Πιερρακάκης: «Ναι» στον διαδραστικό πίνακα, «όχι» στο κινητό
Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου)//Πιερρακάκης: «Ναι» στον διαδραστικό πίνακα, «όχι» στο κινητό
«Ως κυβέρνηση, θέλουμε να πετύχουμε αυτό το κάτι παραπάνω στην Παιδεία», τόνισε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Ο Υπουργός, μιλώντας το βράδυ της Τετάρτης στον ΑΝΤ1 είπε μεταξύ άλλων αναφερόμενος στο νέο μέτρο για τη μη χρήση κινητών τηλεφώνων στις σχολικές αίθουσες: «Αγαπώ την τεχνολογία, αλλά το κινητό τηλέφωνο είναι κάτι άλλο. Η χρήση κινητού τηλεφώνου στο σχολείο αποσπά την προσοχή των μαθητών και μπορεί να χρειασθούν έως και 20 λεπτά για να εστιάσουν ξανά σε εκείνο που μελετούσαν προηγουμένως».
Ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα λύνονται καθημερινά τα προβλήματα που θα ανακύπτουν κατά τη σχολική χρονιά και σημείωσε ότι έχει διαπιστωθεί η αντίφαση της ύπαρξης τεχνολογίας στις τάξεις και της έλλειψης υποδομών και σημείωσε ότι σταδιακά θα αρχίσει από αύριο η υλοποίηση του προγράμματος «Μαριέτα Γιαννάκου» για την αναβάθμιση και ανακαίνιση σχολείων.
«Θα λύνουμε καθημερινά, τα προβλήματα σχολείο – σχολείο», τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε: «Μακριά από εμάς η φράση δεν είναι στην αρμοδιότητα μου».
Σχετικά με την απαγόρευση χρήσης κινητού στην τάξη τόνισε: «Εκδώσαμε την σχετική ΚΥΑ. Σε κάθε χώρα της ΕΕ γίνεται η ίδια συζήτηση. Όλοι οι διεθνείς οργανισμοί και ειδικοί μιλούν για εθισμό των παιδιών στα κινητά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά από μια γενναιόδωρη χρήση του, το παιδί χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να επανεστιάσει την προσοχή του στο μάθημα. Επιπλέον, εξέχων είναι ο ρόλος της βιντεοσκόπησης μέσω κινητού, στις μεθόδους του bullying.
Όσον αφορά το αν οι εκπαιδευτικοί θα είναι αρμόδιοι για τον διαρκή έλεγχο, να σας πω ότι οι ίδιο οι εκπαιδευτικοί το ζητούσαν όλη τη χρονιά πέρυσι. Στόχος μας είναι κάθε χρόνο όλο και καλύτερα αποτελέσματα ενάντια στο μπούλινγκ. Και γενικά τα αποτελέσματα στην παιδεία πρέπει να είναι άμεσα. Σε σχέση π.χ. με τους φετινούς μας στόχους, αν δεν επιτευχθούν “χθες”, δηλαδή πολύ σύντομα, τότε κάτι κάνουμε λάθος».
Ως προς τις συγχωνεύσεις τμημάτων και τις καταργήσεις, σχολίασε: «Δεν γίνεται να έχουμε τους περισσότερους εκπαιδευτικούς στην ΕΕ και ταυτόχρονα τα περισσότερα κενά. Κάτι κάνουμε λάθος. Έχουμε 71.000 τμήματα και το πρόβλημα αφορά μόνο περίπου 900 τμήματα.
Πρέπει να σεβόμαστε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων τα οποία δαπανώνται στην παιδεία. Οι λόγοι των συγχωνεύσεων είναι εκπαιδευτικοί και όχι οικονομικοί. Και στις περισσότερες περιπτώσεις καταργήσεων τμημάτων και μεταγραφών σε άλλο σχολείο, οι αποστάσεις από την παλιά σχολική μονάδα στη νέα είναι περίπου 200 μέτρα. Αν δεν το κάνουμε, σε λίγες μέρες θα έχουμε πάλι περισσότερα κενά από όσα πρέπει».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας