Για το ετήσιο σέρβις, μια ξαφνική ζημιά, τα καινούρια λάστιχα, ακόμα και τα τέλη κυκλοφορίας το wallet+ μας λύνει τα χέρια, και μάλιστα χωρίς να επιβαρύνεται οι οικογενειακός προϋπολογισμός μας.
Πώς θα μας επηρεάσουν οι φετινές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας
Πηγή Φωτογραφίας: pixabay.com
Αν και όλοι γνωρίζουμε ότι στο τέλος του χρόνου έχουμε να πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας, αρκετοί από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αμελούν την εξόφλησή τους, ενώ άλλοι καθυστερούν γιατί απλά τα οικονομικά τους δεν επαρκούν για να είναι όσο τυπικοί θέλουν. Ανεξάρτητα με τους λόγους της αναβολής, το κράτος μέχρι τώρα έδινε παράταση με σκοπό να καταφέρει να γεμίσει τα ταμεία έστω και με κάποια καθυστέρηση. Αυτό ίσχυε μέχρι πρόσφατα, καθώς φέτος η κυβέρνηση αποφάσισε να μην αφήσει περιθώρια για αναβολές, ανακοινώνοντας ότι για τα τέλη κυκλοφορίας του 2025 δεν πρόκειται να υπάρξει παράταση.
Παράλληλα, σε ό,τι αφορά τα ποσά όλα δείχνουν ότι θα παραμείνουν αμετάβλητα και αναμένεται να αναρτηθούν γύρω στα μέσα του Νοεμβρίου, ενώ οι ημερομηνίες πληρωμής θα είναι από τις 15 του ίδιου μήνα μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου, όπως και κάθε χρόνο άλλωστε. Όλα αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά, όμως φέτος έχουμε κάποιες αλλαγές, οι οποίες αφορούν τα πρόστιμα που θα έχουν κλιμακωτή προσαύξηση. Δηλαδή, όσο περισσότερο καθυστερούμε να βάλουμε το χέρι στην τσέπη, τόσο περισσότερα χρήματα θα πληρώσουμε όταν φτάσουμε στο ταμείο.
Πιο συγκεκριμένα, από το νέο έτος τα πρόστιμα θα υπολογίζονται με τον εξής τρόπο: 25% επί του τέλους αν καταβληθεί μέσα στον Ιανουάριο, δηλαδή μέσα στον πρώτο μήνα καθυστέρησης, 50% επί του τέλους αν πληρωθεί τον Φεβρουάριο, μέσα στον δεύτερο μήνα από τη λήξη της προθεσμίας και 100% αν καταβληθεί από την 1η Μαρτίου και μετά.
Για να χρησιμοποιήσουμε παραδείγματα, αν τα τέλη του αυτοκινήτου μας ανέρχονται στα 240 ευρώ και πληρώσουμε εκπρόθεσμα μέσα στον Ιανουάριο, τότε το πρόστιμο θα είναι 60 ευρώ και άρα θα πληρώσουμε συνολικά 300 ευρώ. Αν αποφασίσουμε να ξεχρεώσουμε τον Φεβρουάριο, το πρόστιμο διπλασιάζεται (120 ευρώ) και θα πληρώσουμε συνολικά 360 ευρώ, ενώ από τον τρίτο μήνα και μετά το πρόστιμο ισούται με το ποσό των τελών και η οφειλή μας εκτοξεύεται στα 480 ευρώ.
Και τι κάνουμε λοιπόν, όταν θέλουμε να είμαστε τυπικοί αλλά η τσέπη μας δεν το αντέχει; Σε αυτό το ερώτημα, η Hellas Direct έχει την ιδανική απάντηση και λέγεται wallet+. Πρόκειται μια υπηρεσία που σχεδιάστηκε για να καλύπτουμε οποιοδήποτε έξοδο του αυτοκινήτου μας σε δόσεις και χωρίς πιστωτική.
Έτσι, μέσω του wallet+ όσο εύκολα μπορούμε να κάνουμε σέρβις και επισκευές ή να αλλάξουμε λάστιχα, το ίδιο εύκολα μπορούμε να πληρώσουμε τα τέλη κυκλοφορίας σε δόσεις χωρίς πιστωτική. Για ποσά έως 500 ευρώ προσφέρεται χρηματοδότηση BNPL με εξόφληση σε 4 δόσεις και επιτόκιο 0% ενώ για ποσά από 501 έως 2.000 ευρώ προσφέρεται χρηματοδότηση με εξόφληση σε 6 ή 12 δόσεις και επιτόκιο ανάλογα με την τράπεζα επιλογής.
Η Hellas Direct γνωρίζει καλά ποιες είναι οι ανάγκες των πελατών της, και γι’ αυτό καινοτομεί με προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις, όπως είναι το wallet+ . Η υπηρεσία δεν απευθύνεται μόνο σε όσους έχουν ασφάλεια αυτοκινήτου στην Hellas Direct, αλλά σε όλους τους ενδιαφερόμενους, ανεξάρτητα από την ασφαλιστική εταιρία στην οποία ασφαλίζουν το αυτοκίνητό ή τη μηχανή τους.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας