Επιστροφές προϊόντων: Ένα πρόβλημα 890 δισ. δολ. αναζητά λύση
Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Επιστροφές προϊόντων: Ένα πρόβλημα 890 δισ. δολ. αναζητά λύση
Όπως τα εορταστικά ψώνια αναμένεται να φτάσουν φέτος σε επίπεδα ρεκόρ. Ωστόσο, ένα αυξανόμενο μερίδιο αυτών των αγορών θα επιστραφεί.
Οι επιστροφές το 2024 αναμένεται να ανέλθουν στο 17% όλων των πωλήσεων εμπορευμάτων, συνολικού ύψους 890 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε επιστρεφόμενα αγαθά, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικής και της εταιρείας διαχείρισης επιστροφών Happy Returns. Αυτό είναι υψηλότερο από ένα ποσοστό επιστροφής περίπου 15% των συνολικών λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ, ή 743 δισεκατομμύρια δολάρια σε επιστρεφόμενα αγαθά, το 2023.
Παρόλο που οι επιστροφές γίνονται καθ′ όλη τη διάρκεια του έτους, είναι πολύ πιο διαδεδομένες κατά την περίοδο των διακοπών, διαπίστωσε επίσης το NRF. Καθώς οι αγορές κορυφώνονται τις επόμενες εβδομάδες, οι έμποροι λιανικής αναμένουν ότι το ποσοστό επιστροφής τους για τις διακοπές θα είναι 17% υψηλότερο.
Γιατί οι επιστροφές είναι μεγάλο πρόβλημα
Όπως επισημαίνει το CNBC, με την έκρηξη των διαδικτυακών αγορών κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία , οι πελάτες αισθάνονταν όλο και πιο άνετα με τις συνήθειες αγοράς και επιστροφής και περισσότεροι αγοραστές άρχισαν να παραγγέλνουν προϊόντα που δεν σκόπευαν ποτέ να κρατήσουν.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών αγοράζουν τώρα πολλά μεγέθη ή χρώματα, μερικά από τα οποία στη συνέχεια τα στέλνουν πίσω, μια πρακτική γνωστή ως « bracketing », σύμφωνα με το Happy Returns.
Ακόμη περισσότεροι – το 69% – των αγοραστών παραδέχονται αγόρασαν ένα αντικείμενο για μια συγκεκριμένη εκδήλωση και το επέστρεψαν μετά, σύμφωνα με μια ξεχωριστή αναφορά της Optoro. Πρόκειται για αύξηση 39% από το 2023.
Σε μεγάλο βαθμό λόγω αυτών των τύπων συμπεριφορών, το 46% των καταναλωτών δήλωσαν ότι επιστρέφουν αγαθά πολλές φορές το μήνα – ένα άλμα 29% από πέρυσι,.
Όλα αυτά τα μπρος-πίσω έχουν ένα βαρύ τίμημα.
«Με συμπεριφορές όπως το bracketing και η αύξηση των ποσοστών απόδοσης που ασκούν πίεση στα παραδοσιακά συστήματα, οι έμποροι λιανικής πρέπει να επανεξετάσουν την αντίστροφη εφοδιαστική», δήλωσε ο David Sobie, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Happy Returns.
Τι συμβαίνει με τις επιστροφές σας
Η επεξεργασία μιας επιστροφής κοστίζει στους λιανοπωλητές κατά μέσο όρο το 30% της αρχικής τιμής ενός προϊόντος, διαπίστωσε η Optoro . Ωστόσο, οι επιστροφές δεν αποτελούν πρόβλημα μόνο για τα αποτελέσματα των λιανοπωλητών.
Συχνά οι επιστροφές δεν καταλήγουν πίσω στο ράφι και αυτό προκαλεί επίσης προβλήματα στους λιανοπωλητές που αγωνίζονται να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα , σύμφωνα με τον Spencer Kieboom, ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Pollen Returns, μιας εταιρείας διαχείρισης επιστροφών.
Η αποστολή προϊόντων πίσω για επανασυσκευασία, ανανέωση και μεταπώληση — μερικές φορές στο εξωτερικό — δημιουργεί ακόμη περισσότερες εκπομπές άνθρακα , με την προϋπόθεση ότι μπορούν να τεθούν ξανά σε κυκλοφορία.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία από την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ, σε ορισμένες περιπτώσεις, τα επιστρεφόμενα αγαθά αποστέλλονται απευθείας σε χώρους υγειονομικής ταφής και μόνο το 54% όλων των συσκευασιών ανακυκλώθηκε το 2018
Αυτό αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τους λιανοπωλητές, όχι μόνο όσον αφορά τα χαμένα έσοδα, αλλά και τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της διαχείρισης αυτών των επιστροφών, δήλωσε η Rachel Delacour, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Sweep, μιας εταιρείας διαχείρισης δεδομένων βιωσιμότητας. «Στο τέλος της ημέρας, το να είσαι βιώσιμος είναι μια επιχειρηματική στρατηγική».
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας