Ελλάδα

Χωρίς εισιτήριο στο Μετρό της Αθήνας

Χωρίς εισιτήριο στο Μετρό της Αθήνας

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο, carandmotor.gr

Πώς θα πληρώνουμε

Απευθείας μέσω της τραπεζικής τους κάρτας θα μπορούν να πληρώνουν το προσεχές διάστημα οι επιβάτες των ΜΜΜ της πρωτεύουσας.

Ένα νέο κεφάλαιο θα ανοίξει έως τις 23 Δεκεμβρίου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, μιας και μέχρι τότε θα τεθεί σε εφαρμογή το σύστημα των ανέπαφων πληρωμών σε όλο το δίκτυο αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ.

Αυτό δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του οργανισμού, Γιώργος Σπηλιόπουλος, μιλώντας στο ITC 2024 – 7ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, επιβεβαιώνοντας ότι ο ΟΑΣΑ εισέρχεται σε μια νέα εποχή.

Το σύστημα βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία από τις 24 Απριλίου του 2024 αποκλειστικά στα λεωφορεία των γραμμών Express (X93. X95, X96, X97) του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και μέχρι τα Χριστούγεννα θα επεκταθεί σε Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό, Τραμ.

Όσον αφορά την αρχή λειτουργίας του συστήματος, αυτό επιτρέπει στο επιβατικό κοινό να πληρώνει για την επιβίβασή του σε ένα μέσο μεταφοράς, απλά πλησιάζοντας την τραπεζική του κάρτα (είτε την ίδια, είτε το ψηφιακό της αντίγραφο σε smartphone ή smartwatch) στον ειδικό αναγνώστη των επικυρωτικών μηχανημάτων.

Αυτό σημαίνει ότι ο επιβάτης δεν χρειάζεται να προμηθευτεί τα γνωστά εισιτήρια ATH.ENA Ticket και ATH.ENA Card, κάτι που του επιτρέπει να εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο, μιας και εισιτήριο είναι η ίδια η τραπεζική κάρτα, είτε σε πλαστική μορφή είτε ενσωματωμένη στο κινητό τηλέφωνο με λειτουργία NFC (Apple Pay wallet ή Google Pay wallet).

Διευκρινίζεται ότι τα εισιτήρια ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card δεν θα καταργηθούν, μιας και θα παραμείνουν μια εναλλακτική επιλογή.

Επίσης, το σύστημα στην πλήρη ανάπτυξή του θα χρεώνει στον επιβάτη το πιο οικονομικό προϊόν κομίστρου με βάση τις μετακινήσεις του. Θα «διαβάζει» όλες τις επικυρώσεις του μετακινούμενου επιβάτη, ώστε στο τέλος της ημέρας – και εφόσον αυτό είναι πιο συμφέρον – να τον χρεώνει με ημερήσιο εισιτήριο αντί για πολλά μεμονωμένα εισιτήρια.

Στόχος είναι το σύστημα να εφαρμοστεί στο μέλλον και στη Θεσσαλονίκη, σε Μετρό και λεωφορεία.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments