Μπισκότα Παπαδοπούλου: Αύξηση όγκου πωλήσεων και συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική για το 2024
Η συμπίεση της κερδοφορίας ήταν το τίμημα που «πλήρωσε» η «Μπισκότα Παπαδοπούλου» για την απόφασή της να διατηρήσει σταθερές τις τιμές στα προϊόντα της το 2023, ενώ την ίδια ώρα αυξάνονταν οι τιμές των πρώτων και δεύτερων υλών. Βεβαίως, η πολιτική αυτή επιβραβεύτηκε με αύξηση του όγκου πωλήσεων που οδήγησε σε αύξηση του κύκλου εργασιών της υπεραιωνόβιας βιομηχανίας. Κατά το τρέχον έτος η εταιρεία εφαρμόζει, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική, με τις ανατιμήσεις, έστω και μικρές, να θεωρούνται αναπόφευκτες δεδομένης της μεγάλης αύξησης στις τιμές βασικών πρώτων υλών, όπως είναι η ζάχαρη και η σοκολάτα.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα οικονομικά αποτελέσματα της «Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.», ο κύκλος εργασιών της ανήλθε το 2023 σε 233,78 εκατ. ευρώ έναντι 216,16 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση 8,15%. «Οι όγκοι πωλήσεων συνέχισαν και το 2023 την σταθερά αυξητική τους πορεία, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό ότι οι πελάτες μας και οι τελικοί καταναλωτές ενισχύουν σταθερά κάθε έτος την εμπιστοσύνη τους προς την εταιρεία. Το γεγονός αυτό μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους, καθώς αποτελεί την έμπρακτη επιβράβευση ενός μοντέλου λειτουργίας που με πίστη ακολουθούμε εδώ και έναν αιώνα. Παράλληλα, αυτή η εμπιστοσύνη αυξάνει το αίσθημα ευθύνης μας έναντι του καταναλωτικού μας κοινού, να σεβαστούμε τις ανάγκες του και να συνεχίσουμε την πορεία μας ως καινοτόμοι και πρωτοπόροι του κλάδου», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση.
Τα καθαρά, προ φόρων κέρδη, υποχώρησαν κατά 3,38% το 2023, καθώς διαμορφώθηκαν σε 11,45 εκατ. ευρώ από 11,85 εκατ. ευρώ το 2022. Τα καθαρά, μετά από φόρους κέρδη, μειώθηκαν το 2023 κατά 11,87% σε σύγκριση με το 2022, και διαμορφώθηκαν σε 10,21 εκατ. ευρώ από 11,58 εκατ. ευρώ.
Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας ανήλθαν στο τέλος του 2023 σε 58,14 εκατ. ευρώ έναντι 56,52 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2022.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2023 λειτούργησε η νέα γραμμή παραγωγής ψωμιού στα Οινόφυτα. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία διαθέτει τέσσερα εργοστάσια σε Ταύρο, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Οινόφυτα. Στις διεθνείς αγορές, και στο πλαίσιο της στρατηγικής των τελευταίων ετών, η εταιρεία ενίσχυσε τη διεθνή παρουσία της εισερχόμενη σε νέες αγορές και ανεβάζοντας έτσι σε 69 τις χώρες στις οποίες έχει σήμερα επεκτείνει τις δραστηριότητές της.
Πηγή: moneyreview.gr–Δήμητρα Μανιφάβα
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας