Πολιτική

Κυβέρνηση για μετρό: Έργο υποδομής που αλλάζει τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκη

Κυβέρνηση για μετρό: Έργο υποδομής που αλλάζει τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκη

Πηγή Φωτογραφίας: [372218] ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠOΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΥΛΟ ΜΑΡIΝΑΚΗ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

"Η κυβέρνηση μετατρέπει τα σχέδια σε εργοτάξια και έργα", σημείωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος

Έργο υποδομής που θα αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης χαρακτήρισε το μετρό ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης.

Ο κ. Μαρινάκης, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ανέφερε ότι, όπως είπε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, «αυτή η κυβέρνηση αποδεικνύει καθημερινά ότι μετατρέπει τα σχέδια σε εργοτάξια και στη συνέχεια σε έργα». Μεταξύ άλλων, για το μετρό Θεσσαλονίκης ανέφερε ότι η εταιρεία που θα το λειτουργεί είναι η ίδια που λειτουργεί το μετρό της Κοπεγχάγης.

«Ένα έργο υποδομής που θα αλλάξει τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης και θα συμβάλει στη βελτίωση του κυκλοφοριακού. Με τη λειτουργία του μετρό η Θεσσαλονίκη αποκτά ένα νέο μέσο μαζικής μεταφοράς σύγχρονο, γρήγορο, φθηνό και φιλικό προς το περιβάλλον. Η παράδοση του έργου στην υπηρεσία των πολιτών μετουσιώνει τις επιδιώξεις που βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και συνολικά της κυβέρνησης. Την ολοκλήρωση των εν εξελίξει έργων, τη δημιουργία πράσινων υποδομών και την ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών, την ενίσχυση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος ως προς την έγκαιρη υλοποίηση και την αναγκαία χρηματοδότηση των έργων», τόνισε ο κ. Μαρινάκης.

Ανέφερε ότι το έργο περιλαμβάνει «13 σύγχρονους σταθμούς, 9,6 χλμ. γραμμής με δυο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς, 18 υπέρ-αυτόματους συρμούς τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό, και χωρητικότητα 450 ατόμων, μέγιστη ικανότητα μεταφοράς 18.000 επιβατών/ώρα ανά κατεύθυνση, αμαξοστάσιο έκτασης 52.000 τμ., με το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, στην Πυλαία, σύστημα αυτόματων θυρών στις αποβάθρες, σε κάθε σταθμό, που θα λειτουργεί σε συντονισμό με τους συρμούς».

Πρόσθεσε ότι «η εκτιμώμενη ημερήσια επιβατική κίνηση είναι περί τους 250.000 επιβάτες» καθώς και ότι «ανακοινώθηκε μια εξαιρετικά ελκυστική τιμολογιακή πολιτική προκειμένου να ενθαρρύνουμε τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν το νέο μέσο, σε συνδυασμό με τα λεωφορεία, τα οποία ανανεώνονται, σε ένα ποσοστό που προσεγγίζει, ήδη, το 50%.Το αντίτιμο των εισιτηρίων στο Μετρό και τα λεωφορεία, στην αστική ζώνη, διαμορφώνεται στα 0,60 ευρώ, ενώ περιορίζονται σημαντικά τα κόστη των προϊόντων καρτών μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας, όπως για παράδειγμα η μηνιαία κάρτα που θα στοιχίζει, μόλις, 16 ευρώ».

Σημείωσε επίσης πως «τα σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα παρουσιάζονται στους Σταθμούς, με τον Σταθμό «Βενιζέλου» να αποτελεί διεθνώς, τον μεγαλύτερο αρχαιολογικό χώρο ενταγμένο σε μεγάλο τεχνικό έργο.Η Θεσσαλονίκη αναδεικνύει την πλούσια ιστορία της και ταυτόχρονα, ενισχύεται με μια σύγχρονη υποδομή που προάγει τις αρχές της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και μετατρέπει την πόλη σε ένα πρότυπο ανάπτυξης για όλη τη χώρα».

Πηγή: Pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments