Nέα της αγοράς

Koρρές – Apivita: Μάχη για δυο στην αγορά των φυσικών καλλυντικών – Τι έρχεται μετά το καλοκαίρι

Koρρές – Apivita: Μάχη για δυο στην αγορά των φυσικών καλλυντικών – Τι έρχεται μετά το καλοκαίρι

Πηγή Φωτογραφίας: korres.gr//Koρρές – Apivita: Μάχη για δυο στην αγορά των φυσικών καλλυντικών – Τι έρχεται μετά το καλοκαίρι

Μεγάλη διείσδυση με φυσικά σημεία, shop in shop και εταιρικά καταστήματα, η Apivita και η Korres κυριαρχούν στην συγκεκριμένη κατηγορία

Ύστερα από ένα δυναμικό καλοκαίρι, με τα φυσικά καλλυντικά να κυριαρχούν σε πωλήσεις σε φυσικά σημεία πωλήσεων, φαρμακεία και σε ηλεκτρονικά κανάλια, οι εταιρείες ετοιμάζονται να μπουν σε μια σεζόν όπου παραδοσιακά καταγράφεται μια μείωση κίνησης σε ευπώλητα όπως αντιηλιακά και ενυδατικά, όπως και μια στροφή σε είδη που εισάγουν τους καταναλωτές σε μια συνθήκη επιστροφής σε χειμερινούς ρυθμούς.

Ενδεικτική είναι η περίπτωση της αύξησης του τζίρου κατά 4% και online πωλήσεων λιανικής 283 εκατ. ευρώ που σημείωσαν τα online φαρμακεία το 2023, σύμφωνα με την Convert Group. Πρωταθλητές σε αξία online αγορών το 2023 αναδεικνύονται με +6% τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και με +3% τα συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες.

Aγορά ομορφιάς: Τι… μυρίζουν οι επενδυτές στα αρώματα

Απότομη αλλαγή στην αγορά έγινε από τον Σεπτέμβριο και μετά όπου η αξία των πωλήσεων των online φαρμακείων σημείωσαν σημαντική μείωση 8% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2022.

Οι κινήσεις της Korres

Η καλοκαιρινή σεζόν δείχνει να ολοκληρώνεται με την κυριαρχία της σειράς Korres Ελληνικό Γιαούρτι με αντιηλιακά και ευρύτερα προϊόντα, τη συλλογή με τις βαφές μαλλιών Argan Oil -στην κορυφή της συγκεκριμένης κατηγορίας εξάλλου στο κανάλι του φαρμακείου από το 2001 -, τα gift packs και τους νέους κωδικούς Gel Effect Nail Colour.

Ανάλογια και με τα προϊόντα Travel Retail, δηλαδή όσα αφορούν τη λιανική πώληση αγαθών σε ταξιδιώτες ειδών που φτάνει ακόμη και τα 86 δισ. δολάρια σε πωλήσεις στις ΗΠΑ. Δεν είναι τυχαίο πως η αύξηση των πωλήσεών της ακολουθούν τις αντίστοιχες στον τουριστικό κλάδο – ενδεικτικά το 2022 αυξήθηκαν κατά 14% κυρίως λόγω της σταδιακής ανάκαμψης του τουρισμού.

Τόσο στο δικό της e-shop όσο και στα φυσικά σημεία και τα online φαρμακεία όπου είναι τοποθετημένη, η Korres προχωρά με την ενίσχυση της κατηγορίας fragrance, την ενδυνάμωση της δυναμικής κατηγορίας περιποίησης προσώπου με τα προϊόντα Μαύρης Πεύκης και Λευκής Πεύκης, όπως και με γάλα γαϊδούρας που απευθύνεται στο κοινό του φαρμακείου που αναζητά αποτελεσματικές λύσεις σε πιο προσιτή τιμή. 

Βασικοί άξονες της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας με επικεφαλής τα αδέρφια Γιώργο και Αποστόλη Κορρέ, θα συνεχίσουν να αποτελούν η σταθερή επένδυση στον τομέα R&D (έρευνας και ανάπτυξης) για τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες, την ενεργή συμμετοχή σε μεγάλα διεθνή ερευνητικά προγράμματα στα φυσικά συστατικά, στην ανάδειξη και αξιοποίηση των ελληνικών βοτάνων και την επικοινωνία της φιλοσοφίας και της κουλτούρας της Korres. Σε αυτό το σημείο εξάλλου εντάσσεται και η συνέχιση του προγράμματος μέλους και πιστότητας Korres Circle.

Ενώ επικεντρώνεται στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση των υφιστάμενων στρατηγικών αγορών όπως η Ελλάδα, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Αγγλία και η Γαλλία, χώρες στις οποίες υπάρχουν εταιρείες Korres, ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με εξαγωγές σε άλλες χώρες της Ευρώπης, την Ασία και την Αυστραλία.

Κι άλλα προϊόντα στο εργοστάσιο της Apivita

Με τα ευπώλητα προϊόντα αντιηλιακής προστασίας, τα gift packs, τις ενυδατικές σειρές Bee Radiant και τις express μάσκες να συγκαταλέγονται στις λίστες των best sellers στα on line φαρμακεία, η Apivita συνεχίζει το βελτιωμένο πλάνο της για το 2024. Στη συνέχιση της κερδοφορίας των προηγούμενων ετών, αναμένοντας να αυξήσει τα μερίδιά της στην διεθνή αγορά και να δώσει ώθηση στην κερδοφορία της μέσω των εξαγωγών.

Αυτός εξάλλου είναι και στρατηγικός στόχος του ομίλου στοχεύοντας την αγορά της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής καθώς και το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce). Η διοίκηση εκτιμά ότι θα επιτευχθεί ο στόχος απόδοσης του 2024, μέσω της ισχυροποίησης της θέσης της εταιρείας στην ελληνική αγορά και της ταχείας ανάπτυξης στις εξαγωγές. 

Εφτά χρόνια μετά την είσοδο του ισπανικού ομίλου Puig στη μετοχική της σύνθεση και την σταδιακή -τότε- αποχώρηση του δημιουργού της Νίκου Κουτσιανά, η Apivita σήμερα διατηρεί τρία υποκαταστήματα που αποτελούν και σημεία πώλησης των προϊόντων της στο κέντρο της Αθήνας (Σόλωνος 6), στη Θεσσαλονίκη (Εφταλιώτου 24) και στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ενώ διατηρεί σημαντική παρουσία σε on line φαρμακεία.

Τον Οκτώβριο του 2023 ξεκίνησε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μαρκόπουλο η παραγωγή προϊόντων άλλων συνδεδεμένων εταιρειών του ομίλου. Το γεγονός αυτό ενισχύει τον ρόλο της Apivita μέσα στον όμιλο και καταδεικνύει την εμπιστοσύνη του ομίλου στην παραγωγική δραστηριότητά της.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε € 57.880.759 σημειώνοντας αύξηση 14% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η αύξηση αυτή ξεπέρασε τον αρχικό στόχο και προήλθε από την βελτιωμένη εγχώρια απόδοση καθώς και από ενίσχυση σε νέες αγορές.

Ένα χρόνο μετά ολοκληρώθηκε η αλλαγή και του εγχώριου διανομέα, ολοκληρώνοντας έτσι ένα πλάνο αναδιάρθωσης των logistics της εταιρείας που είχε ξεκινήσει από το 2022 με στόχο την βελτίωση τόσο της ταχύτητας όσο και της ποιότητας υπηρεσιών διανομής και αποθήκευσης.

Την ίδια στιγμή στα πλαίσια της προσπάθειας εισόδου σε νέες διεθνείς αγορές, όπως Τσεχία, Σερβία, Βραζιλία, Κίνα, Ουγγαρία, Γαλλία, Χιλή και άλλες, αναπτύσσονται νέα πρωτοποριακά προϊόντα και βελτιώνεται περαιτέρω η ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών με τελικό στόχο την διεθνή ανάπτυξη και την ενίσχυση της εξωστρέφειας της εταιρείας.

Πηγή: ot.gr–Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments