Το Ισραήλ αγοράζει διαφημίσεις στην Google για να επεκτείνει την εκστρατεία συκοφάντησης κατά της UNRWA
Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο, militaitre.gr, Το Ισραήλ αγοράζει
Η ισραηλινή κυβέρνηση έχει πληρώσει για διαφημιστική εκστρατεία της Google, προωθώντας τους ισχυρισμούς του Τελ Αβίβ ότι η υπηρεσία του ΟΗΕ για τους Παλαιστίνιους πρόσφυγες συνδέεται με την «τρομοκρατία» και ότι συμμετείχε στην επιχείρηση «Al-Aqsa Flood» της Χαμάς, σύμφωνα με έκθεση του WIRED.
Το αμερικανικό τεχνολογικό περιοδικό ανέφερε στις 26 Αυγούστου ότι το Ισραήλ αγόρασε διαφήμιση που εμφανίζεται όταν αναζητούνται οι όροι UNRWA ή UNRWA USA σε μια προσπάθεια να «προσελκύσει πιθανούς δωρητές σε μια ιστοσελίδα γεμάτη ισχυρισμούς σχετικά με το γιατί η UNRWA δεν μπορεί να είναι αξιόπιστη».
«Η καμπάνια κατά της UNRWA είναι μόνο μια ομοβροντία διαφημίσεων που έχει ενορχηστρώσει το Ισραήλ τους τελευταίους μήνες και οι οποίες έχουν προκαλέσει παράπονα τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρείας», δήλωσαν στο WIRED αρκετοί νυν και πρώην εργαζόμενοι της Google.
Δείχνει «την ευαίσθητη σχέση που διατηρεί η Google με τον διαφημιστικό της πελάτη, το Ισραήλ, και τα όρια της αστυνόμευσης της εταιρείας για την υποτιθέμενη παραπληροφόρηση στις διαφημίσεις», έγραψε το WIRED.
Τα αναλυτικά στοιχεία δείχνουν ότι μεταξύ Μαΐου και Ιουλίου, όταν οι χρήστες έκαναν αναζήτηση σε περισσότερους από 300 όρους που συνδέονται με τον οργανισμό του ΟΗΕ, οι διαφημίσεις που χρηματοδοτούνται από το Ισραήλ εμφανίζονταν στο 44% των περιπτώσεων που έπρεπε να εμφανιστούν, ενώ οι διαφημίσεις της UNRWA USA εμφανίζονταν στο 34% των περιπτώσεων.
Το Ισραήλ έχει επίσης προβάλει διαφημίσεις στις ΗΠΑ μέσω της Google, οι οποίες έγραφαν «Η UNRWA είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη Χαμάς» και «συνεχίζει να απασχολεί τρομοκράτες».
«Υπάρχει μια απίστευτα ισχυρή εκστρατεία για τη διάλυση της UNRWA. Θέλω το κοινό να γνωρίζει τι συμβαίνει και την ύπουλη φύση της, ειδικά σε μια εποχή που οι ζωές των πολιτών δέχονται επιθέσεις στη Γάζα», δήλωσε η Μάρα Κρόνενφελντ, εκτελεστική διευθύντρια της UNRWA USA, η οποία έχει δαπανήσει δεκάδες χιλιάδες δολάρια προσπαθώντας να ξεπεράσει το Ισραήλ για τις διαφημιστικές θέσεις.
Μετά την 7η Οκτωβρίου, το Ισραήλ κατηγόρησε την UNRWA ότι εμπλέκεται στην επιχείρηση Al-Aqsa Flood. Το Γραφείο Υπηρεσιών Εποπτείας του ΟΗΕ (OIOS) ξεκίνησε έρευνα σχετικά με τους ισχυρισμούς νωρίτερα φέτος, δημοσιοποιώντας τα πορίσματά του στις αρχές Αυγούστου σχετικά με τους ισχυρισμούς.
«Σε μία περίπτωση, το OIOS δεν έλαβε κανένα αποδεικτικό στοιχείο για να στηρίξει τους ισχυρισμούς περί εμπλοκής του μέλους του προσωπικού, ενώ σε εννέα άλλες περιπτώσεις, τα αποδεικτικά στοιχεία που έλαβε το OIOS ήταν ανεπαρκή για να στηρίξουν την εμπλοκή των μελών του προσωπικού», ανέφερε το γραφείο του ΟΗΕ. «Όσον αφορά τις υπόλοιπες εννέα περιπτώσεις, τα αποδεικτικά στοιχεία που έλαβε το OIOS έδειξαν ότι τα μέλη του προσωπικού της UNRWA ενδέχεται να είχαν εμπλακεί στις επιθέσεις της 7ης Οκτωβρίου».
Πρόσθεσε ότι «το OIOS δεν ήταν σε θέση να πιστοποιήσει ανεξάρτητα τις πληροφορίες που χρησιμοποίησε το Ισραήλ για να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς».
Ο γενικός επίτροπος της UNRWA, Φιλίπ Λαζαρινί, δήλωσε στις αρχές Αυγούστου ότι τα εννέα μέλη του προσωπικού θα απολυθούν.
Η UNRWA υποστηρίζει τους Παλαιστίνιους πρόσφυγες και τους εσωτερικά εκτοπισμένους Παλαιστίνιους από το 1950 με εκπαίδευση, υγειονομική περίθαλψη και άλλες υπηρεσίες. Η πλειονότητα των υπαλλήλων της στη Γάζα είναι Παλαιστίνιοι.
Εκατοντάδες μέλη του προσωπικού του ΟΗΕ και μέλη των οικογενειών τους έχουν σκοτωθεί από τον ισραηλινό στρατό στη Γάζα, ανέφερε ο ΟΗΕ τον περασμένο μήνα. Πάνω από 200 από αυτούς ήταν μέλη της UNRWA.
Η διαφημιστική εκστρατεία του Ισραήλ εναντίον της υπηρεσίας απειλεί περαιτέρω το έλλειμμα χρηματοδότησής της και εμποδίζει το έργο της για την υποστήριξη των Παλαιστινίων που πλήττονται από τον πόλεμο στη Γάζα.
Η έκθεση έρχεται καθώς οι γίγαντες της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πατάνε όλο και περισσότερο το φιλοπαλαιστινιακό περιεχόμενο.
Το Ισραήλ έχει επιτύχει τον έλεγχο και τη λογοκρισία πληροφοριών σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Facebook, το X και το TikTok, μέσω των πιέσεων της ΜΚΟ Cyberwell, η οποία έχει εκτεταμένες διασυνδέσεις με τις ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες.
Η Ουάσινγκτον έχει επίσης χρησιμοποιήσει αυτές τις πλατφόρμες για να ενισχύσει την ηγεμονία της στην περιοχή.
Σε μια διαφήμιση που εμφανίστηκε στον λιβανέζικο διακομιστή της εφαρμογής γνωριμιών Tinder, ο αμερικανικός στρατός έγραψε ένα μήνυμα στα αραβικά που έλεγε: «Μην πάρετε τα όπλα εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών ή των εταίρων τους» και ότι οι ΗΠΑ «θα προστατεύσουν τους εταίρους τους απέναντι στις απειλές του ιρανικού καθεστώτος και των πληρεξουσίων του».
Πηγή: The Cradle, militaire
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας