Airbnb: To προφίλ των «οικοδεσποτών» – Το 71% νοικιάζει μόνο έναν χώρο, το 59% βελτιώνει το σπίτι του
Πηγή Φωτογραφίας: pixabay / cnn // Airbnb: To προφίλ των «οικοδεσποτών» – Το 71% νοικιάζει μόνο έναν χώρο, το 59% βελτιώνει το σπίτι του
Τα έσοδα από τη βραχυπρόθεσμη μίσθωση δίνουν τη δυνατότητα στο 59% των Ελλήνων οικοδεσποτών να βελτιώσουν το σπίτι τους, την ίδια στιγμή που 65% δηλώνουν ότι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις τους βοηθούν να τα βγάλουν πέρα.
Από το σύνολο των «οικοδεσποτών» της Airbnb στην Ελλάδα πάνω από 7 στους 10 ή αλλιώς το 71% νοικιάζουν μόνο έναν χώρο στη δημοφιλή, διεθνή πλατφόρμα.
Τα στοιχεία παρέχει η ίδια η Airbnb επιχειρώντας να αποτυπώσει την κύρια επίδραση της Airbnb στο εισόδημα των Ελλήνων. Επιπλέον η γνωστή πλατφόρμα σε συνέχεια της συνεργασίας, ήδη από το 2021 με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για την ανταλλαγή δεδομένων, συμμορφούμενη με το ρυθμιστικό πλαίσιο των βραχυχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα κάνει λόγο για παράδειγμα καλής πρακτικής στην Ευρώπη, καθιερώνοντας την Ελλάδα ως πρότυπο για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές. Σημειωτέον ότι με βάση τις εκτιμήσεις της ΑΑΔΕ τα φορολογικά έσοδα από τη βραχυχρόνια μίσθωση φέτος αναμένεται ότι θα φτάσουν τα 830 εκατ. ευρώ από τα 740 ευρώ της περυσινής χρονιάς, έχοντας υπερδεκαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια αν ληφθεί υπόψη ότι το 2017 ήταν στα περίπου 70 εκατ. ευρώ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΟΥΚΗ – newmoney
Σχεδόν 65% δηλώνουν ότι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις τους βοηθούν να τα βγάλουν πέρα. Το 75% από αυτούς έχουν άλλο κύριο επάγγελμα και το έχουν ως πρόσθετη πηγή εισοδήματος. Περισσότεροι από 1 στους 2 οικοδεσπότες δηλώνουν ότι αυτό το πρόσθετο εισόδημα τους βοήθησε να διατηρήσουν το σπίτι τους. Τα έσοδα από τη βραχυπρόθεσμη μίσθωση δίνουν τη δυνατότητα στο 59% των Ελλήνων οικοδεσποτών να βελτιώσουν το σπίτι τους. Η εταιρεία επισημαίνει ότι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις είναι συμπληρωματικές για την παραδοσιακή φιλοξενία, ενώ είναι θεμελιώδους σημασίας στην Ελλάδα για την απορρόφηση της αυξανόμενης ζήτησης τουριστικών καταλυμάτων, που έχει αυξηθεί περισσότερο από 50% την τελευταία δεκαετία, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat για τις τουριστικές αφίξεις στα κράτη της Ε.Ε. για το 2023.
«Αυτό έχει θετική επίδραση και στις τοπικές κοινωνίες, καθώς πολλοί οικοδεσπότες στην Airbnb είναι περήφανοι πρεσβευτές τοπικών επιχειρήσεων στους επισκέπτες τους», επισημαίνει η πλατφόρμα αφού:
-87% προτείνουν εστιατόρια/καφετέριες -71% προτείνουν περιοχές που δεν είναι γνωστές -62% προτείνουν υπαίθριες δραστηριότητες -49% των επισκεπτών επισκέφθηκαν τουλάχιστον ένα προτεινόμενο μέρος
«Η Airbnb συμβάλλει στην εξάπλωση αυτών των οικονομικών οφελών σε ολόκληρη τη χώρα και μάλιστα, το 2023 σχεδόν 70% των αφίξεων στην Airbnb στην Ελλάδα ήταν εκτός βασικών προορισμών».
Μία ακόμη πτυχή που προτάσσει η εταιρεία έχει να κάνει με την υποστήριξη της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς, στο πλαίσιο της διεθνούς πρακτικής της για την προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς σε όλο τον κόσμο, ως εργαλείο για την επανασύνδεση των τοπικών κοινοτήτων με τη λιγότερο γνωστή κληρονομιά τους και την ενίσχυση της εξάπλωσης του τουρισμού εκτός των μεγάλων τουριστικών κέντρων συμφωνα με την ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΟΥΚΗ – newmoney
Φέτος η Airbnb στη χώρα μας συνεργάστηκε με την ΕΛΛΕΤ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, χρηματοδοτώντας την πρωτοβουλία «Επισκέψιμα Αρχοντικά» η οποία αναδεικνύει την ελληνική αρχιτεκτονική κατοικιών – περισσότερο από το 90% των ιστορικών κατοικιών βρίσκονται σε αγροτικές ή αστικές περιοχές χαμηλής αστικής πυκνότητας. Ιστορικά σπίτια ήταν ανοιχτά στο κοινό με τους επισκέπτες να έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν μια άλλη πλευρά της κρυμμένης πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας.
Πηγη: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας