«Υπάρχουν πολλοί προορισμοί εκεί έξω στους οποίους το άνοιγμα ενός ξενοδοχείου θα ήταν πολύ ενδιαφέρον. Όμως η πλειονότητα της πελατείας μας δεν ενδιαφέρεται για αυτούς τους προορισμούς», λέει ο Γκρούενερτ.
Όσον αφορά το μέλλον, ο Γκρούενερτ λέει ότι η εταιρεία εξετάζει ακίνητα στην Τοσκάνη και τη Νέα Υόρκη – περιοχές που βρίσκονται στη λίστα επιθυμιών της ίδιας της εταιρείας, αλλά και των ανταγωνιστών της. «Είναι πιο σημαντικό για την εταιρεία να αναπτυχθεί με έξυπνο τρόπο από το να αναπτυχθεί πολύ γρήγορα», δήλωσε.
«Οι προσδοκίες είναι στα ύψη», λέει. «Πρέπει να τα καταφέρουμε σωστά από την πρώτη μέρα και να μετατρέψουμε την κάθε ευκαιρία σε αριστούργημα».
Πηγή: pagenews.gr