Πολιτική

Χρυσοχοΐδης: Μαγικές λύσεις στα πραγματικά προβλήματα δεν υπάρχουν

Χρυσοχοΐδης: Μαγικές λύσεις στα πραγματικά προβλήματα δεν υπάρχουν

Πηγή Φωτογραφίας: ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΟΥ Ν/Σ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ "ΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024" / 3η ΗΜΕΡΑ (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

«Υπάρχουν διάφορες σκέψεις οι οποίες είναι μακροπρόθεσμες» απάντησε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης με αφορμή την έρευνα του Παραπολιτικά 90,1 για το κυκλοφοριακό

«Μαγικές λύσεις στα πραγματικά προβλήματα δεν υπάρχουν» απάντησε για το πρόβλημα στο κυκλοφοριακό στην Αττική με αφορμή την έρευνα που πραγματοποίησαν τα Παραπολιτικά 90,1 ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Γιατί με ξύπνησες νωρίς» με τους Βασίλη Σκουρή και Σωτήρη Ξενάκη.

Όπως σημείωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης: «Το 1985 είχαμε στην Αττική 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα, τώρα έχουμε 5,5 εκατομμύρια άρα δεν μπορούν να χωρέσουν στις ίδιες υποδομές τριπλάσια αυτοκίνητα. Εκ των πραγμάτων υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχουν διάφορες σκέψεις οι οποίες είναι μακροπρόθεσμες. Στον Κηφισό υπάρχουν επιχειρήσεις, υπάρχει οικονομική δραστηριότητα, υπάρχει τροφοδοσία είναι δύσκολο κανείς να πάρει αποφάσεις οι οποίες για να ληφθούν υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι άρα δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις».

«Μια λύση, υποθέτω, θα ήταν ένας εγκάρσιως δρόμος ο οποίος θα σκάει ανάμεσα Περιστέρι και Χαϊδάρι και επίσης θα βγαίνει σε κάποιο σημείο της εθνικής οδού. Δηλαδή να παρακάμπτεται όλη αυτή η διαδρομή από την Μαλακάσα μέχρι τον Πειραιά. Αν έφευγαν η Αγορά του Ρέντη, τα ΚΤΕΛ και οι μεταφορικές εταιρείες αυτομάτως ο δρόμος θα ήταν πολύ καλύτερα όμως όλα αυτά χρειάζονται πάρα πολύ χρόνο για να γίνουν. Υπάρχουν κάποια σχέδια τα ΚΤΕΛ και η Αγορά να φύγουν προς τη Φυλή» εξήγησε ο κ. Χρυσοχοΐδης, επισημαίνοντας πως δεν χωράνε τα αυτοκίνητα στη χωρητικότητα που έχει ο Κηφισός.

«Αυτό που πρέπει να γίνεται και γίνεται είναι να υπάρχει μια βοήθεια από την Τροχαία η οποία όμως είναι πολύ οριακή» συνέχισε.

«Όταν θα γίνει και ο άλλος ο δρόμος στο Σχιστό, στη διασταύρωση, ούτως ώστε ένα κομμάτι θα μπορεί να πηγαίνει από την πίσω πλευρά του Χαϊδαρίου και να ενώνεται με την Λεωφ. Αθηνών ένα έργο που ήδη ξεκίνησε, νομίζω ότι αυτή είναι μια υπόθεση που θα δημιουργήσει μια ελάφρυνση» τόνισε.

«Η κυβέρνηση έχει αποφασίσει περίπου 1.000 κάμερες για την κυκλοφορία»

Για το θέμα των καμερών ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι «έχουμε ένα πολύ απλό και επιτυχημένο παράδειγμα, τους αυτοκινητόδρομους» και παρατήρησε πως «δεν υπάρχουν κάμερες σήμερα στην Αθήνα, είναι ελάχιστες. Ειναι λίγες οι κάμερες και ανήκουν κυρίως στην Περιφέρεια, οι περισσότερες δεν δουλεύουν. Είναι από τους Ολυμπιακούς αγώνες, εγκαταλειμμένες για αυτό χρειάζεται ένα καινούργιο δίκτυο».

«Ήδη η κυβέρνηση έχει αποφασίσει, θα υπάρξουν ανακοινώσεις τις επόμενες μέρες, περίπου 1000 κάμερες για την κυκλοφορία και έξυπνες κάμερες που θα λειτουργούν με βάση τη νέα τεχνολογία. Με βάση μια κάρτα SIM που θα έχει η κάθε κάμερα θα μπορεί να στέλνει την παράβαση στον παραβάτη. Υπάρχουν επίσης κάποιες εκατοντάδες κάμερες που ανήκουν την Περιφέρεια, η σύμβαση υπογράφεται αυτές τις μέρες, όπου οι κάμερες αυτές θα είναι τοποθετημένες σε φανάρια και θα βεβαιώνουν παραβάσεις κυρίως που έχουν σχέση με την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη. Άρα ξεκινάει ένας διαγωνισμός για 1.000 κάμερες στην Αττική και ένας διαγωνισμός της Περιφέρειας ο οποίος ολοκληρώθηκε και θα προχωρήσει σε υλοποίηση υποθέτω από το 2025 για να τοποθετηθούν αυτές οι κάμερες».

«Χρειάζονται αποφάσεις πολύ μεγάλες, όπως νέες υποδομές και τα μονά-ζυγά»

«Μέσα στην Αθήνα έχουμε πολλές χιλιάδες αυτοκίνητα σε δρόμους οι οποίοι ειναι από το 2000 τουλάχιστον δηλαδή δεν έχει αλλάξει καθόλου το οδικό τοπίο μέσα στην Αθήνα. Η χωρητικότητα των δρόμων παραμένει ίδια με τετραπλάσια αυτοκίνητα. Αυτό θέλει αποφάσεις πολύ μεγάλες οι οποίες συνίστανται σε δημιουργία νέων υποδομών, σε λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με την κυκλοφορία όπως τα μονά -ζυγά».

Ερωτηθείς αν έχει εισηγηθεί λύσεις για το κυκλοφοριακό, ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι δεν είναι έτοιμος για κάτι τέτοιο: «Για να κάνεις μια παρέμβαση σε κάτι πρέπει να έχεις στα χέρια σου μια μελέτη από τους ειδικούς και στη συνέχεια να υπάρξουν εισηγήσεις. Δεν έχω αυτή τη στιγμή καμία μελέτη στα χέρια μου, υπάρχουν διάφορες προτάσεις που ακούγονται κατά καιρούς αλλά δεν θα ήταν υπεύθυνο για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα να κάνει κανείς προτάσεις εκ του προχείρου».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments