Σταϊκούρας: Πώς θα λυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στον Κηφισό
Πηγή Φωτογραφίας: EUROKINISSI/ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ // EUROKINISSI/ ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
Σε συνέντευξη του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η κυβέρνηση για τη μείωση της κίνησης σε κομβικούς δρόμους, όπως ο Κηφισός.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Σταϊκούρας, ανακοίνωσε την κυκλοφορία 270 νέων λεωφορείων στους δρόμους της Αττικής, ξεκινώντας από τα 140 ηλεκτρικά, και τόνισε ότι κάθε εβδομάδα προστίθενται κι άλλα. Ενδεικτικά, ανέφερε ότι την επόμενη εβδομάδα φτάνουν τα πρώτα 20 από τα 100 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου μήκους 18 μέτρων, ενώ μέχρι το τέλος της χρονιάς αναμένονται επιπλέον 100 οχήματα μέσω leasing, με συνολικό στόχο τα 400 μέχρι το τέλος του έτους και τα 950 έως το καλοκαίρι του 2025.
Ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε, επίσης, ότι το 39% του στόλου δεν είναι προσβάσιμο για ΑμεΑ, γι’ αυτό τα παλαιότερα οχήματα θα αποσυρθούν. Προστίθεται ακόμα ένας διαγωνισμός για 700 νέα λεωφορεία, εκ των οποίων τα 200 θα είναι τρόλεϊ και 50 με καύσιμο υδρογόνου, για να εναρμονιστούν με τις νέες ευρωπαϊκές πρακτικές. Παράλληλα, υπογράμμισε την ανάγκη εξεύρεσης οδηγών, επισημαίνοντας ότι αποτελεί ακόμη μια δύσκολη άσκηση για το υπουργείο.
Μέχρι το τέλος της χρονιάς, το 50% του στόλου των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη θα έχει ανανεωθεί, σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών. Όπως ανέφερε, «πολλές φορές εκπαιδεύεις έναν οδηγό, στη συνέχεια μετακινείται και αποχωρεί, γιατί έχει έναν καλύτερο μισθό από τον ιδιωτικό τομέα», γεγονός που καθιστά τη διαδικασία πρόσληψης και διατήρησης οδηγών δύσκολη.
Ο Χρήστος Σταϊκούρας ανακοίνωσε ότι «θα είμαστε έτοιμοι 30/11» για να παραδώσουν στους πολίτες 13 νέους σταθμούς και 15 συρμούς, μετά από 18 χρόνια καθυστερήσεων. Σχετικά με την ασφάλεια του Μετρό, επισήμανε ότι από το 2021 «έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές και στα συστήματα και στους συρμούς», με στόχο την πιστοποίηση της ασφάλειας από ανεξάρτητο αξιολογητή.
Αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική, τόνισε ότι «δεν είναι το ενιαίο εισιτήριο όπως στην Αθήνα», αλλά ότι η πόλη θα εφαρμόσει ένα σύστημα «60 λεπτά για το μετρό και 60 λεπτά για τα λεωφορεία», που θα ισχύσει για έξι μήνες. Στη συνέχεια, θα αξιολογηθεί η χρήση των μέσων από τους πολίτες, για να εξεταστεί αν απαιτείται ενιαίο εισιτήριο.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας