσεις, συνολικού ύψους άνω των 77 δισ. ευρώ, για την αναβάθμιση των δικτύων και των υποδομών, για τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα και την πράσινη μετάβαση σε όλη τη χώρα. Θα σταθεί ιδιαίτερα στα έργα που αφορούν στη Θεσσαλονίκη, για τα οποία ευρύτερη αναφορά θα κάνει στη ΔΕΘ, όπου αναμένεται να δώσει και την οριστική ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης. Πέρα από το μετρό, τα έργα αυτά είναι η ανατολική εσωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης (Flyover), η ανάπλαση της ΔΕΘ, η αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου, τα έργα στα νοσοκομεία «Ιπποκράτειο» και «Παπανικολάου» κ.ά.

Δείτε live την ομιλία του πρωθυπουργού:

Μητσοτάκης: Στο Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης ο πρωθυπουργός – Συνάντηση με βουλευτές

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και πριν από λίγα λεπτά έφτασε στο ΥΜΑΘ, στο πλαίσιο της καθιερωμένης επίσκεψής του στη συμπρωτεύουσα, ενόψει και της 88ης ΔΕΘ. Τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης Κωνσταντίνος Γκιουλέκας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments