Nέα της αγοράς

Paliria: Μετά την Tesco και τη Walmart προωθούνται συνεργασίες με Sainsbury’s και Waitrose

Paliria: Μετά την Tesco και τη Walmart προωθούνται συνεργασίες με Sainsbury’s και Waitrose

Πηγή Φωτογραφίας: pixabay.com

Η σταθερή ανάπτυξη πωλήσεων κατά 10% σε αξία και όγκους και η ακόμη μεγαλύτερη άνοδος κατά 20%

Η σταθερή ανάπτυξη πωλήσεων κατά 10% σε αξία και όγκους και η ακόμη μεγαλύτερη άνοδος κατά 20% στην κερδοφορία αποτελεί βασικό στόχο της διοίκησης της Paliria σε εύρος πενταετίας, τοποθετώντας τον πήχη για τον τζίρο του ομίλου πάνω από τα €150 εκατ. μέχρι το 2028.

Θυμίζουμε ότι πέρυσι, η εταιρεία ξεπέρασε το φράγμα των €100 εκατ. εμφανίζοντας αύξηση της τάξης του 32%, χάρη και στην προσθήκη της Τσαμπάσης. Παράλληλα, η εταιρεία διπλασίασε την καθαρή της κερδοφορία, στα επίπεδα των €10,366 εκατ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Paliria, η ανάπτυξη θα επιτευχθεί με επέκταση στο οργανωμένο λιανεμπόριο και ειδικότερα με την περαιτέρω ισχυροποίηση του brand εκτός των ελληνικών συνόρων, όπου ήδη πραγματοποιείται πάνω από το 87% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.

Κινήσεις εκτός Ελλάδας

Ειδικότερα, η Paliria ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό έχοντας σταθερή παρουσία στα Tesco με 7 κωδικούς έτοιμων γευμάτων υπό το brand Real Greek. Η εν λόγω κατηγορία αναπτύσσεται με πιο γοργούς ρυθμούς στο ράφι το τελευταίο διάστημα.

Επιπλέον εξετάζει συνεργασίες με την Sainsbury’s και την Waitrose, μιας και έχει περάσει το διάστημα έξι μηνών που διατηρούσε αποκλειστικότητα με την Tesco. Επιδίωξη της διοίκησης της εταιρείας είναι να επεκτείνει τις εξαγωγές βάζοντας τα προϊόντα της σε premium αλυσίδες, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται σε ΗΠΑ (π.χ. Costco), Καναδά (όπου πρόσφατα μπήκε σε 600 καταστήματα αλυσίδων όπως η Walmart κλπ), αλλά και σε χώρες όπου τα προϊόντα της εταιρείας έχουν μεγάλη αναγνωρισιμότητα όπως είναι η Βρετανία, η Αυστραλία και το Ισραήλ.

Στη φετινή Sial που πραγματοποιείται στο Παρίσι, ο όμιλος Paliria προωθεί την ελληνικότητα των προϊόντων της μέσω του brand Greek Originals, παρουσιάζοντας το portfolio τόσο των έτοιμων γευμάτων και του ντολμά, όσο και των προϊόντων κατάψυξης μέσα από δύο περίπτερα.

Εκτός από το μεγάλο περίπτερο της εταιρείας, έχει στηθεί ένα ξεχωριστό το οποίο φιλοξενεί τις κατεψυγμένες πίτες, οι οποίες παράγονται στο εργοστάσιο της Τσαμπάσης στο Άργος και εντάσσονται πιο δυναμικά στο brand Greek Originals.

Πρόκειται για ένα portfolio 11 κωδικών που χωρίζονται σε mini, ατομικές αλλά και οικογενεικού μεγέθους κατεψυγμένες πίτες σε παραλλαγές όπως είναι σπανάκι-τυρί, τυρί και μπουγάτσα.

Στόχοι

Γενικότερα, στους στόχους του ομίλου για τη συνέχεια, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

•             Η διατήρηση του ηγετικού ρόλου στην αγορά ντολμά και αμπελόφυλλων σε παγκόσμιο επίπεδο

•             Η ανάπτυξη της σειράς έτοιμων γευμάτων και η προώθησή τους σε κύριες αγορές παγκοσμίως

•             Η επένδυση στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων σειρών προϊόντων, που θα βοηθήσουν να μεγαλώσει περισσότερο στο μέλλον

•             Οι επενδύσεις σε καινοτομίες και τεχνολογίες με στόχο την επίτευξη υψηλού επιπέδου τυποποίησης

Επενδύσεις

Σημειώνεται ότι ο όμιλος Paliria ξεκίνησε πέρυσι την υλοποίηση του τριετούς επενδυτικού πλάνου, €19 εκατ., το οποίο αφορά σε:

•             εκσυγχρονισμό των παραγωγικών μονάδων, με την εισαγωγή και ρομποτικών συστημάτων στον τομέα της συσκευασίας κυρίως

•             επέκταση των εγκαταστάσεων

•             αύξηση της παραγωγικότητας των εργοστασίων

Το πλάνο αυτό αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025.

Επίσης, η Τσαμπάσης υλοποιεί επενδύσεις ύψους €6 εκατ. στην Αργολίδα, το οποίο αφορά σε αναβάθμιση εξοπλισμού, αύξηση δυναμικότητας και επέκταση εγκαταστάσεων.

Η πλειοψηφία των επενδύσεων αφορά τη βελτίωση του μηχανολογικού εξοπλισμού με νέες συσκευαστικές μηχανές & καινούργιες συσκευές επεξεργασίας τροφίμων για το μαγειρείο, εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και εκσυγχρονισμό μέσω επέκταση του υπάρχοντος βιολογικού καθαρισμού.

Θυμίζουμε ότι τον Ιανουάριο του 2023 η Paliria απέκτησε αντί €23,67 εκατ. την Τσαμπάσης, εταιρεία που εδρεύει στην περιοχή Άκοβα στο Άργος, και η οποία δραστηριοποιείται στο τομέα της παραγωγής και εμπορίας ειδών αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, σφολιάτας και συναφών ειδών.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, αποτελεί μια στρατηγική εξαγορά, στα πλαίσια διαφοροποίησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της εταιρείας, αλλά και την εισαγωγή της δυναμικά σε έναν κλάδο ο οποίος εμφανίζει σημαντικά περιθώρια κέρδους αλλά και ανάπτυξης, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Οι θυγατρικές του ομίλου

Ο όμιλος περιλαμβάνει τις:

•             Palirria Bulgaria AD (Nova Zagora, Βουλγαρία)

•             Ameva Europe OOD (Stara Zagora, Βουλγαρία)

•             Palirria Jordan Ltd. (Mafraq, Ιορδανία)

•             Palirria Cyprus Ltd ( Λεμεσός, Κύπρος)

•             Harvest Trend International Ltd (Χονγκ Κονγκ)

Η τελευταία στο τέλος του 2023 κατείχε το 84% της Golden Leaves Food Co Ltd στην Turpan της Κίνας και το 97% της Heze Palexpo Food Co Ltd στην Taiping της Κίνας, ενώ τον περασμένο Μάρτιο αγόρασε τις υπόλοιπες μετοχές στις δύο εταιρείες. Για τον σκοπό αυτό προέβη σε ΑΜΚ ύψους €840 χιλ., η οποία καλύφθηκε από την Palirria Cyprus Ltd.

ΠΗΓΗ: ΜΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ – www.moneyreview.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments