L’Oreal: Η υποτονική ζήτηση στην Κίνα πλήττει τις πωλήσεις – Πτώση 3,4% στη μετοχή
Πηγή Φωτογραφίας: instagram.com/lorealparis
Απογοητευτικές πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο ανακοίνωσε η L’Oreal, καθώς η εταιρεία προϊόντων ομορφιάς υποφέρει από την επιδείνωση της καταναλωτικής ζήτησης στην Κίνα.
Οι πωλήσεις στη Βόρεια Ασία, η οποία περιλαμβάνει την Κίνα, μειώθηκαν κατά 6,5% το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η L’Oreal σε ανακοίνωσή της. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg ανέμεναν αύξηση. Η πτώση σηματοδοτεί το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης των πωλήσεων στην περιοχή.
«Στην ηπειρωτική Κίνα, η αγορά ομορφιάς – που ήταν ήδη αρνητική το δεύτερο τρίμηνο – συνέχισε να επιδεινώνεται, επηρεασμένη από τη χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη», δήλωσε η L’Oreal.
Σε μια κλήση με αναλυτές, ο διευθύνων σύμβουλος Νίκολας Χιερόνιμους δήλωσε ότι ελπίζει ότι η κυβερνητική τόνωση θα συμβάλει στην τόνωση της τοπικής ζήτησης, σύμφωνα με το Bloomberg.
Το τμήμα δερματολογικής ομορφιάς της L’Oreal αναπτύχθηκε επίσης πολύ κάτω από τις εκτιμήσεις κατά την περίοδο. Ο Χιερόνιμους επέρριψε ευθύνες στον καιρό που έπληξε τη ζήτηση για προϊόντα αντιηλιακής φροντίδας γενικά, καθώς και την έλλειψη λανσαρίσματος προϊόντων στην ετικέτα της CeraVe.
«Μερικοί καταναλωτές μας εγκατέλειψαν», κυρίως η Gen Zs στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Χιερόνιμους . «Είναι στο χέρι μας να τους προσελκύσουμε», καινοτομώντας περισσότερο, πρόσθεσε. Συνολικά, οι πωλήσεις της L’Oreal αυξήθηκαν κατά 3,4% το τρίμηνο, χάνοντας τις εκτιμήσεις. Η παγκόσμια αγορά ομορφιάς αναμένεται να αναπτυχθεί μεταξύ 4% και 5% το επόμενο έτος, προέβλεψε ο Ιερώνυμος στην κλήση.
Οι πωλήσεις «επιβραδύνθηκαν ραγδαία» και ήταν πολύ χαμηλότερες από τις προσδοκίες κατά τη διάρκεια της περιόδου, δήλωσε η Molly Wylenzek, αναλύτρια της Jefferies. Είπε ότι η μεγάλη έκπληξη ήταν η χαμηλότερη ανάπτυξη στο τμήμα δερματολογικής ομορφιάς.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας