Πρώτες ομοβροντίες προσφορών για τη φετινή Black Friday [VID]
Πηγή Φωτογραφίας: pixabay// Πρώτες ομοβροντίες προσφορών για τη φετινή Black Friday
Μετά από ένα δεκαπενθήμερο προθέρμανσης με επιλεκτικές προσφορές, καμπάνιες και διερεύνηση της ζήτησης η εγχώρια αγορά εισήλθε στην τελική φάση ανακοίνωσης των προσφορών στο πλαίσιο της Black Friday 2024.
Τον κύκλο άνοιξαν, όπως αναμενόταν, οι αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ήδη από χθες, προκειμένου να καλύψουν το τζίρο της περασμένης χρονιάς και να εξυπηρετήσουν τη ζήτηση για προϊόντα που έχουν πιο απαιτητική παράδοση, απ’ ότι τα ρούχα ή τα καλλυντικά. Το ύψος των εκπτώσεων ασφαλώς κυμαίνεται, ωστόσο, υπάρχουν ανάμεσα στους χιλιάδες κωδικούς και προϊόντα με έκπτωση έως και 50%.
Σύμφωνα με την Euro2day και την Πέννυ Κούτρα η εκπτωτική περίοδος, βέβαια, πέρα από την τιμή, θα κριθεί και στις συνδυαστικές προσφορές (υπάρχουν προγράμματα έκπτωσης σε συνεργασία με προμηθευτές ή ακόμη με πιστωτικά ιδρύματα), ενώ σε μεγάλο βαθμό η αγορά θα κριθεί από το επίπεδο εξυπηρέτησης ιδίως για τις ηλεκτρικές συσκευές, καθώς τα προϊόντα αυτά έχουν έναν «κύκλο» απόκτησης, από την απεγκατάσταση και την ανακύκλωση έως την παραλαβή και την εγκατάσταση.
Πέρα από τους μεγάλους των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, προσφορές έχει ξεκινήσει η εξόχως δυναμική αγορά των αθλητικών, ενώ σε ρούχα και καλλυντικά η κορύφωση των προσφορών αναμένεται στα τέλη Νοεμβρίου, καθώς η αγορά κινείται από τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες που λειτουργούν με ένα παγκόσμιο δείγμα. Από την άλλη, επιθετικές είναι οι προσφορές από το εγχώριο online κανάλι του φαρμακείου, το οποίο έχει αποκτήσει μεγάλο μερίδιο της κατανάλωσης προϊόντων φροντίδας και ευεξίας, συμπληρωμάτων και OTC προϊόντων.
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, αν και οι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν ήδη, έχει προβλεφθεί κορύφωση προσφορών έως το τέλος του Νοεμβρίου και τις αρχές Δεκεμβρίου, καθώς όλοι ασκούν μια δυναμική τιμολογιακή πολιτική, παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό αλλά και το stock τους.
Σημαντική ωστόσο παράμετρος των τελευταίων χρόνων σε ότι αφορά τη διεκδίκηση του καταναλωτικού διαθεσίμου, είναι πως στο «χορό» των προσφορών έχουν εισέλθει και μη παραδοσιακοί τομείς, όπως η παροχή υπηρεσιών. Υπενθυμίζεται πως η Black Friday θεμελιωδώς αφορούσε στο «ξεστοκάρισμα», αλλά και στη μέτρηση της ζήτησης των λιανικών αλυσίδων για τις επόμενες παραλαβές.
τύμφωνα με την Euro2day και την Πέννυ Κούτραην στην Ελλάδα προσφορές έκπτωσης έχουν υιοθετήσει το Νοέμβριο από τις αεροπορικές εταιρείες έως τα γυμναστήρια και τα ινστιτούτα αισθητικής, ενώ ακόμη κι η εστίαση πλασάρει προσφορές και εκπτώσεις.
Σε κάθε περίπτωση, έμποροι και καταναλωτές είναι πλέον εξοικειωμένοι με τη διαδικασία προετοιμασίας για την εκπτωτική περίοδο, όπου μεγάλο ρόλο πλέον παίζει η σύγκριση τιμών και προδιαγραφών, και εν τέλει η ικανότητα του καταναλωτή να ξοδεύσει για μη διαρκή καταναλωτικά αγαθά.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας