Ιδιοκτήτης εστιατορίου βγάζει 1 εκ. τον χρόνο χωρίς να έχει ούτε έναν πελάτη – Ποιο είναι το μυστικό του;
Παρά το γεγονός ότι δεν σερβίρει ποτέ, η επιχείρηση ανθεί – χάρη στις συνεργασίες με μάρκες, τις συνδρομές στο Patreon και τις πωλήσεις εμπορευμάτων – και τώρα αποκομίζει «άνω εξαψήφιο ποσό ετησίως» σε εισόδημα.
“Από μήνα σε μήνα, μόλις και μετά βίας τα βγάζαμε πέρα, και τώρα μπορούμε να αποταμιεύουμε για τη σύνταξη”, δήλωσε ο πρώην σερβιτόρος που έγινε κωμικός στο NBC News
Το Bistro Huddy, που πήρε το όνομά του από τον γιο του Hudson, ανθεί χάρη στην ικανότητα του ιδιοκτήτη του να δημιουργεί ευφάνταστα viral σκετς, στα οποία φοράει μία από τις πολλές περούκες του για να υποδυθεί πολλούς χαρακτήρες που είναι συνάδελφοι, πελάτες και άλλοι.
Το «Bistro Huddy» έχει γίνει η δική του εκδοχή του «Cheers» για τη γενιά Z – μόνο που όλους τους χαρακτήρες τους υποδύεται ο ίδιος ο Talbert.
Υπάρχει ο διευθυντής του εστιατορίου, ο Terry, καθώς και ένας μάγειρας γραμμής που ονομάζεται Pickles, μια οικοδέσποινα που ονομάζεται Amber και ένας μπάρμαν που ονομάζεται Clint – όλους τους υποδύεται ο Talbert, ο οποίος έκανε οντισιόν για ρόλους ηθοποιού και δίδασκε μαθήματα αυτοσχεδιασμού ενώ εργαζόταν σε εστιατόριο.
Υπάρχει ο διευθυντής του εστιατορίου, ο Terry, καθώς και ένας μάγειρας που ονομάζεται Pickles, μια οικοδέσποινα που ονομάζεται Amber και ένας μπάρμαν που ονομάζεται Clint – όλους τους υποδύεται ο Talbert, ο οποίος έκανε οντισιόν για ρόλους υποκριτικής και δίδασκε μαθήματα αυτοσχεδιασμού ενώ εργαζόταν σε εστιατόριο.
Ορισμένες περσόνες έχουν ακόμη και το δικό τους προφίλ στο TikTok, όπως η εργαζόμενη στο Bistro Huddy Nicole B., η οποία έχει ήδη περισσότερους από 693.000 ακόλουθους στην εφαρμογή.
Οι φανατικοί οπαδοί του Bistro Huddy λένε ότι τα σκετς τους θυμίζουν την εποχή που εργάζονταν στον κλάδο του εστιατορίου, ενώ άλλοι λένε ότι οι χαρακτήρες είναι τόσο πειστικοί που ξεχνούν ότι όλοι τους «παίζονται από τον ίδιο τύπο».
Ο Τάλμπερτ άρχισε να φτιάχνει διαδικτυακά κωμικά σκετς κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αφού η σύζυγός του του έδειξε άλλους δημιουργούς στην πλατφόρμα – και αυτό απέδωσε καρπούς. Εκτός από το τεράστιο κοινό του στο TikTok, διαθέτει 776.000 θαυμαστές στο Instagram και 1,5 εκατομμύριο στο YouTube.
Το σχόλιο σας